Gå til innhold

intel 8700 /8700k


Hemmis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke akkurat rykter ut av ingenting, men basert på artikler han har lest, og hva AMD / Intel og hva produsenter sier.

Ikke noe av det han sier kan kvantifiseres i noe, han har noen vage sitater i fra noen pressemeldinger og gamle slider og noen analyser fra noen artikkelforfattere, that's it. Det er en video med null faktisk innhold

 

 

 

Det er bare Adored som sitter å leser artikler og synser om hva som kommer til å skje fremover, hvor mye Intel sliter og hvor bra AMD Zen+/2 kommer til å bli, så alt er som vanlig der han i grunn lager rykter ut av ingenting

Også så veldig entusiastisk da :*

 

Alltid det jeg vettu ;**

Lenke til kommentar

 

Det er bare Adored som sitter å leser artikler og synser om hva som kommer til å skje fremover, hvor mye Intel sliter og hvor bra AMD Zen+/2 kommer til å bli, så alt er som vanlig der han i grunn lager rykter ut av ingenting

Også så veldig entusiastisk da :*

Alltid det jeg vettu ;**

 

Et så lenge siden nå at har begynt og glemme xD men en liten demmring tilbake på sist lan når du er godfull bringer fram smilet :D

 

Edit: Det var jammen en gutt som kunne redigere lang quote på mobil xD

Endret av Trondz1
Lenke til kommentar

Haha... Informasjonen og kildene han viser til i denne videoen er fra artikler og kommentarer jeg ikke har fått med meg. Jeg syntes faktisk AdoredTV er veldig dyktig. Han er uten tvil min favoritt YT'er når det kommer til hardware! Han er kompetent, grundig og kristisk, alle kvaliteter jeg ser etter når det kommer til reviewer'e der ute. Han viser jo frem researchen i videoene sine, så får det være opp til hver enkelt seer å tro hva de vil om informasjonen han presenterer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, denne videoen samt mange andre han har, så syns jeg det, fordi han kommer ikke med noe konkret informasjon, jeg føler ikke jeg fikk noen ting ut av den videoen der. Feks, han drar opp sitater ifra GloFlo og spekulerer i ting som Lisa Su har sagt i en pressmelding, sitter og "allerede veit" ting om prosessen til Intel som de selv ikke har kommet ut med. Ting som kanskje kan være tatt ut av en kontekst mens han fremstiller sine egne spekultative ideer som om det er fakta og vedtatt. I bunn og grunn så kunne denne videoen vært laget av wccftech

Når det er sagt, ja - jeg ser på mye av materialet hans også, han er faktisk ikke så verst til å teste HW, i alle fall langt fra den dårligste youtuberen i alle fall

Hva konkret er det du mener du fikk ut av denne videoen her da? 

Lenke til kommentar

Ingen røyk uten ild. Intels 10-nanometer virker å være preget av forsinkelser og uforutsette hindringer, og AMD ligger etter skjema med sin 12nm.

 

Neste Zen på 12nm spekuleres å være 10-15% raskere enn første generasjon. Også henviser han til kildene, hvorfor han tror det.

Lenke til kommentar

Noen gode HK og annet snacks for Coffe Lake ute nå som det er masse BF-tilbud? Gikk glipp av ett Asus ROG Maximus X Hero kort tidligere i natt til en tilsynelatende grei pris..



Glem det, jeg er sliten :p Helt feil sokket på det kortet jeg linket til over her.  :closedeyes:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Corsair Vengeance RGB DDR4 3000MHz 16GB

https://www.komplett.no/product/964141/datautstyr/pc-komponenter/minnebrikker/corsair-vengeance-rgb-ddr4-3000mhz-16gb?offerId=KOMPLETT-310-964141

 

Hva med disse? Funker de greit på en gaming PC, eller burde jeg kjøre 3600?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...