Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2018


DeQu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har blitt tildelt bolig ved Mørkvedlia studentpark i Bodø. Er det lurt å ta med bilen, hva mener folk ? 

Om du liker natur og vil utnytte tiden best mulig i Bodø og omegn, så ja. Det går ikke buss noe særlig ut av byen, og avstandene til ulike fjell, og fine turer er lange. Jeg bor på sør-østlandet og kjører bilen min opp. 

 

Om du har råd, så anbefales det.

Lenke til kommentar

Om du liker natur og vil utnytte tiden best mulig i Bodø og omegn, så ja. Det går ikke buss noe særlig ut av byen, og avstandene til ulike fjell, og fine turer er lange. Jeg bor på sør-østlandet og kjører bilen min opp. 

 

Om du har råd, så anbefales det.

takker for råd :) bor på vestlandet og har samme idee om å kjøre opp.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du liker natur og vil utnytte tiden best mulig i Bodø og omegn, så ja. Det går ikke buss noe særlig ut av byen, og avstandene til ulike fjell, og fine turer er lange. Jeg bor på sør-østlandet og kjører bilen min opp.

 

Om du har råd, så anbefales det.

Det høres fornuftig ut, BravoMike! Jeg satser alle penga på at noen jeg kjenner har bil..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da er det toppen 1 uke til vi har det endelige svaret! Føler det er på sin plass og rette en takk til alle på forumet, mye gode svar, god hjelp og gode diskusjoner her. Personlig føler jeg det er med og korter ned ventetiden betraktelig. Personlig føler jeg familie og venner er like glad som meg for at det snart kommer et svar, tror de begynner å gå lei av å ha en nokså konstant nervøs fyr rundt seg.

Lykke til alle sammen, håper det er våres tur nå!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Da er det toppen 1 uke til vi har det endelige svaret! Føler det er på sin plass og rette en takk til alle på forumet, mye gode svar, god hjelp og gode diskusjoner her. Personlig føler jeg det er med og korter ned ventetiden betraktelig. Personlig føler jeg familie og venner er like glad som meg for at det snart kommer et svar, tror de begynner å gå lei av å ha en nokså konstant nervøs fyr rundt seg.

Lykke til alle sammen, håper det er våres tur nå!

Lykke til alle sammen og takk til alle som har vært innom tråden. Som ferdig utdannet vil jeg si at dere har en spennende tid i møte. Jeg fortsetter nok å besvare folk i neste års tråd som en gammel følger av de forrige trådene, håper dere selv melder dere inn og besvarer de som er spente i søknadsprosessen. God sommer alle sammen!

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Er så vanvittig spent på hva snittet ender på! Er nesten 100% sikker på at mitt ikke holder i år heller dessverre, men blir likevel spennende å se slik at man kan begynne å gjøre forberedelser med tanke på nesteårs snitt. Lykke til alle sammen! 

Endret av Krisley
Lenke til kommentar

Er så vanvittig spent på hva snittet ender på! Er nesten 100% sikker på at mitt ikke holder i år heller dessverre, men blir likevel spennende å se slik at man kan begynne å gjøre forberedelser med tanke på nesteårs snitt. Lykke til alle sammen!

Helt umulig og si hva nedtrekket har og si, så blir kun spekulasjoner. Hva endte du opp med?

Man kan trekke konklusjoner opp og ned i mente, men det som taler som en fordel er at nedtrekket kom etter søknadsfristen var gått ut og også muligheten for å forbedre poengene sine.

En bekjent av meg sa for ikke så lenge siden at tallene ble klare på søndagen i fjor, så om vi er virkelig heldige, så kan det begynne å rulle ut på mandag allerede :)

Lenke til kommentar

Helt umulig og si hva nedtrekket har og si, så blir kun spekulasjoner. Hva endte du opp med?

Man kan trekke konklusjoner opp og ned i mente, men det som taler som en fordel er at nedtrekket kom etter søknadsfristen var gått ut og også muligheten for å forbedre poengene sine.

En bekjent av meg sa for ikke så lenge siden at tallene ble klare på søndagen i fjor, så om vi er virkelig heldige, så kan det begynne å rulle ut på mandag allerede :)

Visst pokker! Denne rapporten er fra 16.juli 2017. https://www2.samordnaopptak.no/arkiv/statistikk/17/poenggrenser_2017_2016.html

Lenke til kommentar

Helt umulig og si hva nedtrekket har og si, så blir kun spekulasjoner. Hva endte du opp med?

Man kan trekke konklusjoner opp og ned i mente, men det som taler som en fordel er at nedtrekket kom etter søknadsfristen var gått ut og også muligheten for å forbedre poengene sine.

En bekjent av meg sa for ikke så lenge siden at tallene ble klare på søndagen i fjor, så om vi er virkelig heldige, så kan det begynne å rulle ut på mandag allerede :)

Endte med 47,9 da siste eksamen gikk dårligere enn forventet..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...