Gå til innhold

RYKTE: – iPhone 8 lanseres 12. september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10.000 for en telefon som kun kan lades 500 ganger/eller varer ca 1,5 år etter bruk... folk som kjøper slikt idiotisk dyrt dilldall må være helt ute på jordet. At folk blar opp 10 lapper på en telefon som har levetid på så kort tid må være spenna gærne i huet!! Sjekk selv om dere ikke tror det jeg sier. Øeste det selv for KUN FÅ UKER SIDEN. Tror det var Dinside.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

10.000 for en telefon som kun kan lades 500 ganger/eller varer ca 1,5 år etter bruk... folk som kjøper slikt idiotisk dyrt dilldall må være helt ute på jordet. At folk blar opp 10 lapper på en telefon som har levetid på så kort tid må være spenna gærne i huet!! Sjekk selv om dere ikke tror det jeg sier. Øeste det selv for KUN FÅ UKER SIDEN. Tror det var Dinside.

Du vet jo ikke hva du snakker om.

 

Har hatt flere iphoner som har både 1000 og 1500 ladesykluser uten at det er noen større problemer knyttet til det inn på verksted.

 

hilsen Samsung S8 bruker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

10.000 for en telefon som kun kan lades 500 ganger/eller varer ca 1,5 år etter bruk... folk som kjøper slikt idiotisk dyrt dilldall må være helt ute på jordet. At folk blar opp 10 lapper på en telefon som har levetid på så kort tid må være spenna gærne i huet!! Sjekk selv om dere ikke tror det jeg sier. Øeste det selv for KUN FÅ UKER SIDEN. Tror det var Dinside.

Jeg har hatt min iPhone 6 siden lansering, 3 år siden. Jeg har kun nådd 340 sykluser eller noe sånt og batteriet er fortsatt helt OK. Med lett/medium bruk så er det ikke noe problem.
Men 10000 er litt i overkant av hva jeg er villig til å betale for en mobil. Så hvis det blir inngangsprisen for de neste iPhone modellene, så blir min iPhone 6 min første og siste iPhone.
Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

10.000 for en telefon som kun kan lades 500 ganger/eller varer ca 1,5 år etter bruk... folk som kjøper slikt idiotisk dyrt dilldall må være helt ute på jordet. At folk blar opp 10 lapper på en telefon som har levetid på så kort tid må være spenna gærne i huet!! Sjekk selv om dere ikke tror det jeg sier. Øeste det selv for KUN FÅ UKER SIDEN. Tror det var Dinside.

Har ein iphone 6 som er ca 3 år gammal. Fungerer fint den. Holder batteri i 1-2 dager, kommer ann på bruken. 

Når det er sagt, så er det også mulig å bytte batteri for 100-1000kr, kommer ann på kvaliten da.

Lenke til kommentar

10.000 for en telefon som kun kan lades 500 ganger/eller varer ca 1,5 år etter bruk... folk som kjøper slikt idiotisk dyrt dilldall må være helt ute på jordet. At folk blar opp 10 lapper på en telefon som har levetid på så kort tid må være spenna gærne i huet!! Sjekk selv om dere ikke tror det jeg sier. Øeste det selv for KUN FÅ UKER SIDEN. Tror det var Dinside.

 

Rart jeg kjøpte iPhone 6Plus 64gb i 2014 og den fungerer ennå gitt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

GJESP!

 

Dette er Nokia all over. Nå spinner de bare rundt i sirkel og prøver å finne behov ingen har og tror at knepet med å hele tiden gjøre den dyrere vil få folk til å tro at de er noe spesielt.

 

Jeg har en 6+ som funker som en drøm og gjør alt jeg vil og mer til. Jeg hoppet glatt fra 3GS til 4S. Så ingen poeng i 5, men så poenget med 6+. 7? Nope. 8 som sagt. Gjesp.

 

Tror vi trygt kan si at Apple har peaket og vil nå falle raskt.

 

Blir spennende å se hva det neste store bilr, men en ting er sikkert - det kommer ikke fra Apple.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da blir det 2 spennende ting å få greie på den dagen. 

 

Valgresultatet og Apples nye ringedings.

 

Tre spennende "ting å få greie på den dagen" da sansynligivs vil Xiaomi Mi Mix 2 også bli lansert. Mer spennende enn iPhone lansering spør du meg, og du får vel to av disse for prisen av entry lever iP 8  :tease:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

GJESP!

 

Dette er Nokia all over. Nå spinner de bare rundt i sirkel og prøver å finne behov ingen har og tror at knepet med å hele tiden gjøre den dyrere vil få folk til å tro at de er noe spesielt.

 

Jeg har en 6+ som funker som en drøm og gjør alt jeg vil og mer til. Jeg hoppet glatt fra 3GS til 4S. Så ingen poeng i 5, men så poenget med 6+. 7? Nope. 8 som sagt. Gjesp.

 

Tror vi trygt kan si at Apple har peaket og vil nå falle raskt.

 

Blir spennende å se hva det neste store bilr, men en ting er sikkert - det kommer ikke fra Apple.

Hvilke behov finner de på?

Lenke til kommentar

Bra at man satser på kameradelen.  Man kan jo håpe at man nærmer seg kvaliteten på vanlige kompaktkameraer. 
Men jeg skjønner knapt at noen vil bruke 10k på en mobil lengre.

Kjøpte nylig Xiomi MI MAX 2 fra Kina og den kostet 2500.  Den har svær skjerm (6,44") og rimelig fantastisk batteritid.
Ellers har jeg ikke så mye interesse av fanboys, men man må da se at det er mer enn en produsent?  Mobiler i dag blir stadig likere bruksmessig, og da betyr logoene utrolig lite.  Men noen føler vel at de er låst fast i et økosystem, og synes det er vanskelig å bryte ut.

Jeg setter hvertfall pris på at man er rimelig fristilt med Android/Windows/Linux og diverse åpne skytjenester.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje Apple snart gjør med iPhone som de har gjort med iPad? De lanserte en iPad i våres som hadde litt dårligere skjerm, litt bedre prosessor, litt bedre batteri, dobbelt så mye minne og var 30% billigere enn forrige modell! Et kjempekjøp for sånne som meg som bare trenger et helt greit nettbrett jeg kan bruke på dass.. ;)

 

For de som krever høy ytelse, eller ikke helt får utgiftene til å strekke til, har vi nå iPad Pro.

 

Jeg blir ikke overrasket om det samme skjer med iPhone, altså en dyr & bra 'iPhone Pro', og en litt rimeligere 'iPhone'. Den som lanseres nå blir Pro-varianten mens en rimeligere iPhone kanskje kommer til våren.. ;)

Lenke til kommentar

10.000 for en telefon som kun kan lades 500 ganger/eller varer ca 1,5 år etter bruk... folk som kjøper slikt idiotisk dyrt dilldall må være helt ute på jordet. At folk blar opp 10 lapper på en telefon som har levetid på så kort tid må være spenna gærne i huet!! Sjekk selv om dere ikke tror det jeg sier. Øeste det selv for KUN FÅ UKER SIDEN. Tror det var Dinside.

 

Det samme som har vært sagt om iPhone da den aller første versjonen ble lansert for 10 år siden. Mulig du heller må gå i deg selv og at ikke alle ANDRE er idioter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

10.000 for en telefon som kun kan lades 500 ganger/eller varer ca 1,5 år etter bruk... folk som kjøper slikt idiotisk dyrt dilldall må være helt ute på jordet. At folk blar opp 10 lapper på en telefon som har levetid på så kort tid må være spenna gærne i huet!! Sjekk selv om dere ikke tror det jeg sier. Øeste det selv for KUN FÅ UKER SIDEN. Tror det var Dinside.

Det samme som har vært sagt om iPhone da den aller første versjonen ble lansert for 10 år siden. Mulig du heller må gå i deg selv og at ikke alle ANDRE er idioter.

 

 

Før var det "status" å ha iphone blandt noen enkle sjeler . Ingen bryr seg om slikt mer. Denne er overpriset som fy.

Endret av LoveAmiga
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

10.000 for en telefon som kun kan lades 500 ganger/eller varer ca 1,5 år etter bruk... folk som kjøper slikt idiotisk dyrt dilldall må være helt ute på jordet. At folk blar opp 10 lapper på en telefon som har levetid på så kort tid må være spenna gærne i huet!! Sjekk selv om dere ikke tror det jeg sier. Øeste det selv for KUN FÅ UKER SIDEN. Tror det var Dinside.

Du vet jo ikke hva du snakker om.

 

Har hatt flere iphoner som har både 1000 og 1500 ladesykluser uten at det er noen større problemer knyttet til det inn på verksted.

 

hilsen Samsung S8 bruker.

Jo han vet hva han snakker om

Les det apple skriver med liten skrift du. At ditt batteri avviker i positivt fortegn, betyr ikke at alle batteri gjør det. Og er du uheldig å får et dårlig batteri i din iphone, ja så skylder apple på deg og du må kjøpe nytt selv, om batteriet har mottatt 400 ladesykluser eller mer....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...