Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei det gjør ikke det. Det er mange som fortjener hat, det er mange som handler egoistisk og urettferdig. Det er mange som har drept andre mennesker, eller ødelagt liv. Men jeg kjenner ikke på det nå. Jeg lar ikke andre mennesker påvirke meg på den måten. Jeg kan ta et slikt perspektiv i samfunnsøyemed selvfølgelig. Jeg vil heller dyrke det positive, kjærlighet og forståelse enn å fokusere på alt som er galt, det negative. Se rundt deg, det er så mye negativitet at jeg blir kvalm, og det er lett å havne der også.

Hvilken last har du ofte med deg, men som ingen ser?

Lenke til kommentar

Nei, hvis jeg føler meg trygg i settingen, og med folk jeg er trygg på, så kan jeg dele de utroligste ting. Hvis det er en setting der jeg ikke er helt komfortabel, så svarer jeg minst mulig for å ikke gjøre meg sårbar. Jeg vil dele, settingen avgjøre hvor mye.

Har du noen gang blitt opphisset eller runket til tanken/bilde av kjæresten til en kamerat/bekjent?

Lenke til kommentar

Intellektuelt sett så tror jeg på evolusjon og "big bang", og at det ikke finnes noe høyere makt der ute. Vi vet såpass mye, dog fortsatt for lite. Følelsesmessig så håper jeg på at det er noe mer, at man kan gjenforenes med sin familie etter døden. Jeg har mange tanker rundt dette temaet, og følelser og spiritualitet drar meg innom mange fantastiske scenarioer. Men å tro kan jeg ikke gjøre når jeg er usikker, og da må jeg forholde meg til vitenskapen.

Hva er det største målet du jobber for å oppnå i løpet av de neste årene?

Lenke til kommentar

Det er mye styrke i tankens kraft, og jeg bruker den til å tenke på positive ting. Jeg har dog veldig lett for å komme inn i et negativt tankemønster, og slutte tankefølgen med at alt ender i ingenting. Men jeg jobber aktivt med å se det positive i ting, og tenker på hva som gjør meg glad oppi det hele. Dyrke små og store gleder. For meg som er plaget med mye indre uro, er lettelse kanskje det største stikkordet. Og ved å ikke tenke negativt, ved å se positivt på det meste, så dyrker man også kjærlighet og nestekjærlighet. Jeg prøver å forholde meg til det i teori, dog er det vanskelig å holde det fokuset når det kommer til praksis. Og slik må det jo være, med mindre man er ruset på noe. Jeg kommer ofte tilbake til å tenke på min mor hvordan hun alltid var positiv gjennom barndommen min, og det glade sinnet hennes følger meg ofte, og jeg kan tenke meg glad bare ved å ha henne med meg i bevisstheten. Det er en sterk kjærlighet.

Hvor mye trener du, og hva er det meste du har løftet i styrkeøvelser?

Lenke til kommentar

Jeg trener ikke regelmessig, med unntak av at jeg går en tur en gang i blant. Føler at jeg får nok trim på jobb. Husker dessverre ikke hvor mye som var på stangen sist jeg prøvde meg, men kan tenke at det var et sted mellom 80-100 kg.

Hvis du en kveld skal kose deg skikkelig med mat, drikke og snacks, hva spiser og drikker du da?

 

Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (5 minutter siden):

Da spiser jeg faktisk mitt eget nystekte grovbrød med godt pålegg på. :)  

Er du glad i middager som er friterte fra A til Å? 

Har ikke smakt alt av fritert. Så, vanskelig å rammse opp. Veldig glasd i frityrstekte bananer.

 

Vasker du rundt av og til?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Etter at jeg har vasket gulv, tørket støv - eller hva som helst..... Tar jeg bøtta med vann og heller i dass. Deretter går jeg over med dobørsta. Spyler ned. Deretter tar jeg en mikrofiberklut og tørker først rundt dasslokket. Til slutt rundt selve dassen. Kluten går rett i maskinen. Alt for mange bruker for sterke kjemikalier slik som klor og fancy miljøfiendtlige sprayflasker fulle av parfyme som gir en illusjon av renhold. Fakta er at det er vannet som rengjør. Såpe er kun hjelpestoffer. En dråpe zalo er faktisk nok til å vaske dassen ren og tilnærmet fritt for bakterier. 

Hva så du sist på tv? Gi en minianmeldelse. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...