Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En høyttaler som også lader telefonen, en jobbtelefon type Samsung, en gameboylignende sak kjøpt fra Wish, men som har supermario 3,, briller som ikke tilhører meg- styrke 5,5 og 6,5, en bok som heter det mørkeste kysset

hva heter den siste boken du leste, og hva handlet den om?

Lenke til kommentar

Fluenes Herre, en klassiker fra 1953. Handler om en gruppe ungdommer som strander på en øde øy. Hovedbudskapet er hvor primitive mennesker egentlig er, når det gjelder maktfordeling, klasseskille og annen gruppepsykologi. 

Fortell en hemmelighet om deg selv. En hemmelighet er noe du helst ikke deler med kjente/venner/familie.

Lenke til kommentar

Jeg driver aktivt med "dumster diving" - og fant hele 400 plater Troika ved et tilfelle. Men dessverre hater jeg den sjokoladen, mest fordi jeg som liten gutt ofte ble sendt til butikken for å kjøpe Troika til min bitch av ei stemor. Så jeg kobler den sjokoladen med henne. Troika-platene jeg fant ble derfor solgt billig på Finn.no for 200 kr,- 😜 Så jeg foretrekker Freia sin 80% mørke sjokolade. 

Hva er kortnummeret ditt, inkludert utløpsdato og kode på baksiden? (Send gjerne på privat melding). 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...