Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mistet nære familiemedlemmer som døde for tidlig, personlig helvete med angst og depresjoner, sinnsyk kjærlighetssorg, mistet bestevenn, kontakt med venner, kontakt med nær familie. Det er ubehagelig å tenke på, men samtidig litt fint, for da kan jeg se på hvor bra jeg har det i dag i forhold. Jeg takler sorg bra slik sett også, siden jeg har opplevd mye av det. Bare man greier og ikke la seg føres ned i den negative spiralen av følelser.

Hvor nære har du vært å drepe et menneske?

Lenke til kommentar

Usikker. Første jeg tenker på var en sen kveld for ca 5 år siden jeg kjørte hjemmefra. Da bodde jeg i et trangt boligfelt med veldig smale gater. Mange av husene hadde hekk rundt svingene, så det var alltid en ganske stor blindsone der. Rundt en hekk, kom en guttunge kjørende på en veldig lav firehjulssykkel i plast i full fart mot bilen min. Mora gikk 5 meter bak med øynene i mobilen og passet ikke godt nok på guttungen. Helt idiotisk å kjøre full fart på VENSTRE side av en vei, rundt en hekk - der bilene kjører. Pleier aldri kjøre mer enn 15 km/t i det nabolaget. Så jeg fikk stoppet i tide. Selv om fartsgrensen der er 30 km/t. 

@Scarvo - tråden heter svar ærlig. Du var ikke ærlig. Minuspoeng til deg. 😁

Når var du sist full. Hva skjedde? Gi oss en mini-rapport. 

Lenke til kommentar
Kris85 skrev (8 timer siden):

Usikker. Første jeg tenker på var en sen kveld for ca 5 år siden jeg kjørte hjemmefra. Da bodde jeg i et trangt boligfelt med veldig smale gater. Mange av husene hadde hekk rundt svingene, så det var alltid en ganske stor blindsone der. Rundt en hekk, kom en guttunge kjørende på en veldig lav firehjulssykkel i plast i full fart mot bilen min. Mora gikk 5 meter bak med øynene i mobilen og passet ikke godt nok på guttungen. Helt idiotisk å kjøre full fart på VENSTRE side av en vei, rundt en hekk - der bilene kjører. Pleier aldri kjøre mer enn 15 km/t i det nabolaget. Så jeg fikk stoppet i tide. Selv om fartsgrensen der er 30 km/t. 

@Scarvo - tråden heter svar ærlig. Du var ikke ærlig. Minuspoeng til deg. 😁

Når var du sist full. Hva skjedde? Gi oss en mini-rapport. 

Der må jeg si deg uenig i Kruis. Jo, Scar var ærlig. Å si at "personlige opplysninger deler jeg ikke her inne" er en ærlig ting å si.

 

Tilbake til leken:

Aldri vært ordentlig full. Kommer heller ikke til å skje. Det nærmeste jeg har vært var på pappas 60 års dag. Den dagen drakk jeg til jeg ble kun svimmel. Min første gang og at jeg kastet opp av alkohol. Jeg pleier alltids å stoppe å drikke når jeg blir svimmel.

Hvor fjern er du fra virkeligheten? Dette føler jeg er mer ment til Kris.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Svarer på det likevel jeg. Bra spørsmål SCM, dette treffer meg. Jeg er ofte ganske fjern fra virkeligheten. Og det har nok mye med at jeg liker å være alene, tenke mye, og fundere og filosofere over merkelige ting. Av og til så dagdrømmer jeg mye, om det går an å si. Gjorde det veldig mye før, nå har drømmene mer gått over til hypotetiske situasjoner, hvor man er og er på vei i livet etc. Jeg ser ofte på livet mitt i helhet, og med sekvenser som er år for år. Man er jo x antall år, har levd x antall år, men det er egentlig bare hastigheten vi har bevegd oss i, i et bitte lite intervall sett i det stor og hele. Og jo mer jeg tenker på slike ting, jo lengre kommer jeg vekk fra hverdagens kjedelige kjas og mas. Det er nok en det virkelighetsflukt i det. Men det er jo like mye virkeligheten at vi flyter rundt i mørk materie på en roterende stein rundt en stjerne, i et uendelig alt og ingenting som bare blir mer og mer uendelig, i fantasillioner år helt til ingen vet hva som skjer, kanskje universet imploderer eller gjenfødes, som å spise grovbrød med leverpostei. Bare at den ene er nærmere enn den andre. Jeg takler ikke alltid livet, og klarer ikke falle til ro med dette livet, eller tanken på at alt blir borte, og derfor distanserer jeg meg.

Hvor godt forhold har du til din mor?

Lenke til kommentar

Musikk som får deg til å føle ett eller annet, og som gjør deg inspirert. Og gjerne med kvaliteter som forsterker effekten, samt gir musikken flere dimensjoner. Det kan være alt fra kvalitetsinstrumenter, flinke musikere, profilerte artister, sceneshow, musikkvideo eller tekst.

Hva tror du har skjedd med forumbrukeren Taurean?

Lenke til kommentar

Nei. Jeg liker best å være alene. Men når jeg er ute å reiser, er jeg veldig kontaktsøkende, sosial og utadvendt. Det kommer nok naturlig da jeg er nysgjerrig på hvordan folk lever i andre land, på andre steder og i det hele tatt. Men hjemme i min egen boble gidder jeg knapt snakke i mobilen og si hei til kjente på gata. 90% super-anti-sosial og 10% ekstrovert, utadvendt... gal. 

Hva er planene dine planer for sommeren 2021? 

Lenke til kommentar

Absolut. Jeg tenker litt mer abstrakt enn folk flest. Kunst er utrolig interessant syns jeg - og jo eldre jeg blir; desto mer "sugd" inn i det blir jeg. Nesten som om det er en besettelse. For meg er kunst et språk i seg selv; som man må lære seg. Når jeg er ute å reiser går jeg ofte innom ymse gallerier. Liten fun fact; jeg vant faktisk en kunstpris som 14-åring. Selv om det bare var noe random maling på et lerret. (Jeg malte et firkantet øye). 

Hva er den absolutt dårligste kundeerfaringen du har opplevd? Fortell. 

Lenke til kommentar

Har hatt mange veldige dårlige, men en gang var det både en kunde og kollega som kastet opp i bilen min, smalt igjen døra, ringte meg opp og skjelte meg ut etterpå. Jeg gjorde ingenting galt. En gang ble jeg sjekket opp av en kunde, det han inviterte meg opp på rommet sitt. Den var ikke direkte dårlig, men litt artig. Men jeg spiller dessverre ikke på det laget. Jeg tenker jo instinktivt at det er spesielt som mann å bli sjekket opp av en mann, men det er jo egentlig ikke det?

Hva er det meste du har smuglet?

Lenke til kommentar

Veldig lite. Et brett med øl hjem fra Tyskland. En flaske sprit ekstra - en gang. Noe CBD-olje til mormor. Det meste må vel være en Rolex jeg kjøpte for 32 000 i 2012 (som nå er verd 160 000) uten å tollklarere den. Klokken ble for øvrig stjålet et halvt år senere. 

Hva er den nærmeste seksuelle opplevelsen du har hatt med samme kjønn (forutsatt at du er hetrofil, er du homofil - så kan du ta motsatt kjønn... bifil - ehhh, da kan du vel velge hva du vil svare på. ;P)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...