Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

At jeg ble pappa for første gang. Eller var det også mye bra, sydenferie, forlover i bryllup til bror, ble onkel, fikk mer ansvar+ lønnsøkning på jobben, fikk nyoppdaget interesse for sykling, Rammsteinkonsert. Det tror jeg var de største.

Hva ville du bli når du ble stor, da du var liten?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 10 måneder senere...

Absolutt. Ryktet sies at hu het Kristine og at vi var kjærester i barnehagen. Jeg husker vårt første kyss som var bak klovnen i barnehagen. Det var ekkelt å kysse, så vi sprang inn igjen etterpå for å hente saft. Men min første skikkelige kjæreste var nok Siren. Men etter å ha prøvd dette med forhold et par ganger; fant jeg ut at jeg trives best alene som singel. Single 4 evvaaaa liszzzom. 

Liker du barn?

Lenke til kommentar

Sunn og sporty, minimalt med sminke og diverse falsk dill-dall. Sjarmerende øyne, kanskje litt spirituell og alternativ. Må ha litt kjøtt på kroppen så hu tåler en støyt. Lite selvopptatt, men selvsikker og trygg på seg selv. Fri for drama og sjalusi. Bør helst ikke sitte å knote på mobilen hele dagen (som ekstremt mange gjør.... gosh). - Ingen øvrige preferanser.

Beskriv din perfekte bolig / drømmehus. 

Lenke til kommentar

Drømmehuset mitt er STORT og helt nytt. Ville tegna det selv.. 6 soverom og 3 bad. Hovedsoverommet er stort,med egent stort bad (Må ha dobbel dusj) og stor garderobe. 4 rom til ungene med 2 bad på deling. Et gjesterom med lite bad også. Stor loftstue til ungene. Kjempe kjøkken med spisebord til 14 og peis. Stor stue + en liten stue. Kjempe vaskerom med utgang. Stor veranda ute med svømmebasseng. Helst ved sjøen og fantastisk utsikt.

Hva er din favoritt bil?

 

 

Lenke til kommentar

Fordi vi lever i et velferdssystem der alt skal være så politisk korrekt og moralpolitiet smekker deg på pungen straks du kaller noen en "dust" (selv om vedkommende er en dust....). Som en konsekvens av det møter vi nesten aldri motstand i hverdagen - fordi vi har det alt for godt. Så derfor føler folk seg krenket bare du puster på dem. Trist, flaut, synd og leit. 

Hvorfor er nordmenn så kjedelige?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...