Gå til innhold

GUIDE: Bytt fra Android til iOS Slik bytter du fra Android til iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He he, Dette er nok ikke aktuelt for mange. Androidbrukere går ikke over til "The Dark side". 

 

Tja... Jeg har vært Android-bruker i 8 år og etter jeg bytta fra Windows til Mac, så har jeg oppdaget flere svært gode programmer som Ulysses og Spark. Disse appene er kun tilgjengelig på Apple produkter. Dette har fått meg til å vurdere å kjøpe iPhone neste gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Var dette en vits? Seriøst ment? Har dere egentlig tenkt på hvem som er leserne deres? :)

 

Stakkars deg, møtte du på noen med andre meninger enn deg? Må være slitsomt :)

 

Ja, huff, jeg blir så frustrert hver gang det skjer. Det er jo helt håpløst ;)

 

Mer seriøst, jeg kjenner ingen som har gått fra Android til iOS frivillig, men flere som har gått andre veien. Nå er de fleste vennene mine også over gjennomsnittet interessert i tekniske duppeditter og har kunnskaper om det, så det har nok en del med saken å gjøre. Teks kjernelesere vil nok i hovedsak også falle inn under denne gruppen, og da virker en artikkel som dette litt malplassert. Med det mener jeg at det er en problemstilling som ikke er så veldig aktuell for de fleste av oss, pluss at kunnskapsnivået er såpass høyt at vi ikke trenger (eller kan finne det andre steder på nettet) slik informasjon. Dermed blir dette litt "agurknytt", da Tek-redaksjonen har begrenset med ressurser som de egentlig kunne brukt på andre ting.

 

Men, det er vel forøvrig mulig at dette kommer fra VG og de ønsker å utvide leserskaren ved å appellere mer til den jevne nordmann uten tekniske kunnskaper eller interesse. Og det må jo være den perfekte målgruppen for Apple-produkter, og i så måte vil den nok være treffende. Så spørs det hvor mye Apple har betalt for det ... :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Å bytte fra iphone er såre enkelt om man har hatt android. Det er bare å bruke samme gmail konto og schwoop, alle telefonnumre er tilgjengelig. Om man går for google plattformen ellers, som google foto, har man også alle bildene fra tidligere enheter også. Har både android og iphone nå. Alt snakker sammen.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk gidder, det kommer jo hundreOGørten nye telefoner til neste år. Lite vits. Og vi veit alle at uansett hva du ønsker deg (med tanke på telefon), så kommer det en ENDA bedre og billigere oppgradering i den nærmeste fremtiden.

 

Men kos dere.

 

Så man skal aldri kjøpe tlf fordi det kommer bare en ny modell da eller????

Lenke til kommentar

 

 

 

Svært betimelig guide! Akkurat nå som man endelig kan få en iPhone til 13.000 kroner, heller enn en svært godt spec'et Android-telefon til 3.000 kroner.

Det enkleste svaret på overskriften må vel være å ta opp 10.000-kroners differansen i forbrukslån. Voilà!

Hvilken svært godt speccet Android får man til 3000?
Moto g5plus.
Den er langt ifra noen toppmodell. Det er mye for pengene, men den er langt dårligere enn de modellene som koster litt mer. Det vet nok du selv også.

Sa han toppmodell? Synes jeg leste en godt specet mobil

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

 

 

 

Svært betimelig guide! Akkurat nå som man endelig kan få en iPhone til 13.000 kroner, heller enn en svært godt spec'et Android-telefon til 3.000 kroner.

Det enkleste svaret på overskriften må vel være å ta opp 10.000-kroners differansen i forbrukslån. Voilà!

Hvilken svært godt speccet Android får man til 3000?
Moto g5plus.
Den er langt ifra noen toppmodell. Det er mye for pengene, men den er langt dårligere enn de modellene som koster litt mer. Det vet nok du selv også.

Sa han toppmodell? Synes jeg leste en godt specet mobil

 

 

Da leste du feil, for det står svært godt speccet. Men jeg kan forstå lesefeilen, siden det ble skrevet i September, og har kanskje gått litt ut på dato.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

 

Var dette en vits? Seriøst ment? Har dere egentlig tenkt på hvem som er leserne deres? :)

 

Stakkars deg, møtte du på noen med andre meninger enn deg? Må være slitsomt :)

 

Ja, huff, jeg blir så frustrert hver gang det skjer. Det er jo helt håpløst ;)

 

Mer seriøst, jeg kjenner ingen som har gått fra Android til iOS frivillig, men flere som har gått andre veien. Nå er de fleste vennene mine også over gjennomsnittet interessert i tekniske duppeditter og har kunnskaper om det, så det har nok en del med saken å gjøre. Teks kjernelesere vil nok i hovedsak også falle inn under denne gruppen, og da virker en artikkel som dette litt malplassert. Med det mener jeg at det er en problemstilling som ikke er så veldig aktuell for de fleste av oss, pluss at kunnskapsnivået er såpass høyt at vi ikke trenger (eller kan finne det andre steder på nettet) slik informasjon. Dermed blir dette litt "agurknytt", da Tek-redaksjonen har begrenset med ressurser som de egentlig kunne brukt på andre ting.

 

Men, det er vel forøvrig mulig at dette kommer fra VG og de ønsker å utvide leserskaren ved å appellere mer til den jevne nordmann uten tekniske kunnskaper eller interesse. Og det må jo være den perfekte målgruppen for Apple-produkter, og i så måte vil den nok være treffende. Så spørs det hvor mye Apple har betalt for det ... :p

 

Her var det mye antagelser. Kan jeg også få komme med en antagelse? At du kanskje ikke kjenner alle mennesker i hele verden? Så det er kanskje mulig at noen av de du ikke kjenner kan ha byttet den veien? Eller er jeg bare tullete nå?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...