Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så ofte. Men ofte i perioder. Er på Facebook, men bruker det sjelden. Svarer på snapper hver 14 dag og er generelt treg på insta og Twitter. Datteren min klager mye på at jeg er treg på snap😂 


Når gikk du på ski sist, og hvor langt gikk du?

 

Lenke til kommentar

Den er ikke laget på industrielt vis med hvete, smaksforsterkere og en helt grusom ferdigkjøpt "salsa" og kokt kjøttdeig med en krydderblanding som består av 20% krydder og 80% salt, sukker og smaksforsterkere. Grøss. 

En skikkelig lefse laget av maismel. "Pulled lamb" - langtidsstekt eller svineribbe. Glasert med en krydderblanding av spisskummen, paprika, chili, pepper, hvitløk, salt og litt oregano. En ekte salsa laget av avokado, tomater, chili og limesaft. Litt finhakket løk og masse fersk koriander på toppen. Frisk lime på topp.

Hva skjer a?

Lenke til kommentar
Kris85 skrev (På 11.3.2021 den 23.15):

Sau. Mye godt man kan lage av sau. Jeg tenkte først på ku, men kua er jo så miljøfiendtlig som den kan bli. Så da blir det sau. 😜Husdyr som katt og hund vinner ikke kampen mot noe som kan gi meg mat, føde & varme sokker. 

Til høsten er det valg. Hva skal du stemme på?

Lenke til kommentar

Ja, hele tiden. Er nok et biprodukt av angstlidelse. Siden det å være trygg er å være sikker, er det naturligvis å være redd å være usikker. Det er mye urasjonelt og unødvendig, men jeg kan ikke styre det. Det videreføres også over til det rasjonelle og fornuften, noe som gjør at jeg til stadighet gjør overveide og trygge valg når jeg er usikker. Jeg ser på mange personer som har faste og trygge svar på ting, og svarer kontant. Jeg klarer ikke det, fordi i mitt hode ser jeg en situasjon ut i fra mange perspektiver, der det finnes et hav a riktige svar. Skal man være bastant på noe må meningene enten stå skrevet i lovverket, man må være politiker eller faglært. Mange tenker oftest på seg selv, og ganske snevert, og da er det lett å finne svar. Men verdensbildet er komplekst, og er egentlig et evig kaos. Så er det slik at jo mer man tenker på et problem, jo mer usikker og undrende blir man, og jeg er en overtenker.

Har du noen gang hatt sex med noen som egentlig ikke ville det?

Lenke til kommentar

Nei. Jeg er flink til å lese signaler. Er ekstremt forsiktig med slikt - straks jeg er så mye som en promille usikker, så trekker jeg meg. Nærmeste er vel ei eks-kjæreste jeg følte hadde sex meg meg kun for "pliktens skyld". En litt rar situasjon, der det kan bli dårlig stemning om jeg trekker meg. Samtidig som jeg følte hun kun gjorde det for å tilfredsstille meg. Slik blir det også dårlig sex av.

Hva er den sykeste videoen du har sett på nett? Type 2 girls 2 cups... eller hva den filmen som gikk viralt helt.

 

Lenke til kommentar

Ingen tror jeg. Men er fortsatt storforbruker. Jobbtelefon, deler sumo, deler discovery+, låner viaplay, låner netflix, låner disney+, delvis låner spotify, låner abb på nettavis, leser lokalavis hos foreldre og svigers, får også gamle magasiner av foreldre, får av og til gratis avis i posten, har ikke tv, får nett dekket av jobben.

Hvilke sykdommer tror du at du har, men ikke har fått diagnose på?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Grei nok. På fredag gikk jeg en lengre tur her i nabolaget. Lørdag litt ymse husarbeid, før jeg sovna relativt tidlig på ettermiddagen. Når jeg våkna tenkte jeg "faen heller" - så jeg åpnet en surøl fra 2016 som har ligget å modna en god stund, mens jeg så på "Into the Wild" - en film som treffer meg ganske hardt. Så mens jeg satt her i sofaen å gråt av filmscenene - tenkte jeg for andre gang den kvelden, at "faen heller" så jeg hentet en flaske vodka en kompis la igjen hos meg for noen uker siden. Blandet ut resten med litt gammel brus jeg hadde og litt juice fra fersk ingefær av alle ting. Smakte helt greit. Så ble det litt musikk på Youtube før jeg la meg kl 4.
I dag hadde jeg egentlig sagt ja til middag + brettspill hos venner. Men jeg er så antisosial at jeg angret som en hund på at jeg sa ja. Helt til jeg avlyste og brukte Covid som unnskyldning. Så sånn var det. 😛 

Fortell noe jeg ikke har lyst å høre. 😄

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...