Gå til innhold

intel 8700 /8700k


Hemmis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å legge inn bestilling på I7 8700K tray/oem "utgåva", altså der det (slik eg har forstått det) ikkje følger med noko anna enn sjølve CPU i ei enkel innpakking. Har nokon erfaring med å kjøpe slike? Er det nokon grunn til å ikkje kjøpe ein slik?

 

Ulempen er at det ikke følger med kjøler.

 

Fordelen er at de som enten har en kjøler eller skal kjøpe en bedre kjøler, ikke trenger å betale for medfølgende stock-kjøler de ikke skal bruke uansett.

 

Lenke til kommentar

 

Vurderer å legge inn bestilling på I7 8700K tray/oem "utgåva", altså der det (slik eg har forstått det) ikkje følger med noko anna enn sjølve CPU i ei enkel innpakking. Har nokon erfaring med å kjøpe slike? Er det nokon grunn til å ikkje kjøpe ein slik?

Ulempen er at det ikke følger med kjøler.

 

Fordelen er at de som enten har en kjøler eller skal kjøpe en bedre kjøler, ikke trenger å betale for medfølgende stock-kjøler de ikke skal bruke uansett.

Fulgte ikkje med kjøler til min 8700k retail... Takk gud for det :D

Lenke til kommentar

Elkjøp/Leftdal har noen få 8700K på lager!

Finnes det noen info om når vi kan forvente 8600k/8700k på lager her på berget ?

 

Dissekrerte gammel pc`n noen uker for tidlig tydeligvis :(

 

Venter kun på 8700K til nybygget mitt nå... :/

Bruh..

 

https://www.elkjop.no/product/data/pc-komponenter/INTI78700KBOX/intel-core-i7-8700k-prosessor-boks

Endret av Snusmumr1kk1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det noen info om når vi kan forvente 8600k/8700k på lager her på berget ?

 

Dissekrerte gammel pc`n noen uker for tidlig tydeligvis :(     

 

Venter kun på 8700K til nybygget mitt nå... :/

 

Eg bestilte sjølv frå Proshop der dei har ein såkalt tray/oem versjon på lager. Forskjellen på den og box-versjonen er innpakkinga slik eg har forstått det.

 

https://www.proshop.no/Prosessor/Intel-Core-i7-8700K-Coffee-Lake-Prosessor-37-GHz-Intel-LGA1151-6-kjerner-Hexa-Core-Bulk-uten-vifte/2621889

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...