Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Innafor å spørre ut en frisør?


Anbefalte innlegg

Jeg har gått til en kvinnelig frisør som er veldig dyktig nå 4 ganger over 5 måneder. Hun gjenkjenner meg hver gang og vi prater om alt mulig gjennom hver frisørtime. Jeg vet at frisører generelt kan være ganske pratsom og at man ikke skal legge så mye i det, men jeg liker denne dama.

 

 

Vil det være innafor eller ikke å be henne ut på en middag? Ett nei vil jo selvfølgelig ende i at jeg blir å finne meg en annen frisør, men vil heller ikke sette henne i en ukomfortabel situasjon. Ser for meg at frisører kan bli sjekket opp ganske mye, og at de kanskje har fått beskjed fra sin sjef om hvordan forholde seg til kunder som vil mer enn bare klippe håret. 

 

Noen frisører her som kan uttale seg?



Anonymous poster hash: c2c5b...563
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja. :)

 

En kamerat av meg fikk frisøren sin på kroken, men når han møtte henne ute på byen rent tilfeldig.

 

Som du sier er jo mennesker i serviceyrker betalt for å være hyggelige, så jeg ville ikke lagt for mye i akkurat det, men jeg synes du skal spørre. Forsøk dog å gjøre det på en måte som er mest mulig komfortabel for henne. Det vil si, ikke foran hele frisørsalongen, men gjerne når det er kun du og henne. For eksempel når du betaler. Om det er mulig. Og ikke spør om middag. Det kan være litt mye. 

 

Bare spør rett ut om hun har lyst å treffes en kveld. Eventuelt inviter henne med på vin eller noen drinker. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...