Gå til innhold

Fantasy Premier League 2017/18


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke brukt wildcard ennå, men ligger veldig bra an på topp 1000 i Norge nå. Er ingen fasit nei, men jeg har som regel spart det til denne landslagspausen hver sesong siden kvaliken skal avgjøres og det normalt sett blir en del skader denne perioden. Har dog vært heldig og sluppet unna skader hittil da jeg hverken har f.eks. Morata eller Aguero. Forrige sesong brukte jeg hverken wildcardet eller tok noen minuspoeng, og det kan fort skje nå også.

Lenke til kommentar

Tenkte å bruke wildcardet før denne runden, men da jeg skulle fjerne alle spillerne fra stallen står det at jeg kun har 99.8 mill i disposisjon. Det gir egentlig ingen mening, med tanke på at kanskje en eller to spillere har gått ned 0.1 til meg, mens langt flere spillere har økt i pris. Når jeg går på my team står det at jeg har squad value på 100.5 mill, i tillegg til de 0.4 jeg har i banken. Med andre ord skal jeg ha 100.9 mill istedenfor 99.8. Er det en glitch eller er det en annen forklaring på det? Når jeg søker opp spillerne står det f.eks at Lukaku er verdt 11.8 og Mkhitaryan 8.5, men på laget mitt står det at de er verdt 11.6 og 8.2. Har hatt begge de to fra første runde også, så burde ikke ha noe med det å gjøre...

Endret av Momspaghetti
Lenke til kommentar

Tenkte å bruke wildcardet før denne runden, men da jeg skulle fjerne alle spillerne fra stallen står det at jeg kun har 99.8 mill i disposisjon. Det gir egentlig ingen mening, med tanke på at kanskje en eller to spillere har gått ned 0.1 til meg, mens langt flere spillere har økt i pris. Når jeg går på my team står det at jeg har squad value på 100.5 mill, i tillegg til de 0.4 jeg har i banken. Med andre ord skal jeg ha 100.9 mill istedenfor 99.8. Er det en glitch eller er det en annen forklaring på det? Når jeg søker opp spillerne står det f.eks at Lukaku er verdt 11.8 og Mkhitaryan 8.5, men på laget mitt står det at de er verdt 11.6 og 8.2. Har hatt begge de to fra første runde også, så burde ikke ha noe med det å gjøre...

Du beholder kun 50 % (rundet ned) av profitten når du selger en spiller. Siden Mkhi har gått opp 0.5 i perioden du har hatt han så vil du bare kunne tjene 0.2 på salget.

 

Om en spiller går under prisen du kjøpte han for derimot så taper du 100 %. For eksempel har Lindelof falt fra 5.5 til 4.9, så de som har hatt han hele sesongen vil miste 0.6 om de skulle selge nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dæven, dumt at jeg er så urutinert. Første år på fantasy vett. Har flere runder hatt spillere på benken som har gått ned i pris, men heller prioritert å bruke byttet mitt på utespillerne. Har alltid tenkt at jeg kunne vente med å bytte benken til runder hvor jeg ikke trenger å bytte i startelleveren, fordi jeg totalt sett har tjent i forhold til squad value. Trodde jeg var "rik" nå, med nesten 101 mill...

Lenke til kommentar

Det er jo ikke nødvendigvis en voldsom oppgradering fra Sterling til Salah. Men det er risky å ha tre angrepsspillere fra samme lag, selv om vi snakker City. De kommer til å slite med å opprettholde scoringssnittet de også.

 

Når det gjelder Sterling så er han også mulig offer for rotasjon, men ender som regel opp med målpoeng når han spiller. Salah er en gamble. Fryktelig god, men sluttproduktet har manglet litt (akkurat som Sterling har slitt med tidligere sesonger).

 

Ville sett på muligheten for å få inn Eriksen.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Vet at det er litt risky å ha 3 angrepsspillere fra samme lag, men City har forholdsvis greit kampprogram fremover og scorer mye mål. Kommer til å få lite poeng i enkelte kamper, men også veldig mange poeng når City gjør det bra. Vil heller ha Sterling til 8.5 enn Salah for 9.5. Tror de kommer til å sanke omtrent like mange poeng denne sesongen.

Endret av Momspaghetti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...