Gå til innhold

Samsung Galaxy S9/S9+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var S9+ bestilt!

 

Synd Titanium Silver eller hva den heter ikke er tilgjengelig her i Norge, så da det ble svart på meg.

 

 

Ser ut som det er "Titanium Gray", altså mer matt overflate enn Silver/Gold modellene man hadde i S6 og S7. Jeg likte bedre den "shiny" overflaten må jeg innrømme, men av S9 fargene tror jeg likevel det hadde blitt denne.

 

Men dessverre er den ikke tilgjengelig i Norge (ennå).

Lenke til kommentar

Høyere pris. Lite nytt. Man får S8 på tilbud til 4.990. Kanskje faller prisen ytterligere nå. Vet ikke om folk vil rushe til for å kjøpe denne telefonen, eller hva tror folket?

Hvor har du sett dette tilbudet i det siste? Jeg har fulgt med en stund og ser den kun fra noe over 6 tusen og oppover..

Joda....S8 kan bli aktuell, når S9 kommer i handelen. De nye kameraoppgraderingene i S9, ser ikke ut for å være veldig revolusjonerende, så da er ikke S9 verdt denne høye prisen.

Endret av cirka
Lenke til kommentar

Ser den "Europeiske/Norske" Note 8 støtter langt flere LTE bånd enn S8/S8+ kjøpt i Norge gjør, skal man ha støtte for flere LTE bånd på S8/S8+ så må man kjøpe "Global Dual sim" versjonen. Synes godt single sim versjonen også kunne hatt de ektra båndene, kjekt å ha om man skal utenfor Europa.

 

S8+ G955F: 10 LTE Bånd

S8+ G955FD: 21 LTE Bånd

Note 8: 22 LTE Bånd

 

Blir vel samme med S9/S9+ regner jeg med.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

 

Høyere pris. Lite nytt. Man får S8 på tilbud til 4.990. Kanskje faller prisen ytterligere nå. Vet ikke om folk vil rushe til for å kjøpe denne telefonen, eller hva tror folket?

Hvor har du sett dette tilbudet i det siste? Jeg har fulgt med en stund og ser den kun fra noe over 6 tusen og oppover..

Joda....S8 kan bli aktuell, når S9 kommer i handelen. De nye kameraoppgraderingene i S9, ser ikke ut for å være veldig revolusjonerende, så da er ikke S9 verdt denne høye prisen.

Mener det ikke er veldig lenge siden den var til 4.999, men det begynner kanskje å bli noen uker? Men Power hadde også 20% rabatt på alt hvis man bandt seg til Ice blant annet. Var utrolig mye å spare på en iPhone X. I følge Prisguide.no solgte «Advance.no» den for 4805 for et par uker siden.

 

Resale value på S9 blir kanskje ikke utrolig mye høyere enn S8 siden designet er så og si det samme, selv om den selvsagt vil være verdt noe mer. Nytt design er alltid bra mtp på resale, men nå er vel ikke her alle like gærne som meg som må ha siste utgave - alltid.

Lenke til kommentar

Hoi, dæven Samsung var raske med å trekke tilbake muligheten for rentefri delbetaling i 12 måneder når jeg la S9+ og et deksel i handlekurven... :(

Med litt rabatt fra Komplett får jeg den for 8.335. Bruker Komplett Mastercard. Der får man 2% cashback på nettkjøp. 1% på vanlige kjøp, og 3% hos Komplett. Bruker man kortet hos Komplett dobles bonusen. Dvs vil et kjøp på 10k gi 3% eller 300 kroner i cashback. Bruker man det heller hos Komplett får man 600 kroner.

 

Originalpris på S9 er 8.790. Med prosentrabatt og abbo-rabatt (som man kan si opp etter bestilling slik at man kan beholde ordinært abbo) blir prisen 8.335. Bruker jeg kredittkortbonusen fra Komplett Bank som jeg har spart opp siden november trekker de av 1400 kroner til. Da lander vi ca på 6935.

 

Ikke ment som en reklame for Komplett, men er greit å vite om hvis man regelmessig kjøper ny telefon hvert år. Dessverre har bindingsrabatter blitt dårligere og dårligere. Ikke mer enn et par år siden at jeg sparte 1300 kroner på Djuice på iPhone 6s. Da tok jeg prisen på iPhonen og la til abbokistnad. Så sammenlignet jeg Djuice sitt abbo mot billigste som fantes. Besparelsen ble på ca 1300. Det var mye. Nå er det slutt virker det som. Tydelig at de må tjene inn penger etter reglene om data i EU.

 

Så til spm ditt; Har du en sparekonto, eller mulighet til å betale det over et par måneder ville jeg heller ha gjort det. Du kan spare ca 500 kroner på å kjøpe fra Komplett. Evt kan man også vente til neste Power DNB-kampanje og få den 20% billigere. Det er mye penger, men da må man vente til mai, men det kan kanskje være en idé hvis man ikke har cash.

Lenke til kommentar

Ble veldig i tvil her. Min S8 er sendt inn til forsiktinga pga totalskader. Usikker hva som skjer med den.

 

Tenkte egentlig å kjøpe en S9+ dersom forsikringa bestemmer seg for å vrake gammeltelefonen min, og utbetale den til meg.
Men nå synes jeg prisen på S9/S9+ var så høy at jeg begynner å lure på om S8/S8+ er et like bra valg.

 

 

 

 

Noen fordeler om man forhåndsbestiller? Vr-briller? Dex?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...