Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siemens C10 - Fra 1998 til 2000
Siemens av ymse slag - 2000-01
Nokia av noe slag - 2001-2004
Sony Ericsson walkman mobil - 2004 - 2007
Nokia 3310 - 2007 - 2010
Samsung Note 1 (første smarttelefon) - 2010 til 2013
Samsung Note 3 (lånte av en kompis) - 2013 til 2015
XTC - 2015 til 2019
Motorola - 2019 til d.d

9 stk - på 22 år

Hvor mange kjøretøy har du hatt? 

Lenke til kommentar

En gang var det en eldre dame som jeg skulle hjelpe inn i blokken der hun bodde, som plutselig stivnet til og kollapset. Jeg la henne over på siden og ringte 113. Ambulansen kom og heldigvis våknet hun igjen. Hun var visstnok underernært, og levde på kaffe og røyk.

Hvordan håper du at du dør?

Lenke til kommentar

Håper at jeg dør i søvne, eller noe. Raskt og smertefritt, uten at jeg merker noe som helst. 

 

Kontakter du lege-kontor / sykehus eller lignende, umiddelbart når du trenger medisiner eller noe? Eller venter du ofte alt for lenge, i håp om at ting skal gå over av seg selv? 

Lenke til kommentar

Tidligere var jeg veldig sløv med å ta kontakt. Men jeg har lært på "den harde måten" - og døde nesten for to år siden, fordi jeg ikke oppsøkte hjelp tidlig nok selv om jeg visste jeg var dårlig. Nå er jeg mye flinkere til å søke helsehjelp.

Beskriv den perfekte salsaen for deg. (Spørsmålet er åpent for tolkning).

Lenke til kommentar

Ja, jeg følger bla.a Sophie Elise på instagram. Jeg ser også på influencere etc. med en ironisk distanse, og en hoverende skepsis. Samt at jeg skjønner at mange mener det er en tullejobb. Men faktisk så har slike influencere urovekkende mye makt. Mange har flere millioner seere, og har mulighet til å påvirke både enkeltmennesker, men også bevegelser. Det er egentlig skummelt å tenkte på. Dessuten har det kommet for å bli, og det er egentlig bare en kanal for å fremme seg selv, bare at i stedet for å få en spalte i avisen, så er du avisen. Og det er egentlig ikke så nytt heller, man kan vel nesten si at det startet med Myspace og de første hjemmesidene og bloggsidene, og ikke minst da youtube kom. Nå er det sammenføyd til en offentlig profil på Face/insta/snap/tik-tok etc. I starten var det fascinerende fordi man fikk en innblikk i en vanlig person sitt liv, og det var litt nært, mens i dag så har det blitt mer "mainstream" om man kan si det. Det er også en unik mulighet for folk flest å få vist seg frem. Kan jo bare ta eksempelet med at Justin Bieber ble fanget opp etter en video på youtube. Resten er historie. Det virker som alt det perifere, alt det unormale, alle kriker og kroker kan samles under noe felles, og grensene forsvinner, og det er flott. Jeg følger henne fordi hun har fine bilder.

Hva er det mest avanserte du har bygget?

Lenke til kommentar

Jeg syns det er morsomt med politiske avatarer på Diskusjon.no, særlig når avataren har et sterkt utrykk i seg selv. Ansiktsgrimasene til Trump her sier sitt - og gir en passende til reaksjon på mange innlegg her på forumet. Derfor syns jeg det er ganske artig; fordi avataren i seg selv gir en slags tilleggseffekt til svarene fra Pliscin. Det er selvfølgelig ikke alltid bevist - og er nokså tilfeldig om det passer eller ikke. Selv om en person har Trump som avatar, betyr ikke det at vedkommende automatisk støtter ham. Så jeg ser ikke på det som en politisk markering av noe slag. Jeg gir den 10/10.

trump24-e1474294138501.jpg

Hva var den siste regningen du betalte? Beløp, type, hva/hvem osv.

Lenke til kommentar
Kris85 skrev (3 timer siden):

Jeg syns det er morsomt med politiske avatarer på Diskusjon.no, særlig når avataren har et sterkt utrykk i seg selv. Ansiktsgrimasene til Trump her sier sitt - og gir en passende til reaksjon på mange innlegg her på forumet. Derfor syns jeg det er ganske artig; fordi avataren i seg selv gir en slags tilleggseffekt til svarene fra Pliscin. Det er selvfølgelig ikke alltid bevist - og er nokså tilfeldig om det passer eller ikke. Selv om en person har Trump som avatar, betyr ikke det at vedkommende automatisk støtter ham. Så jeg ser ikke på det som en politisk markering av noe slag. Jeg gir den 10/10.

trump24-e1474294138501.jpg

Hva var den siste regningen du betalte? Beløp, type, hva/hvem osv.

Sant det Kris, at en bruker bruker en tidligere persident som avatar, trenger ikke bety at h*n automatisk støtter den presidenten. Men jeg ser det som politisk markering. 🙄

Tilbake til leken:
Min siste regning er fra vergen min Eirik, det er en automatisk trekning på 916,66kr.

Hvordan er været hos der du bor akkurat nå?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Til sørlandet😉 neida, men måtte vel blitt Sverige tenker jeg. Kanskje jeg kan snike meg inn i landet igjen uten å bli stoppet, slik at jeg slipper karantene. Får ta med litt sprita samtidig. Men, hvis det ikke var for covid og jobb og slikt, så kanskje Hellas eller Spania. Rett og slett en sydenferie.

Føler du at du har frihet til å gjøre det du vil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...