Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2018


DeQu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet når i studieløpet man har fysisk trening eksamen? Og hvor mange kilo, repetisjoner og evt. meter må man løpe for de forskjellig karakterene? :)

 

Fysisk eksamen er noe av det siste man gjør i B3. Karakterskala på alle øvelser får du når du starter på PHS  :)

Lenke til kommentar

Legger ut her hva de sier etter telefonsamtalen med SO :) Følg med den neste halvtimen.

De sa ikke så mye fordi de ikke er helt sikre (det vil si at de får ikke lov til å si noe). Så ble ikke noe klokere. Jeg prøvde få litt ut av samtalen og hun sa at det er 20.juli, muligens idag men det fikk hun egentlig ikke lov å si. Skikkelig teit. Haha! Ble oppgitt

Lenke til kommentar

De sa ikke så mye fordi de ikke er helt sikre (det vil si at de får ikke lov til å si noe). Så ble ikke noe klokere. Jeg prøvde få litt ut av samtalen og hun sa at det er 20.juli, muligens idag men det fikk hun egentlig ikke lov å si. Skikkelig teit. Haha! Ble oppgitt

Sa hun spesifikt «muligens idag»? Isåfall er jo det svært lovende :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De sa ikke så mye fordi de ikke er helt sikre (det vil si at de får ikke lov til å si noe). Så ble ikke noe klokere. Jeg prøvde få litt ut av samtalen og hun sa at det er 20.juli, muligens idag men det fikk hun egentlig ikke lov å si. Skikkelig teit. Haha! Ble oppgitt

De to siste årene kom svarene 17.Juli (idag) så det kan komme når som helst...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...