Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kris85 skrev (3 timer siden):

 

Måtte tenke lenge på den.

Er faktisk ganske enig i den. Så pen, så søt og så koselig. Ser jo at hun er baker, for hun har så fine boller.

Vet ikke helt hva jeg ser frem til egentlig, for jeg er så i tvil om de valgene jeg gjør i dag er riktig. Og hvis jeg endrer noe, så endrer det hele fremtiden. Men drømmen må vel være å bli pensjonist sammen med kjæresten (kona?) og bo i et fint hus litt landlig, med stor tomt. Så kan jeg gå turer i skog og mark, stelle i hagen, plante frukttrær, ha en garasje/snekkerbod der jeg kan ha prosjekter, ha et naust og båt, teig med skog som jeg kan felle, kanskje noen dyr, barn og barnebarn, som kommer på besøk ved høytider og div anledninger, ha mitt eget bibliotek, treningsrom, badstu, brygge øl/vin selv, reise sammen med min kjære på opplevelsesturer, cruise, sydenchill, utforske nye mat og drikkekulturer. Ja mye, men gudene vet hvordan ting ser ut da. Kan hende vi bor på mars for alt jeg vet.

Har du noen gang hatt seksuelle fantasier om samme kjønn?

Lenke til kommentar
Pliscin skrev (39 minutter siden):

Er faktisk ganske enig i den. Så pen, så søt og så koselig. Ser jo at hun er baker, for hun har så fine boller.

Alt for mange kjendisfruer som prøver for hardt, med litt for mye make up og dilldall. Det bakeprogrammet hennes er ganske sexy faktisk. Er sikker på at hu gjør det med vilje. 😜 Glad i sjokolade, glad i mørkhuda menn (ref.kjæresten) - fine boller på alle måter; jepp.

Aldri. Skulle gjerne ønske jeg kunne ha det. Har forsøkt å utfordre meg selv også på det området. Men nope. Jeg er så straight som jeg kan bli. Men skulle gjerne vært bi. Bedre utvalg da. Hehe.

Hva er ditt helt spesielle og hemmelige talent veldig få personer vet om? (Jeg kan for eksempel bøye tommelen min til vannrett posisjon.)

Lenke til kommentar

Vet egentlig ikke om jeg har noe veldig særegent. Jeg kan trikse over 100 ganger med fotball, hoppe 100 ganger på hoppestokk, stå i det uendelige med rokkering, knipse, knipse med tærne, bøye tunga, heve ett øyenbryn, bite meg i stortåa, kan sikkert over 10 barnesanger utenat (pappating). Men alt tror jeg de fleste greier med litt øving.

Hva er det du gleder deg aller mest til i år?

Lenke til kommentar

Ikke så mye egentlig, men var flaut da en lege ville se på penisen min da jeg var ungdom. Og en del flaue ting hos psykolog, prate om følelser. Tror jeg fikk ereksjon da en kvinnelig radiolog tok røntgen av foten min også. Litt flaut var det å nesten gå i gulvet under fødsel også.

Hvem misliker du mest i hele verden? Trenger ikke nevne navn om du ikke vil.

Lenke til kommentar

Inviterer deg inn på kaffe. Deretter spør jeg hvorfor du samlet inn den informasjonen. Hva er formålet og lignende. Deretter prøver jeg å få deg til å innse at dette er ganske langt utenfor hva som er normalt å gjøre.

Din beste venn av samme kjønn spør deg helt oppriktig og seriøst om han/hun kan få lov til å se på deg onanere. Du merker at dette betyr ekstremt mye for vedkommende. Dere har allerede et sterkt bånd. The Beatles runket sammen, for å skape et tettere bånd til hverandre. Ville du kunne gjort dette? (Dette passer helt perfekt til SCM merket jeg nå, han liker å skrive om runk, sex og slike ting..)

Lenke til kommentar
Kris85 skrev (1 time siden):

Inviterer deg inn på kaffe. Deretter spør jeg hvorfor du samlet inn den informasjonen. Hva er formålet og lignende. Deretter prøver jeg å få deg til å innse at dette er ganske langt utenfor hva som er normalt å gjøre.

Din beste venn av samme kjønn spør deg helt oppriktig og seriøst om han/hun kan få lov til å se på deg onanere. Du merker at dette betyr ekstremt mye for vedkommende. Dere har allerede et sterkt bånd. The Beatles runket sammen, for å skape et tettere bånd til hverandre. Ville du kunne gjort dette? (Dette passer helt perfekt til SCM merket jeg nå, han liker å skrive om runk, sex og slike ting..)

Helt ærlig, jeg skjønner ikke hele greia, det med The Beatels greia. Hva har det med meg å gjøre? Resten skjønner jeg, bare ikke det med The Beatels. 😕😕

Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (21 timer siden):

Helt ærlig, jeg skjønner ikke hele greia, det med The Beatels greia. Hva har det med meg å gjøre? Resten skjønner jeg, bare ikke det med The Beatels. 😕😕

Det var bare et eksempel han tok med, om at det å runke i lag er normalt blant enkelte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...