Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

 

Oisann, ja da vil jeg nok tro du må regne med litt ventetid:/ Det kom en leveranse med totalt 400 iPhone idag.. dette høres ikke mye ut iforhold til hvor mange som venter på sin.. men det kommer leveranser hver dag nå, satser på at det bikker 1000 telefoner fra Apple på hver leveranse innen neste uke:)

Hvor har du disse opplysningene fra,at det kom 400 tlf idag?

 

Har det fra en som jobber i apple. kilden er veldig pålitelig og har bevist seg å ha rett opptil flere ganger. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Iphone 64 eller 256? Får subsidiert 8500 av jobben men er usikker på om jeg noen gang vil benytte den ekstra plassen.... Har allerede abonnement på 50GB hos itunes.

Spørsmålet bunner vel ned i hvor mye du vil lagre lokalt av musikk, bilder og filmer spør du meg. Jeg har 128 per i dag og har brukt over 100. Men det inkluderer noen filmer i VLC jeg har hatt liggende i et par år uten å bry meg om. Til apper, meldinger og andre ting er det lite behov for mer enn 64GB.

 

Men går ikke telefonen raskere på nett osv med 256?

Lenke til kommentar

Tlf ble sendt videre fra Oslo idag tidlig, og posten mener at jeg ikke skal få den før 4/12?! Skjønner det at det er et stykke fra Oslo til Vestfold, men det var drøyt syns jeg

 

Husk at det bare 5 dager til da, og tre av dem er virkedager, kunne nok vært værre... Må nok bare ha bittelitt tåmodighet:) Men når og hvor bestilte du? :))

Endret av Tobben21
Lenke til kommentar

 

Har nå snakket med noen som kjenner noen som jobber i Apple Norge. Fikk vite at den uken her og neste uke kommer det store leveranser til norge. Mye større enn leveransene til 3. November så nå vil mange få en hyggelig melding om at sin iPhone x er på vei! (Tenkte dette var nyttig informasjon på denne tråden.)

Kjekt. Fikk vite på jobb i dag at vi får iPhone X som ny jobbtelefon så fort Apple klarer å levere. Håper egentlig bare vi får før jul og ikke etter.

 

Er det forresten noen som vet hvordan "Tilgjengelighet"-funksjonene virker på iPhone X? De som tidligere kunne aktiveres med trippel-klikk på hjem-knappen?

 

Hvilken jobb? Siden dere får ha X som jobbtelefon :)

Lenke til kommentar

 

Tlf ble sendt videre fra Oslo idag tidlig, og posten mener at jeg ikke skal få den før 4/12?! Skjønner det at det er et stykke fra Oslo til Vestfold, men det var drøyt syns jeg

 

Husk at det bare 5 dager til da, og tre av dem er virkedager, kunne nok vært værre... Må nok bare ha bittelitt tåmodighet:) Men når og hvor bestilte du? :))

Telia 27/10. Har ventet lenge nok ?

Lenke til kommentar

 

 

Oisann, ja da vil jeg nok tro du må regne med litt ventetid:/ Det kom en leveranse med totalt 400 iPhone idag.. dette høres ikke mye ut iforhold til hvor mange som venter på sin.. men det kommer leveranser hver dag nå, satser på at det bikker 1000 telefoner fra Apple på hver leveranse innen neste uke:)

Hvor har du disse opplysningene fra,at det kom 400 tlf idag?

 

Har det fra en som jobber i apple. kilden er veldig pålitelig og har bevist seg å ha rett opptil flere ganger. :)

 

Høres bra ut.Bestilte fra OneCall den 22.11 så jeg er vel heldig om jeg har den om et par uker da.

Lenke til kommentar

 

 

 

Oisann, ja da vil jeg nok tro du må regne med litt ventetid:/ Det kom en leveranse med totalt 400 iPhone idag.. dette høres ikke mye ut iforhold til hvor mange som venter på sin.. men det kommer leveranser hver dag nå, satser på at det bikker 1000 telefoner fra Apple på hver leveranse innen neste uke:)

Hvor har du disse opplysningene fra,at det kom 400 tlf idag?

 

Har det fra en som jobber i apple. kilden er veldig pålitelig og har bevist seg å ha rett opptil flere ganger. :)

 

Høres bra ut.Bestilte fra OneCall den 22.11 så jeg er vel heldig om jeg har den om et par uker da.

 

ja, før jul kan du nok regne med:) Jeg selv bestilte 5.11 og kilden min sa at jeg kunne regne med å få den neste uke. Satser på at leveransen som kommer de neste dagene eller neste uke (ikke helt bekreftet) er lastet med massssee telefoner fra apple:D

Lenke til kommentar

 

 

Tips til gode skjermbeskyttere?

Sett på Spigen,men går jeg på amazon er jo 75% av totalprisen kun toll og avgifter..

Veldig fornøyd med denne.

 

https://www.mobilefun.co.uk/olixar-iphone-x-case-compatible-tempered-glass-screen-protector-64982

Er dette den til 135 eller 180 kr?

Den forstod jeg ikke helt :).

Det er akkurat det produktet som jeg linket til, så nøyaktig pris avhenger av kronekursen. Jeg betalte vel i underkant av 180kr tror jeg.

 

Har også bestilt en heldekkende fra ebay. Litt fristet til å få dekt hele fronten.

 

https://m.ebay.com/itm/For-Apple-iPhone-X-BLACK-3D-Curved-Full-Cover-Tempered-Glass-Screen-Protector-UK/172955482093?epid=12008205046

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...