Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når folk misforstår meg, behandler meg med urett og når jeg ser urett bli begått av andre enn meg selv. Rettferdighet står høyt i kurs hos meg - så det gjør meg sint. Mangel på høflighet, arroganse og bedrevitende folk kan også får meg til å snerre litt innvendig. Mindre intellektuelle mennesker med sterke meninger om ting de ikke har peiling på - kan også vippe meg litt av pinnen. Mennesker generelt kan gjøre meg ganske forbanna. 

Hva er meningen med livet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er noe forbanna dritt. Har ikke opplevd det selv, men har sett mange blitt mobbet. Det er urettferdig, feigt, uansvarlig, provoserende etc. Det burde blitt "straffet" i skolesystemet. Mange, også lærere snur ryggen til. De som blir mobbet bærer preg av det resten av livet, og det ødelegger liv.

Hva gjør deg til en bra kjæreste?

Lenke til kommentar

Jeg er en rettferdig, tålmodig og en rolig & behagelig person fri for drama. Dessuten er jeg ganske spontan og en uredd, liberal type som gjerne trer utenfor min komfortsone. Er også aktiv og liker godt å reise, samt gjennomføre litt halvgærne små ekspedisjoner. Stor kuk har jeg også. For de som liker det. (Vet også hvordan man bruker den).

Hva er din mørke hemmelighet ingen vet om?

Lenke til kommentar

Er så mye, alt fra spionering, nasking, brent opp en bil i skogen, gjort mye ulovlig med bil, til å ha hatt ting i rompa, skitne fantasier, sett nakenbilder av foreldre til barndomskompis, syke ting fra deep web, "hacket" div "venner" etc. Lurt en barndomskompis til å onanere på cam, andre til å ha sex på cam. Fått tak i private bilder til lærere på skolen, venner etc. Ja har mye mer på lager🤐

Hvor høy IQ har du?

Lenke til kommentar
Pliscin skrev (1 time siden):

Er så mye, alt fra spionering, nasking, brent opp en bil i skogen, gjort mye ulovlig med bil, til å ha hatt ting i rompa, skitne fantasier, sett nakenbilder av foreldre til barndomskompis, syke ting fra deep web, "hacket" div "venner" etc. Lurt en barndomskompis til å onanere på cam, andre til å ha sex på cam. Fått tak i private bilder til lærere på skolen, venner etc. Ja har mye mer på lager🤐

 

Kudos for at du tar "svar ærlig" alvorlig. 😜 

Jeg tror ikke helt på disse IQ-testene, men jeg skal angivelig ha en IQ på 115. 
Nå skal jeg finne en IQ-test på nett og teste meg selv igjen, for å se om det stemmer..... "i will be back".

https://test.mensa.no/
100 blank... men etter 10 minutter kjeda jeg meg og bare trykket videre på intensjon og avsluttet testen 10 minutter før tiden. 😜 hah

Endret av Kris85
Lenke til kommentar

Var i Budapest for noen år siden. To jenter fikk lokket unge og naive meg ned i en kjeller - til det som tilsynelatende var en bar. Der ble jeg dopet ned og lurt for bortimot 10 000 kr,-. Når jeg ikke kunne betale for meg, så kjørte de meg hjem til leiligheten jeg hadde leid gjennom Airbnb og gikk gjennom alle tingene mine og lette etter så my cash de kunne finne. Heldigvis tok de ikke passet mitt. 😜 Dette er korthistorien. Første og eneste gang jeg har blitt lurt på mine mange reiser til utlandet. Men jeg var ganske dum også, man skal aldri følge folk som tar kontakt på gateplan i en storby som Budapest. Dette er en kjent scam i byen (eller var, usikker på om det ennå er slik).

Hva er det mest kriminelle du noen gang har gjort? Fortell. 

Lenke til kommentar

Både og. På en måte er det en fantastisk plass, med flott natur og gode barndomsminner. Opplevd mange epoker av livet der, og har mange blandede følelser. Hver gang jeg kommer hjem vekkes det minner som gjør meg rørt. Samtidig var ungdomsskole/videregående-tiden veldig vanskelig for meg. Det var rett og slett et personlig helvete hvor jeg følte jeg var både fanget i min egen kropp, og i skolesystemet. I det store og hele så er den ganske normal, men samtidig veldig spesiell.

Hva synes du egentlig om forumbrukeren @TheDarkSycamore - SCM?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...