Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Jeg hadde forstoppelse for noen år siden og klarte ikke å drite på en uke. De gangene jeg prøvde å presse ut bakenden, ble det oppkast istedenfor. Det var smertefullt og ubehagelig.

Hva synes du jeg kunne ha forandret på med profilen min? 

Endret av Scarvo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kris85 skrev (31 minutter siden):

 

Fortell noe jeg ikke har lyst å høre. 😄

The bitter truth. Du er på mange måter i et veikryss, der du kan ta den ene eller andre veien. Den ene, som er hovedveien, fører deg til en modnet utgave av den du er i dag. Du blir middelaldrende, du merker at tiden tar deg igjen, kroppen og vennene dine blir eldre, da starter investeringen i pensjonstilværelsen. Holder du det gående blir du helt sikker en del mindre fornøyd enn du er i dag, og sitter igjen med mange tanker, hva om hele livet bare ble bortkastet på fjas og vås. Du kan merke at ensomheten kommer krypende, færre og færre bryr seg, færre og færre er igjen. Man kan ikke starte på nytt, man kan bare gjøre det beste frem mot alderdommen. Turene i skogen betyr mest, og kanskje blir vandringen på nostalgiske stier det som holder deg gående. Fristende blir det å flytte til syden eller østen, der øl, strand og det gode liv blir den siste destinasjonen. Eller du kan ta den andre veien. A4. Familie. Trygghet. En mann som viderefører familien, en som holder tradisjonene i live, en som samfunnet ser på som en ressurs og medborger. En som jobber mot en pensjon med reise, dyrking, avkastning, barnebarn. Noen å fortelle historier til. Valget er ditt.

Hva er din drømmejobb?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Scarvo skrev (15 minutter siden):

Hva synes du jeg kunne ha forandret på med profilen min? 

Kan svare på denne, og la spm mitt stå. Jeg har ikke noen stor formening om det, men det hadde kanskje ikke skadet og endret profilbilde en gang i blant. Det er greit det, og ser hjemmelaget ut, som er positivt. Litt farger, litt ting som interesserer deg og ting som du synes er kult.

Lenke til kommentar

Kudos for bra svar på spørsmålet mitt, @Pliscin - der traff du blink.

Jeg har mange drømmejobber. Noen mer realistiske enn andre. De mer realistiske: Drive en nisjekafe i ekstrem liten skala. En drøm jeg hadde etter å ha besøkt Tokyo, der mange barer og kafeer ikke har mer enn 3-4 stoler. Lite, sjarmerende og autentisk. Av de mer urealistiske: Leder for en kult. Eksentrisk og berømt kunstner, stinn av cash. Luksusreisetester - litt type "mystery shopper" som jeg var tidligere. Teste ut førsteklassereiser "under cover", hoteller og restauranter. 

Hva er det nærmeste incest du har vært?

Lenke til kommentar

Det må jeg forklare til søte sykepleiere hver sjette uke på sykehuset. Jeg har Ulcerøs Kolitt, og min driting varierer veldig ut fra hvordan sykdomsbildet er. Dersom jeg er veldig syk - så blir det 25-30 ganger dagen. Med mye blod, slim og faenskap. Nå får jeg den biologiske medisinen Entyvio sammen med Asacol som jeg tar daglig. Så nå er det kun 3-4 ganger dagen, uten slim, blod og faenskap. Nokså normalt med andre ord. På sykehuset må jeg beskrive i detalj hvordan avføringen ser ut. Konsistens, farge og hyppighet - alltid like gøy.

Fortell om et talent du har, noe du er flink til - som gjør nettopp deg til et spesielt menneske. 😜 

Lenke til kommentar

Har mange telenter, siden du vil at jeg skal kun velge et av dem, så, er flink til å lage hjemmelaget brettspill. Og elsker å holde på med det. 😍🎲🎲🎲

Sjekk gjerne linken @Kris85, det ser du en av mine hjemmelaget brettspill.

http://www.spheres-crack-mysterious.biz/418064702

Har du noen hobby du sysler med nå i denne rare fuca corona-tiden, hvis ja, hva slags hobby har du?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Sigmund - mannen til mormor. "Du vet det stillaset du har satt opp ved hønsehuset? Det er ikke godt nok sikret. Hvis du ikke fikser det, så kommer du til å falle ned." Vel, han var ikke så kjær. Men svært få i min omgangskrets har daua. En oldemor i 1992, en farfar i 94, mannen til mormor i 2012. Et par kolleger (et selvmord og en ulykke), hmm.... et par pasienter gjennom jobben min. En gammel nabo. Thats it. Ingen spesielt nære. 

Hvis du kunne fjerne et produkt eller en tjeneste helt permanent fra denne planet. Hva hadde det vært? Slik at ingen visste at dette produktet/tjenesten/tingen eksisterte. Dermed får den heller ikke noe som helst betydning i verden. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...