Gå til innhold

Hvor degenererte og naive er dagens unge?


OleNord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare se på dette: https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/_attachment/39417?_ts=132af42ef40

 

SV har faktisk 12%, rødt 7%. Partiene som ønsker en fremtid for Norge: FrP og Høyre. Langt nede.

 

Hvor degenererte og naive er dagens unge?

 

Ungdommen har alltid vært radikal. Når man er ung er det lett å tro på gull og grønne skoger. Intet nytt med dette. Det var ikke noe annerledes i skolevalgene på 1970- og 1980-tallet.

Et gammelt ordtak sier "den som ikke er radikal i ungdommen har ikke hjerte; den som ikke er konservativ på eldre dager har ikke hjerne". Ganske sant. Jeg var raddis da jeg var i tenårene jeg også.

Endret av Morromann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ungdom er ikke bare radikale for å være radikale - de er radikale fordi det er det som er populært, politisk korrekt og forventet av dem av andre, og det som blir hamret inn i hodene deres av likhetsskolen.

 

Jeg stemte SV og AP jeg også når jeg var på den alderen.

 

Derfor mener jeg det må innføres en valgprøve før man får lov å avlegge stemme.

Naive idioter har alt for mye makt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare se på dette: https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/_attachment/39417?_ts=132af42ef40

 

SV har faktisk 12%, rødt 7%. Partiene som ønsker en fremtid for Norge: FrP og Høyre. Langt nede.

 

Hvor degenererte og naive er dagens unge?

Undersøkelsen ser ut til å være fra 2010 og er dermed ikke en veldig god kilde på hva "dagens unge" stemmer. Hvor i rapporten finner du tallene dine forresten?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser forøvrig på TV2 nå der AUF lederen som knapt snakker norsk feirer hvor godt AP og SV gjør det i skolevalget. Det er selvfølgelig fordi en stor andel av dagens unge er innvandrere og deres naive venner og elever som får banket inn flerkultur i hodet gjennom skolegangen.

 

Dette er en forsmak på fremtiden, der falske innvandrere som blir importert av nettopp partiene de stemmer på i økende grad styrer nasjonens politikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes begrepet degenerert er fullstendig på sin plass.

 

https://snl.no/degenerasjon

Modernismen handlet om objektivitet og logikk. Post-modernisme handler utelukkende om subjektivitet og følelser og de skal i tillegg matche en forhåndsgodkjent ideologi.

Dagens venstreside og unge er altså degenererte og i full retrogresjon.

Endret av misanthrope
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at alle skal være enige med meg, jeg sier at det bør være et minstekrav at man forholder seg virkeligheten før man får lov å avlegge stemme. Man får ikke lov å avlegge stemme om man er full eller ellers kognitivt svekket. Da burde man heller ikke få avlegge stemme hvis man er mentalt svekket på andre vis.

Folk forholder seg til virkeligheten men har forskjellige prioriteringer.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...