Gå til innhold

GUIDE: Bytt fra Android til iOS Slik bytter du fra Android til iPhone


Anbefalte innlegg

Hvis jeg skal forsøke å se i krystallkula så vil jeg si at det er det feil tidspunkt å kjøpe iPhone. Den "gamle" iPhone 8 er på vei ut i det den ble lansert, og nye iPhone X er standarden fremover.

 

Jeg vil anta at om et års tid så er iPhone XI (eller hva de kommer til å kalle den) falt i pris siden det er det eneste alternativet de har, da den gamle er faset ut(?).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Svært betimelig guide! Akkurat nå som man endelig kan få en iPhone til 13.000 kroner, heller enn en svært godt spec'et Android-telefon til 3.000 kroner.

 

Det enkleste svaret på overskriften må vel være å ta opp 10.000-kroners differansen i forbrukslån. Voilà!

 

Hvilken svært godt speccet Android får man til 3000?

Moto g5plus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

 

 

Svært betimelig guide! Akkurat nå som man endelig kan få en iPhone til 13.000 kroner, heller enn en svært godt spec'et Android-telefon til 3.000 kroner.

Det enkleste svaret på overskriften må vel være å ta opp 10.000-kroners differansen i forbrukslån. Voilà!

Hvilken svært godt speccet Android får man til 3000?

Moto g5plus.

Den er langt ifra noen toppmodell. Det er mye for pengene, men den er langt dårligere enn de modellene som koster litt mer. Det vet nok du selv også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Jeg bytter frem og tilbake hele tiden. Kan ikke se noe galt i det. Bare en stabukk som aldri tør å utvide sin horisont tviholder på sitt hele livet.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat byttet til iphone (pga jobbtelefon), og jeg ønsker meg en liste over hvilke apper ios-apper som bør velges istedenfor android-apper. Det var kanskje litt uklart...

 

F.eks.:

- Jeg digger Swype keyboard på android, men synes det er mye dårligere på ios. Noe Swype-lignende som fungerer bedre på ios?

- Jeg digger fotmob på android, men på ios så vil den ikke oppdatere med målscorer på varslingsskjermen.

 

Kanskje ikke de beste eksemplene, men det var de jeg kom på akkurat nå...

Lenke til kommentar

Her var det mye klaging. Kjenner flere som har gått til iOS fra Android, meg selv inkludert. Mye av årsaken er bedre programmerer apper (Snapchat som et godt eksempel), og ofte bedre tilkobling til tredjepartsenheter.. da de fleste støtter iOS bra, men fungerer ikke alltid optimalt på Android. Philips Hue lysene mine var et salig kaos under tiden med S7 Edge blant annet med masse bugs og funksjoner som ofte ikke fungerte slik de skulle.

 

Samtidig trenger jeg ikke åpenheten Android tilbyr, jeg er fornøyd med utseendet og føler at funksjonaliteten er lik eller noen ganger bedre da alt fokuset er på gode apper. Opplever også at apper starter raskere, spesielt når jeg hopper imellom mine åpne apper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Svært betimelig guide! Akkurat nå som man endelig kan få en iPhone til 13.000 kroner, heller enn en svært godt spec'et Android-telefon til 3.000 kroner.

 

Det enkleste svaret på overskriften må vel være å ta opp 10.000-kroners differansen i forbrukslån. Voilà!

Hvilken svært godt speccet Android får man til 3000?

Moto g5plus.

 

 

Jeg spør igjen, hvilket svært godt speccet Android får man til 3000?

Endret av Garamond
Lenke til kommentar

 

 

 

Svært betimelig guide! Akkurat nå som man endelig kan få en iPhone til 13.000 kroner, heller enn en svært godt spec'et Android-telefon til 3.000 kroner.

Det enkleste svaret på overskriften må vel være å ta opp 10.000-kroners differansen i forbrukslån. Voilà!

Hvilken svært godt speccet Android får man til 3000?
Moto g5plus.
Den er langt ifra noen toppmodell. Det er mye for pengene, men den er langt dårligere enn de modellene som koster litt mer. Det vet nok du selv også.

For 3000 kroner får du mer Mye mer for pengene en dyrere telefoner. Og hva skal en med en tlf til halve prisen av en halv mnds lønn uansett, ja det er stilig der og da, og 1 mnd etter kjøp så er det kun en mobiltlf igjen... Jeg kjøper heller en billig og god mobil eg kan ha i rundt 3 år for så å bytte for en billig penge.

Det at den er dårligere kommer vnel på personen, dr en wv polo dårligere enn en ferrari? Egentlig ikkje er den vel. Kommer ann på bruken og moto g5plus er nær en toppmodell i bruk til under halve prisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Svært betimelig guide! Akkurat nå som man endelig kan få en iPhone til 13.000 kroner, heller enn en svært godt spec'et Android-telefon til 3.000 kroner.

Det enkleste svaret på overskriften må vel være å ta opp 10.000-kroners differansen i forbrukslån. Voilà!

Hvilken svært godt speccet Android får man til 3000?
Moto g5plus.
Den er langt ifra noen toppmodell. Det er mye for pengene, men den er langt dårligere enn de modellene som koster litt mer. Det vet nok du selv også.

For 3000 kroner får du mer Mye mer for pengene en dyrere telefoner. Og hva skal en med en tlf til halve prisen av en halv mnds lønn uansett, ja det er stilig der og da, og 1 mnd etter kjøp så er det kun en mobiltlf igjen... Jeg kjøper heller en billig og god mobil eg kan ha i rundt 3 år for så å bytte for en billig penge.

Det at den er dårligere kommer vnel på personen, dr en wv polo dårligere enn en ferrari? Egentlig ikkje er den vel. Kommer ann på bruken og moto g5plus er nær en toppmodell i bruk til under halve prisen.

nokia 3310 til 599 gir enda mer for pengene!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...