Gå til innhold

Den store Google Pixel 2 XL tråden


Nystic

  

66 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt Google Pixel 2 XL?

    • Ja
      16
    • Nei
      50


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen grunn til å mistenke at Google lager flere ulike varianter for ulike marked, det gjorde de ikke med Nexus 6P og Pixel-telefonene.

 

Dessuten er det stor prisforskjell mellom USA og Tyskland.. (ca 1500,-) i tillegg til at DHL ikke klarer å sende noe som helst hjem til meg.. De tror jeg bor i Trondheim, det er jo bare 160 mil elns herfra.

Tull, både Pixel og Nexus har egene versjoner for USA og EU (Global).

Det er nokså sikkert at det derfor kommer til å bli egen versjon for salgs i USA og en annen versjon i EU.

 

Pixel: https://www.gsmarena.com/google_pixel-8346.php#usa-na (Global versjon og Nord Amerika versjon)

 

Nexus 6P: https://www.gsmarena.com/huawei_nexus_6p-7588.php (Global versjon og Nord Amerika versjon)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med mindre noen norske velger å kjøre gråimport så kjøper ikke jeg den. Ingen telefon er verdt å ofre 5 års reklamasjonsrett på.

 

Enig med deg der, Comma Chameleon! Erfarte jo nylig hvor godt det var å ha reklamasjonsretten på Nexus 6P...

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Tilgjengelig, releases og pris. LG har sagt minimalt om dette i påvente av at Google skulle lansere sitt i går. Mest sannsynligvis fordi en del bundler den med Googles Daydream, òg for muligens å undercutte google på pris.

Lenke til kommentar

 

Med mindre noen norske velger å kjøre gråimport så kjøper ikke jeg den. Ingen telefon er verdt å ofre 5 års reklamasjonsrett på.

Kjøper du av Multicom eller lignende, har du vel fortsatt fem år reklamasjon?

Det stemmer. Per nå så selges Pixel XL i Norge av Multicom, Proshop og MyTrendyPhone, og du får da, som du sier, vanlig norske forbrukerkjøpsrettigheter. Vært i kontakt med de i dag, og de kunne ikke si så altfor mye nå. De håpte derimot å ha mer informasjon i neste uke.

 

Multicom: "Vi vet dessverre ikke når vi evt har den tilgjengelig, pris eller om vi kommer til å ta inn denne modellen. Beklager at jeg ikke kan svare deg i dag. Håper vi har mer info i neste uke."

 

Proshop: "Vi regner med å etterhvert kunne skaffe 2'erne via våre utenlandske leverandører på samme måte som vi har gjort med Pixel og Pixel XL. Pris eller leveringstid har vi ingen opplysninger om, enn så lenge. Begge deler vil bli offentliggjort på hjemmesiden så fort vi vet mer."

 

MyTrendyPhone: "Vi har dessverre ikke noen info når den kommer ut på markedet i Norge.

Om vi bestemmer å skaffe den vil den være tilgjengelig på vår hjemmeside."
Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...