Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Litt usikker.... Men tror Bondevik-regjeringen gikk av etter et ultimatum av noe slag. Jens Stoltenberg overtok. Husker jeg var i Skien og så en stooooor plakat, om at nå kunne man få kjøpt 1000 Mhz datamaskiner (altså, 1 Ghz). Og jeg reagerte med "Woooow". Jeg hadde på den tiden en 40 GB harddisk - noe som var voldsomme greier på den tia. Det var vel sirkus da PS2 også kom. 
Jærbanen fikk et helt nyt togsett som ble satt i drift mellom Egersund og Stavanger. 
Jeg betalte 2200 kr,- i husleie for en en liten hybel. Månedskort for kollektivtransport kostet 200 kr,- i Rogaland.
Var det da DJ Frog kom ut? 
mIRC var kule greier. Det samme var Biip og MSN. 
Jeg fikk 3800 kr,- i borteboerstipend fra Lånekassen.

Ranger kroppsdelene på et menneske etter best til dårligst -prinsippet. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel. Det finnes mange kroppsdeler, og skal jeg ta med organer blir det vvel nærmere 80. For at jeg ikke skal bli sittende her til langt på natt så velger jeg ut noen få.

 


- Kjønnsorgan. Som regel er det behagelig å benytte seg av det, enten i form av sex eller urinering.
- Ører. Ting som tidligere vårmorgener med fuglesang, nydelig musikk og stillhet i skogen gir meg ro i sjelen. Ørene er jeg takknemlig for.
- Øyne. Greit å ha øyne naturligvis, men synet mitt er allerede svakt. I tillegg kan jeg ikke klø meg noe som helst i øynene under polle-sesongen uten å bli sprengrød.
- Føtter. Gir deg gnagsår en sjelden gang, tåfis litt oftere,  negler som må klippes. 
- Nese. Jeg har luktet mye rart i livet som jeg veldig gjerne skulle fått slippe å snuse på. Tror jeg hadde klart meg fint som Voldemort.

Fortell om en person du ser på som et forbilde, og årsaken til dette.
 

 

 

 

Lenke til kommentar

Meg selv - for jeg er den eneste som er i stand til å forandre ting ved meg selv. Hele ordlyden bak dette med forbilde syns jeg ikke fungerer for min del. Fordi ofte ønsker man å bli tilsvarende sitt forbilde. Type: "Jeg skal bli like flink som xxxx". Men selvfølgelig beundrer jeg og ser opp til ganske mange her i verden. Men noe forbilde har jeg ikke. 

Når hva du sist på en date (eller noe som lignet på en date) gi et mini-referat om hvordan det gikk. 
Har du aldri vært på date (eller noe som ligner :p) - fortell det nærmeste du var noe slikt...

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke så lenge siden. Har blitt kjent med en veldig trivelig dame som jeg kommer godt overens med på flere plan. Forrige uke var vi å gikk en liten tur i lag opp til et lokalt utkikkspunkt. Skjedde ikke noe spesielt som er verdt å fortelle om, men lov å håpe på at fremtiden er lys for Scarvo. Velger å ta ting en dag om gangen og se hva som skjer videre :) 

Fortell om en anledning hvor du lo så du fikk vondt i magen og tårene trillet.

 

Lenke til kommentar

Første gang jeg så denne videoen, og gapskratter fremdeles av den i dag. Forresten gapskratter jeg av den hver gang jeg ser den. 😂😂😂

Har du noen gang gjort fanskap når du gikk på skolen?

Hvis ja; så fortel om hva slags fanskap du gjorde. 😈

Hvis nei; fortel om hvor snill du var, og for noe godt du gjorde. 😇

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Det samme som de fleste andre mennesker. Spiser, jobber, går på do, finner på ting. Hvis du tenker sånn rett før jeg legger meg går det i tannpuss, litt SOME-tid i senga før lyset slukkes og øynene lukkes.

Hvis du skulle ha vært et kjøretøy av noe slag, hvilken/hva hadde du vært og hvorfor?

Lenke til kommentar

"Kan ikke du gjøre verden en tjeneste med å bare gå å henge deg; så vi slipper å se på det stygge trynet ditt."
"Mora di tok noen piller når hu var i svangerskap med deg. Det er derfor du er som du er. "
"Kan ikke bare du ta opp 50 000 i lån og gi oss pengene. Du har jo så mye gjeld fra før av."

Hva er det fineste noen noen gang har sagt til deg?

Lenke til kommentar

Tror jeg var 8 år da mor hadde invitert alle guttene i klassen på bursdag hjemme hos meg. Pølsegryta sto klar - og jeg husker mor tittet bekymret ut av vinduet. Mor virket ganske så trist når ingen dukket opp. Jeg var likegyldig til det hele. Husker mor ringte til en nabo som hadde barn, som kom å ga meg en "gave". En rosa lekebil (fra egen leke-samling). Den var ikke pakket inn, godt brukt. Fikk den bare rett å hånda; så sprang hu hjem igjen etterpå... naboungen altså. 😜 

Vel å merke har jeg bursdag i romjula. Så den pleier å bli "glemt", da folk flest er opptatt med familie og sitt mellom jul og nyttår. Så juleaften er på en måte en kombinasjon av jul + bursdag for meg. Det står "god jul og gratulerer med dagen" på pakkene jeg fikk. Derfor forventet jeg aldri noe annet. Det jeg minnes best fra den hendelsen; er hvor trist min mor ble. 

Året etter ble pølsefestbursdagen forsøkt gjentatt. Da kom absolutt alle. Det ble nok litt sjau i kulissene på skolen i ettertid. Det jeg husker best fra den bursdagen, er hvor mye min far smilte. Han gliste fra øre til øre hele kvelden. Særlig når vi skulle "fiske" godtepose. 

De er de to bursdagene jeg husker. Tror ikke jeg har feiret noe bursdag etter det. Når jeg fylte 10 år, fikk jeg beskjed om at "det var siste bursdagsmarkering for meg". Når man er 10 år. Skal man altså ikke ha bursdag lengre. (Jeg var 10 år i 1995).

Du har 500 kr,- du MÅ bruke på undertegnende. Hvordan forvalter du pengene? 

Lenke til kommentar
Milhouse85 skrev (8 timer siden):

Du har 500 kr,- du MÅ bruke på undertegnende. Hvordan forvalter du pengene? 

Siden jeg ikke kjenner deg utenom dette forumet, og dermed ikke vet hva du eventuelt måtte ønske deg, da hadde jeg tatt deg med på en eller annen  restaurant for en trivelig matbit og samtale. Du som har kokkeerfaring kunne sikkert kommet med gode råd.

Du får en million kroner i en koffert foran deg, med beskjed om at hele beløpet må benyttes i løpet av en time. Hvis du ikke klarer det innen fristen forsvinner både pengene og gjenstandene du har rukket å kjøpe.

Nevn minst fem ting du kommer til å kjøpe for millionen, og som du kan klare å skaffe på en time.

Lenke til kommentar

Drepe. Jeg mener at det finnes værre mennesker der ute som burde bøte med livet før meg. Dessuten bidrar jeg noe til samfunnet, og har en familie å ta vare på. Det er ikke dermed sagt at jeg ville drept hvem som helst. Nå høres jeg sikkert ut som en kynisk drapsmann, men resonnementet er riktig mener jeg, sett ut i fra hva som kommer samfunnet til gode. Etisk sett er det 50/50, siden alle er like mye verdt, men slik er dessverre ikke samfunnet lagt opp til i dag. Din verdi kan ikke måles, men noe av din verdi kan tallfestes, og de tallene kan rangere deg på en samfunnsstige. Men det kan selvfølgelig hende at man havner i rennesteinen etter å ha drept noen, men må nok bare utgå fra dagens situasjon.

Drepe alle IS-barn, eller skru av alle respiratorene i landet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...