Gå til innhold

Hvorfor får jeg forskjellige Youtube-treff på PC og mobil?


LokALeX

Anbefalte innlegg

Hei. Bare lurte på om det er noen her som har vært borti eller ve hvorfor jeg ikke finner det samme på Youtube (pc) og Youtube appen?

 

Var en film jeg har sett på pc'n, så en dag skulle jeg se via appen men da var den ikke å finne..

Tenkte at kanskje videoen var slettet men når jeg så etter på pc'n igjen så lå den der.

 

Syntes dette er veldig rart å hadde vært interessant om noen her viste hva som er galt.

 

 

Vet ikke hvor riktig denne tråden er plassert, men flytt den gjerne om den er feil, dette er min første post på forumet så har ikke blitt så lommekjent her enda.

 

Mvh. LokALeX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du logget på youtube kontoen din på mobilen også?

Nei verken på mobilen eller på PC, veldig sjelden jeg logger på når jeg bruker Youtube.

Men er jo veldig merkelig at det skal være forskjell, og det er jo tydeligvis ikke bare jeg som har opplevd det heller.

Lenke til kommentar

 

Har opplevd det samme. Da var den et par musikkalbum som var 40-50 min lange som var umulige å finne på mobilen.

Musikk er ofte blokkert for avspilling på mobile enheter, uten at jeg har noen forklaring på hvorfor.

 

Men det var en film jeg ikke fant, syntes det er veldig rart uansett!

Da er jo tydeligvis ikke Youtube på PC og mobil da!?

 

Prøver google problemet men finner jo merkelig nok ingenting om det heller..

Så tenkte jeg å kanskje få kontaktet youtube via mail, men det viste seg etter endeløse søk at det var lettere sagt enn gjort.

 

 

LokALeX

Lenke til kommentar

De tilpasser sannsynligvis sikkert søkeresultatene etter hva du tidligere har sett på. Ikke alle får de samme treffene på google.com heller.

Men jeg skriver ikke bare stikkord d, jeg skriver hele navnet på filmen 100% korrekt, prøvde på en annen datamaskin nå når jeg så innlegget ditt også, men der kommer det med en gang.

 

Nei skulle vært så enkelt som å kontakte Youtube, men som en annen over her sa så er Youtubes kundeservice ikke-eksisterende, noe som er ganske dårlig når det garantert er mer enn nok av folk som trenger hjelp til ting som man ikke kan finne i "hjelpe servicen" deres blandt vanlige spørsmål..

Lenke til kommentar

Du vet, YT har to flotte funksjoner som heter "Logg" og "Se senere". Bruk noen sekunder på å logge inn, se hva du skal se eller lagre dem i Se senere-listen, så får du tilgang til dem på mobilen også. Testet nettopp og lagrede videoer fra PC dukker opp på mobilen også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du vet, YT har to flotte funksjoner som heter "Logg" og "Se senere". Bruk noen sekunder på å logge inn, se hva du skal se eller lagre dem i Se senere-listen, så får du tilgang til dem på mobilen også. Testet nettopp og lagrede videoer fra PC dukker opp på mobilen også.

Aaaah, det hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt..!

Det skal testes fortløpende :thumbup:

 

Takk skal du ha!

Lenke til kommentar

Du vet, YT har to flotte funksjoner som heter "Logg" og "Se senere". Bruk noen sekunder på å logge inn, se hva du skal se eller lagre dem i Se senere-listen, så får du tilgang til dem på mobilen også. Testet nettopp og lagrede videoer fra PC dukker opp på mobilen også.

Det fungerte!

Supert!! :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...