Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På engelsk - Michael Jackson, Thriller
På norsk - Helene Bøksle, Heiemo og nykkjen
Klassisk - Vivaldi, Four Seasons
Opera - The Phantom Of the Opera 

Kult - engelsk - Dead Kennedys, Kill The Poor
Kult - norsk, Ingenting, Liden & Klovner i Kamp, Nattens Sønner

Hva er det smarteste du vet om av smarte ting man kan vite om? 

Lenke til kommentar
Scarvo skrev (5 timer siden):

Gikk på do.

Hvilken årstid liker du best?

Min favoritt årstid finnes ikke, pga det er en kombinasjon av to årstider. Kombinasjon av høst og vår. 😒😒

Tilbake til leken:

Min dass er sånn passe rar. En mellom ting av skitten og ren. Kanskje på tide å vaske den snart, hører for meg at den skriker, "vask meg" snart. 😂😂

 

Hva er den rareste norske ord(et/ene) du har hørt om? Kom gjerne med en beskrivelse om hvordan du oppfatter de/det ord(et/ene).

Lenke til kommentar

Har ikke testet så veldig mange typer egentlig, men synes Hansa fatøl, Rygr Lager, Aas Bayer, Ringnes Skjærgårdspils er gode. Tyrkiske Efes er god når man er i Syden. Ellers liker jeg litt av hvert, Surøl, Stout er godt. Synes egentlig ikke IPA er noe særlig, selv om det er en upopulær mening. Men elsker å teste nye øl.

Når sist tok du et oppgjør med deg selv?

Lenke til kommentar

Vel.. trodde ikke jeg skulle skrive det her inne men da ble det visst slik.

Jeg låste meg inne på do forrige uke, uten å ha telefonen på meg. Låsen gikk i vranglås og jeg ble litt stresset etter hvert og trodde jeg skulle bli der inne til evig tid. Da ble jeg nødt til å samle meg for å ikke få total panikk. Klarte såvidt å snike meg under dørent, selv om det var like før jeg satte meg fast.

Lo du av historien min?

Lenke til kommentar

Ja, det er jo komikk i å bryte en litt alvorlig ingress med en banal gøyelighet😄. Og litt på grunn av at jeg så for meg toalettet hjemme, og derfor ble jeg litt stuss da jeg leste at du snek deg under døren. Men regner med det var på et offentlig toalett, før eller siden hadde det nok kommet noen. Panikk er noe jeg kjenner meg igjen i, og er ikke like artig.

Hva angrer du mest på i løpet av de siste årene?

Lenke til kommentar

Jeg går på gjeldsordning, og sto mellom valget å betale mer på gjeld - eller spare i aksjer frem til jeg er ferdig med fem-års perioden. Tidligere har jeg lest ekstremt mye om verdipapirhandel; og føler meg nokså oppgående. Jeg fulgte med på en rekke aksjer som økte relativt bra i verdi, men ikke sånn hinsides mye (type 200% oppgang). Så vurderte jeg knallsterkt å hive penger på FCEL når de lå på ca 2 USD. Et par uker etterpå, 1 000% økning, til 25 USD. Så skjedde faen meg det samme med en annen aksje jeg snuste på. SAVA, som da lå på 7 USD. Etter noen måneder var de på 135 USD. Nesten 2 000 (!) % økning. Ja, og Hertz. Som lenge lå på 80 cent til 1 USD. Men det lot seg ikke gjøre å kjøpe Hertz gjennom norske banker..... De var under konkursbeskyttelse, litt av samme regla som Norwegian her hjemme. De klarte det faen meg... og spratt opp til 30 USD. Altså, 3 000% økning. (Nå er de på 17 usd). Etter det følte jeg at hele finansverden ga meg et gigantisk "fuck you". 
Hva gjorde Kris85? Han betalte ned på gjeld istedenfor - og ga potensielt glipp av tre aksjer med fire-sifrert prosent oppslutning. 

Så skulle jeg ikke gjort det slutt med Lina. Min eks-kjæreste. Men det er en enda tristere historie. 

Fortell en trist kjærlighetshistorie fra eget liv. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...