Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kris85 skrev (14 timer siden):

Hva er det aller minste fysisk sett du har kjøpt - og det aller største? 

Det minste? Må vel være en tyggispakke. Og det største? Kjøpte en enorm lekehund til min niese sin toårsdag for litt siden. Måtte få noen til å kjøre den hjem.

Hvor ofte er du syk?

Lenke til kommentar

Om fortiden min har jeg ingenting å skjule. Kanskje jeg unnlater å fortelle noe til min fremtidige kjæreste om ting "innenfor vår sirkel". For eksempel om jeg syns ei venninne av henne er penere enn hun. Slikt kan jeg selvfølgelig aldri si høyt. Men det går under listen over - små hvite løgner - som alle har en kvote av. Jeg har gjort mye rart i min fortid; men det har kun formet meg slik jeg er i dag. Så her er det ingen ting å skjule. Jeg tenker bare at det gjør meg mer attraktiv - at jeg har en gigantisk forundringspose med 1000 eventyr på lur.

Når var du på ditt absolutt bunnpunkt i livet, og hva var omstendighetene rundt dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde en kjærlighetssorg da jeg var rundt 17, ikke noe big deal egentlig, men det var en stor kjemisk reaksjon i kroppen, som førte meg inn i en depresjon, som føltes som et sort hull. Da jeg var rundt 23-24 og student, var jeg tidvis også deprimert, og dagene med isolasjon fra omverden, gaming og drikking alene tok aldri slutt. Heldigvis kan jeg ta i et tak hvis jeg vil, og kom meg gjennom det til slutt. I dag ser alt annerledes ut.

Når var du på ditt lykkeligste i livet?

Lenke til kommentar

2012-13
Godt betalt jobb jeg trivdes godt i. Ei flott kjæreste. Sosialt svært oppegående og populær. Høyt respektert på arbeidsplassene mine. Vokste mye som person, lærte mye av meg selv. Fikk for første gang smaken av utlandet. Good times! 

Hva er det verste og beste med menneskeheten?

Lenke til kommentar

Det beste? Sannsynligvis den medisinske og teknologiske utviklingen. Vi mennesker er den eneste rasen som potensielt kan forhindre sin egen utryddelse en gang i fremtiden. Det verste? Det at vi ikke tar hensyn til noe som helst. Verken til hverandre, klimaet eller fellesskapet. 

Hvilket parti tenker du å stemme på til høsten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra svar, Scarvo.

Veldig usikker faktisk. Jeg heller mot rødgrønt, men i dag finnes det ikke et godt nok alternativ. Vingle-Jonas og populist-Trygve vs slitne Erna. Jeg vurderer å gi min stemme til Rødt som en liten "protest". 

Hva skal jeg finne på i Osaka, Japan når jeg reiser dit i desember?

Lenke til kommentar

Dersom jeg blir invalid og såpass pleietrengende at jeg bor i en omsorgsbolig. Sommervikaren Sofie fra Oslo på 23 år får i oppdrag å vaske meg, men er såpass uerfaren at hu spruter nokså mye vann på seg selv (hvit sykepleieruniform) - noe som fører til en "liten" (ikke bokstavelig talt) reaksjon fra min del. Sofie tenker at jaja, gutten kan ikke snakke uansett... og tar for seg.

Hvilken nye lover hadde du innført dersom du fikk mulighet til det.

Lenke til kommentar

Gratis tannhelsebehandling. Det får en direkte betydning til samtlige nordmenn. Legalisering av marihuana kommer uansett; det er bare et spørsmål om tid. Men de fleste av oss bruker ikke den type rus/medisin. Leksefri skole er en bitteliten ting som ikke krever så mye å innføre, kun en tradisjon/formalitet. 

Hva slags kunnskap besitter du som er minst viktig for deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...