Gå til innhold

Slik følger du med på Apple-lanseringen i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093
Skrevet

Da blir det nok endelig fart på de norske operatørene.

Damnit, den kommer ikke med mobilfunksjon til Norge. Kun wifi.

Hvor ble det bekreftet?

På eventen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iPhone 8 ser ut som iPhone 6, 6s og 7. Selv om jeg ikke bruker iPhone, var håpet om at apple endelig skulle følge flokken og bruke rammeløse skjermer. For da kommer absolutt alle andre etter med finere telefoner.

Skrevet

November? Det er litt synd for de av oss som selger og kjøper ny modell årlig, for med iPhone 8 og 8 Plus ute over 1 mnd før iPhone X kommer på markedet så vil bruktverdien på iPhone 7 og 7 Plus synke en hel del vil jeg tro.

Gjest medlem-329093
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt poenget med å kjøpe Iphone X, synes ikke det er verdt det med den skjermen... Ikke at prisen har noe å si da, men synes ikke oppgraderingen er så stor fra en iphone 8. Mulig jeg gikk glipp av noe viktig på presentasjonen, jeg satt i noen telefoner.

Gjest medlem-329093
Skrevet

"The future of mobile phones" jaja... beholder uttakbart SIM kort, beholder tilkoblingsporten nederst på telefonen... :p

Skrevet

Super-retina er virkelig ganske latterlig når man vet hva Apple tidligere har sagt om retina.

AtW

Spesielt ettersom den har lavere oppløsning enn hva Samsung hadde i 2015 på S6. 

Noen som har funnet ut hva oppløsningen er på ikke-X, altså 8?

• Opprett ny...