Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sansen for å være litt underdandig og bli "dominert", iallefall i mine fantasier. Har ikke testet det i praksis. Ellers har jeg alltid hatt en slags fetisj for hender og fingre av en eller annen grunn. Velstelte eller naturlige som sådan. Tenner ikke så veldig på det å ta en dame "hardt" slik som mange gjør, selv om det kanskje funker best i praksis, og er det mange damer vil.

Hvilken epoke i livet ditt har definert deg mest som person?

Lenke til kommentar

Jeg tenker at jo eldre man blir, jo mer seg selv blir man. Som ung er man større påvirket av miljø & arv - men med alderen, får personligheten en stadig mer fremtredende posisjon i livet ditt. Man gir litt mer faen i hva omgivelsene tenker og gjør basert på egne beslutninger, og man tør som regel å stå opp for egne meninger og er mer "seg selv" på mange måter. Så derfor vil jeg svare - i dag - på spørsmålet. 

Hva er den største kunstopplevelsen du har opplevd?

Lenke til kommentar

Hvordan skal jeg klare å være ærlig på den!! 😕😕

Det er mer hypotetisk filosofi, en ærlighet. 😑😑 Min filosofi om norge om 200 år, er at jeg tror at Norge er kanskje under havet da, hvem vet. Det er min hypotetisk filosofi. Det sies at havet kan stige, pga polene smelter.

 

Ser du forskjell på ærlighet og filosofi?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Filisofi handler om å tenke over saker og ting, basert på logikk, vitenskap, historie etc. men med vinklinger, betraktninger, etikk, livssyn etc som er personlige. Man leker rundt med tanker, uten å krysse den metafysiske verden. Det handler om å søke mening med ting, og å forstå hvordan ting fungerer. Man kommer inn i den tankegangen ved å stille spørsmål ved alt. Ærlighet handler om å formidle sin egen sannhet. Det trenger ikke å bety at du blottlegger alle dine tanker, men at du ikke holder tilbake informasjon som er relevant. En gråsone i ærligheten er f.eks å være ærlig om sine motiver og hensikter, der de ikke hadde behøvd komme til livs om ikke noe tilsa det. Jeg tror at ærligheten nærmer seg overflaten over hva folk tillater seg å åpne seg opp om. Det forklares kanskje best gjennom konkretisering, hvor du er ærlig om ting som faktisk har skjedd.

Hva er det beste du vet av godteri/søtsaker?

Endret av Pliscin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn i det daglige er det jobben. En del ting går til helvete, og jeg har dårlig samvittighet selv om det ikke er min feil at det gjør det. Men likevel preger det meg, og føler jeg blir stilt til ansvar overfor noe som er større enn det min rolle skulle tilsi. Kanskje jeg kunne gjort mer, ja, men jeg kan ikke jobbe overtid hver dag, jeg har en familie nå. Ellers er det mange andre bekymringer på lur også, men det får vente.

Hva gleder du deg til i nærmeste fremtid?

Lenke til kommentar

Får besøk fra Frankrike neste torsdag.
I slutten av august skal jeg en liten langhelg til Polen.
I desember reiser jeg til Portugal i drøyt to måneder.
Neste vår er jeg forhåpentligvis ferdig med å renovere min T3 fra 1989.
Den tiden jeg ser mest fremover til - er sommeren 2023 av personlige årsaker.

Hvor mange kjøretøy har du hatt? Lag en liste.

Lenke til kommentar

Jeg har nevnt det tidligere i denne leken. 😏😏 Predestination filmen er den beste filmen jeg noensinne har sett. 😍😍😍

TheDarkSycamore - SCM skrev (På 2021-7-26 den 6.51):

Hvis du elsker sci-fi, tids paradox, sønnskifting, tidsreising og action. Så anbefaler jeg deg Predestination.
Jeg elsker denne filmen, har alt mistet tellingen hvor mange ganger jeg har sett denne. 🥰😍
MV5BMTAzODc3NjU1NzNeQTJeQWpwZ15BbWU4MDk5

 

Kom med en godt spilltips.

Har du til vane med å ta av deg såkkene når du legger deg ned på sofaen for å blunde litt?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Godt spørsmål det, Milhouse. For min del blir det vel å være tilstede i denne verden, altså se og holde meg oppdatert på hva som skjer rundt meg. Det kan fks være hvordan familie, venner og kolleger har det, forandringer i hverdagslivet, generelt bare det å være forberedt og klar over at ting kan forandre seg fort.

Hvor liker du best å sitte når du flyr? Setet ved vinduet, setet ved midten eller setet nærmest midtgangen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...