Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tallet er ikke tall på antall innlegg man har. Det er tall på hvor mange folk liker som liker det duvskriver.

Uansett kan du jo gå på første siden av Diskusjon.no via pc'en, og skroll helt ned. Der har du oversikt over hvem som er på. De med fargete navn er dem som styrer Diskusjon.no. Se etter de med rødt navn, spør dem. Eller du kan opprette en post under denne her.

https://www.diskusjon.no/forum/179-tilbakemeldinger-til-forumet/

Ps: Jeg har allerede sjekket ut profilen din @Sviskepott, på din siste post innlegg. Likene fungerer fint dem du har ikke fått mer en det du har nå i like/hjerter. :yes:

 

Tilbake til leken:

Er du interessert i det overnaturlige, spøkelser og ånder, eventuelt hva som faktisk går ann mellom himmel og jord?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (12 minutter siden):

Det er jeg. Ingen fanatiker, men er åpen for alle teorier. :) 

(Ja, likes`ene stemmer nok, men ikke innleggstallet - takk, jeg skal spørre der)

Tror du at du selv har sett "noe uforklarlig" som ikke er menneskelig? 

 

Bare hyggelig du. 😊😊

 

Tilbake til leken:

Det har jeg, mange ganger. Føler dem for det meste da. Både der jeg bodde før og her jeg bor nå. Heldigvis er de greie og vandrere. Vandrere er de som ikke sitter fast på et knutepunkt, de bare går forbi igjennom gangen min av og til. Og titter av og til inn på soverommet mitt, mens jeg ligger å sover. Så lenge de ikke gjør meg noe vondt, så bryr jeg meg ikke. 😃😃

 

Hva har du i kjøleskapet ditt akkurat nå?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
Milhouse85 skrev (23 minutter siden):

@Sviskepott - du får ikke "innleggstall" på innlegg i kategori "Lekeplassen". 

 

Det stemmer ikke helt. Jeg har fått innleggstall fra lekeplassen ekstremt mange ganger. 😊😊 Det er sikkert bare snakkom noen få tråder fra lekeplassen.

Ps: Glem det jeg sa. Du har rett, 85-Mil. 😮😮

 

Tilbake til leken:

Epoker i livet mitt!! Jeg skjønner ikke hva du vil frem til. 😕😕

Hopp gjerne over meg. Det går greit. 😊

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

90-tallet: en flott barndom med mye lek, moro og veldig sosial.

2000-tallet, slutten av barneskole, og går igjennom både ungdomsskole, videregående og begynner på høgskole. Veldig mange opp- og nedturer. Angst og annen sykdom blomstrer, og jeg er fanget i min egen kropp. Nære familiemedlemmer dør, og preger resten av livet mitt. Livet er dritt, og jeg hater skole og meg selv. Innimellom kan livet være godt, og jeg kan tidvis kjenne på en trygghet, vennskap, forelskelse, men også kjærlighetssorg i 2007. Da var jeg så langt nede at tiden stod stille. Musikk blir redningen. Får mopedlappen og etter hvert billappen. Friheten med bil og endt videregående er ubeskrivelig. Videre utdanning gjør at livet settes på vent.

2010-tallet: Fortsetter skolegangen, fullfører førstegangstjenesten, får min første jobb utenom sommerjobb. Mye festing til tider. Et halvt år etter endt skolegang får jeg kjæreste, jobb og flytter til en helt annen plass. Kjøper hus og livet stabiliserer seg. Blir far i 2019.

2020-tallet: Livet fortsetter som familiefar, og ting blir delvis preget av Covid. Livet har blitt mer og mer stabilt, og vil sannsynligvis være det i en del år til. Ingen vet hva fremtiden vil vise, men jeg øyner både muligheter for forandring, og evt enda mer forankring. Midtlivskrisen kommer kanskje om noen år, og man må bare vente og se hva som skjer.

 

Hvilken epoke av livet ditt savner du mest?

Endret av Pliscin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er en fin by. Holder høy standard. Var der på besøk til en slektning i fjor, og skal dit neste år i konfirmasjon. Likte oljemuseet og Solastranda. Satte også pris på det vakre vikinglandskapet på vegen dit. Er spent på hvordan det går etter oljeeventyret er over dog. Kanskje blir byen Norges Detroit om en del år.

Hvilket norsk realityprogram ville du vært med på om du måtte delta på et?

Lenke til kommentar

Skulle gjerne svart 71 grader nord. Men, grunnet min latterlige høydeskrekk og min introverte personlighet - utgår det. Har ikke Lars Monsen noe greier, der han går med kjendiser på tur? Jeg er ikke kjendis.... hmmm. Vanskelig spørsmål. Helst ingen. Kanskje "Symesterskapet" på NRK. Jeg kan ikke sy - og får sannsynligvis en svært kort karriere i serien. Noe som kanskje er til det beste. 

Du er dømt til 5 års fengsel. Du kan velge mellom disse senarioene: 
- Smugling av 10 kg dårlig amfetamin som har ført til en bølge av overdoser i Norge.
- Sabotasje av oljenæringen. Du er ansvarlig for utslipp av 100 000 tonn olje.
- Kroppslemlestelse og overgrep av Mads Hansen, som gir ham permanente følger. 
- Usømmelig atferd utenfor en barnehage. (Du blir offentliggjort som følge av dette).
- Du har solgt norske statshemmeligheter til Kina og Russland.

Hva velger du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...