Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Du svarte med rutiner og ikke konkrete gjøremål. FAAAAAAAAIL.
Ja. For du ramset kun opp "etappene". Dette kunne like gjerne vært Elon Musk, Bill Gates eller Donald Trump. Innholdet er ikke beskrevet. Alt som er mystisk er spennende. Så absolutt. Veldig spennende. Jeg vet jo ikke hva du skal spise til frokost, hvilken buss du skal ta, hvor du skal jobbe, hva slags lunsj du har, hva som ligger under "chille" osv....

Hvorfor finnes ikke hestepudding?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det enkle svaret er at det ikke finnes et marked for det. Spesielt ikke i disse veggistider. Den faller i mellom to stoler, kjøttpudding og hestepølse. Hestekjøtt er ofte brukt til pølser og spekemat, og er dyrere enn annet storfe. Og en slik pudding er ikke noe man vil bruke mye penger på. Personlig skjønner jeg ikke at folk spiser det. En nykommer på markedet må nok utfordre på noe grønt, bærekraftig, sunt eller digg. Ikke en ny versjon av noe gammelt og kjedelig.

Hva spiser du oftest til lunsj?

Lenke til kommentar

Hmmm... Jeg tror du er en enkel person med ikke alt for sterke og radikale meninger. Så et sentrumsparti. Du er ganske ung. Unge folk heller ofte mot populister og det som "er i vinden". Så jeg tipper SP. Det kan også være Venstre, men de er nok litt for liberale for deg. Hvis det ikke er SP, så kanskje SV. Men godt mulig du bare "syns ting er greit som det er..." så da - heia Erna.
Jeg tror..... SP eller Høyre - med SV på tredjeplass over mulige kandidater. Du er for smart til å stemme FRP - men kanskje du heier på Moxnes. Hmmm..... Næh. Umulig å si. 

Hvorfor kan ikke du når jeg kan?

 

Lenke til kommentar
Kris85 skrev (På 23.3.2021 den 22.41):

Hmmm... Jeg tror du er en enkel person med ikke alt for sterke og radikale meninger. Så et sentrumsparti. Du er ganske ung. Unge folk heller ofte mot populister og det som "er i vinden". Så jeg tipper SP. Det kan også være Venstre, men de er nok litt for liberale for deg. Hvis det ikke er SP, så kanskje SV. Men godt mulig du bare "syns ting er greit som det er..." så da - heia Erna.
Jeg tror..... SP eller Høyre - med SV på tredjeplass over mulige kandidater. Du er for smart til å stemme FRP - men kanskje du heier på Moxnes. Hmmm..... Næh. Umulig å si. 

Hvorfor kan ikke du når jeg kan?

 

Fordi du kan alt og er vår gud og evige hersker. Hyll hyll.

Hvorfor er jeg født og oppvokst i Agder?

Lenke til kommentar

Dine forutsetninger er annerledes. Du opererer på ulike vilkår fra meg. Vi er ikke skrudd sammen på samme vis. Vi er ikke arvelig belastet på samme måte. Du besitter egenskaper som jeg ikke kan replisere. I ditt liv har du vandret på andre veier enn det jeg har. Dine stier har ført deg dit du er i dag, og mine med meg. Vi har ulike nivå av motivasjon, viljestyrke og drivkraft. Ditt kompass spriker sammenlignet med mitt. Du har en intuisjon og følelse som driver deg hen dit hvor mine ville hester aldri ville ridd. Etc.

Hva er din største fysiske prestasjon?

Endret av Pliscin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gikk 400 km med tung sekk på ryggen over 14 dager i variert terreng. Eller kanskje det er marsjmerket fra militæret. Tre mil til fots med full pakning + våpen. Ca 30 kg totalt. Kunne for så vidt nevnt masse rart fra militæret. Jeg gjør det enkelt. Svaret er "militæret".

Hva bruker du penger på?

Lenke til kommentar

I dag. Jeg har nettopp flyttet til en øy. I dag vandret jeg langs sjøkanten og fikk gåsehud av å være så tett på naturen. Jeg hadde et entourage av sauer som fulgte etter meg. Samtidig som jeg så mengder av gjess. Jaggu hadde jeg ikke en ørn sirklende over meg også. For ikke å snakke om landskapet, lukten og lyden av sjø. Og kanskje det beste av alt. INGEN mennesker på kilometers omkrets.

Når lagde du drama i en relasjon sist, og hvorfor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...