Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bor på en øy med begrenset utvalg butikker. Så da blir det nærmeste, som ligger 6 km fra meg - som er Kiwi. Ellers mener jeg bestemt at Madla Handelslag utenfor Stavanger er Norges beste matbutikk. Tror jaggu den har blitt kåret til det også et par ganger. Så er jeg i byen, tar jeg ofte turen innom der. 

Hva tente du på sist? 

Lenke til kommentar

Ganske så gjennomsnittlig. Kanskje litt mer stille og sjenert i diverse settinger, men stort sett hjelpsom og grei i trygge omgivelser. Jeg er nest yngst av en ganske stor søskenflokk, og jeg er nok ikke den av oss som har krevd mest oppmerksomhet. 

Hva er det beste måltidet du noen gang kan huske å ha spist?

Lenke til kommentar

Det er mange, men ett jeg husker godt er første gangen jeg spiste gyros i Hellas. Grillet kjøtt, ferskt brød, hvitløk og tzatziki. Men kebab dagen etter fylla, når man er sliten, sulten og fysen er heller ikke feil. Taco og kyllingsalat har jeg også gode erfaringer med.

Hvis du kunne vært i praksis/lærling/vikar i hvilket som helst yrke i ett år, hvilket hadde du valgt?

Lenke til kommentar

Veldig lite. Har vel aldri opplevd noe farlig med flammer. Den største risikoen må vel være bålbrenning i skogen. Men tar mine forhåndsregler. Kanskje noe fra militæret.... 

Fuhrmeister_8.jpg

Vi brukte slike til å varme opp teltet. Du heller rødsprit i kammeret, pumper litt... Men det  var alltid noen som var våkne og satt primusvakt på nettene. Forbanna drittjobb for så vidt. Stå opp kl 3 for å glo på en flamme i to timer til kl 5. Samtidig som du må sitte oppreist. Men; den gir god varme vel å merke. 
 

Hvordan har du det?

Lenke til kommentar

Republikansk farge i USA, selv om det ironisk sett er kjent for venstresiden her hjemme, og som "kommunistfargen". Også fargen for advarsel, noe som antyder til fare. Kan også bli assosiert med varme, kjærlighet, begjær og lignende. Min nokså enkle mor snakker alltid om mensen når vi blir nevnt rødfarge.... kanskje irriterende i grunn. Hunder kan ikke se rødt. Rødt er vel også den første fargen som forsvinner under vannet ved dybde. Rødt fargestoff kommer av en bille som blir knust og pulverisert. I gamle dager var rød maling den billigste man fikk kjøpt. Derfor er mange låver rødfarget. De som kler seg i rødt oser gjerne av selvtillit, karisma og "se på meg". Lady in red - er jo en populær låt. Rød paprika, rød chili, rødbeter. Tomater, epler, reddiker... Mye av det vi spiser er rødt. Også innenfor språket vårt er rødt ansett som noe litt skummelt. Type "så rødt". I trafikklysenes verden betyr rødt stopp. Ingen leser dette her uansett. Så jeg kan i grunn skrive hva jeg vil. Rødt er fargekartetets kuleste farge. Den mest populære. Bla bla bla. Milhouse er best. Ingen protest. Roser er røde, fioler er blå.... osv osv. 

Hvis du skulle starte en bedrift. Hva hadde du da gjort?

Lenke til kommentar

Det er faktisk en fjærn drøm hos meg, det er ikke sikkert at jeg vil klare å få den drømmen til gå i oppfyllelse. Men hvis, det bare hvis det skjer, da vil jeg være lite aktiv her inne på Diskusjon.no. Ville vært mer aktiv på å skape nye idéer og generelt spill. Også hadde jeg fått oftere idéer og innspill på det jeg lager. :yes::yes:

Hvis du hadde mulighet til å velge et språk helt siden du lærte deg å snakke, hvilken språk ville du ha valgt som morsmål?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Det er ikke mange. Jeg er en enkel fyr som sjelden gjør mye ut av meg. Jeg har fks aldri handlet klær hos Zalando eller lignende sider.

Har kjøpt litt fotballutstyr både til meg selv, og til min far som er fra Kristiansund.

Fulham FC Online Store
Nettbutikk KBK (kbkshop.no)

Ellers bestilte jeg for ikke så lenge siden et skrapekart over norske kommuner.
Skrapekart Norge | Skrap frem kommuner (skrapekartet.no)

Noen bøker har jeg også fått tak i.
ARK Bokhandel | Bøker på nett | Nettbokhandel

Mat må man også ha de gangene jeg har vært i karantene.
MENY Nettbutikk: bestill matvarer på nett med hjemlevering!

Mer kommer jeg rett og slett ikke på.

En Zombie-apokalypse oppstår plutselig. Ta de tre gjenstandene som befinner seg aller nærmest deg når du leser dette, og del ut til tre brukere på lekeplassen. Hvem får hvilket "våpen"?

 

Endret av Scarvo
Lenke til kommentar

Scarvo får ei saks.
@Milhouse85 får et papirark.
@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) får to penner hver.

Du skal på Halloween og du har kun lov å ta med deg tre brukere herfra lekeplassen. Og du har bare fire forskjellige kostymer som er, Havfrue Zombie, Kylling Varulv, Alien Kvinne og Murmeldyr Vampyr. Hvem av dem får de forskjellige kostymene, inkludert deg selv?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...