Gå til innhold

GUIDE: Bytt fra Android til iOS Slik bytter du fra Android til iPhone


Anbefalte innlegg

  • 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

¤%&/%¤/

Typisk vg å resirkulerer gamle greier 


Uansett, aldri forstått att det skal være så vanskelig å bytte tlf.

Gjør det selv uten tanke på hva forje/nye er.

Ikke trenger jeg apper eller greier.

Er jo bare å starte den nye tlf med simkortet i, taste pin.
Så føre over eventuelle filer og laste ned appene en vil ha.

Kontakter er jo på skyen uansett

Endret av Hillebillys
Lenke til kommentar

Tre år siden nøyaktig da jeg gikk fra Android til iPhone. Siden har jeg hatt en telefon som ALLTID fungerer, som ikke har alle apper to steder, som kan dele bilder på noen sekunder, og som kan sende bilder og video på iMessage verden rundt, uten at det koster noe. Som stadig vekk blir oppdatert....mens med Android måtte man vente i måneder på den neste versjonen.

Og med en Face ID som fungerer. Og en backup som fungerer. Og jeg liker meg på the Dark Side of the Moon.

IPhone rules.

Endret av Kjell Winther
Lenke til kommentar

Å lese gjennom innleggene her er jo omtrent like underholdende som jeg antok. For et sirkus av halvbitre bedrevitere som fra bak skjermen kan alt om alt.

 

Ja dere kan spøke altså, hvorfor noen som er teknologi interessert skulle bytte til en iPhone er for meg ett mysterium i såfall!

Den posten her gir null mening, og da tenker jeg ikke bare på tegnsetting. Denne artikkelen må være en spøk fordi du ikke forstår hvorfor noen «teknologi interessert» kan bytte produkt?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg venter med å gå over til iphone, men det er jo endel ting med Apple som frister, ihvertfall nå som åpent filsystem har blitt i det minste LITT mer åpent.

 

Åpent filsystem, lol. Filsystemet er ikke blitt mer åpent, men du får bittelitt bedre oversikt. Filbehandling i ios er og blir en vits. Endret av aaaight
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Xiaomi Mi 8 fra aliexpress feks..[/size]

Har enda tilgode å måtte betale moms på telefon derfra..[/size]

Fikk vel ikke den i september 2017.

Men det er en knall telefon til 3000kr ja.

Om man ikke trenger oled skjerm og heller vil ha større batteri så er Pocophone også bra.

Støtter nok også LinageOS om man vil ha clean Android.

Lenke til kommentar

Å lese gjennom innleggene her er jo omtrent like underholdende som jeg antok. For et sirkus av halvbitre bedrevitere som fra bak skjermen kan alt om alt.

 

Den posten her gir null mening, og da tenker jeg ikke bare på tegnsetting. Denne artikkelen må være en spøk fordi du ikke forstår hvorfor noen «teknologi interessert» kan bytte produkt?

 

 

Jepp! Som deltaker i denne tråden så utgjør du nå en halvbitter bedreviter som har uttømt sine hersketeknikker. Hva skulle vi gjort om ikke vi kunne diskutere noe, eller diskutere at vi diskuterer? Det du effektivt gjør bidrar jo heller ikke til temaet i artikkelen, og det bærer preg av at du ikke KLARER unnlate å kommentere det. Akkurat som meg, ved at jeg absolutt MÅ kommentere at du kommenterer. Det er strengt tatt unødvendig, sikkert som det innlegget du kommenterte, men essensielt like unødvendig.

Så blir det selvfølgelig slik at dette svaret må responderes på, fordi det er slik det er, og da bidrar vi til å vanne ut en allerede utvannet diskusjon enda mer. Jeg kunne egentlig fortsatt å gnåle om dette i det uendelige, men jeg trur jeg skal se om det er en egen tråd for dette..... så kan jeg gå holde meg mer spesifikt til Apple vs Android her.

Slik går nu dagan!

 

 

Fra Android til iOS? Må være feil.

Nopp..... det er den eneste vinklingen med noen hensikt. Ingen med behov for step-by-step guide for den andre veien.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...