Gå til innhold

Fantasy Premier League 2017/18


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tydeligvis aktivert WC... Noen åpenbare endringer noen ser at jeg burde gjøre? Vil jo egentlig beholde Eriksen, men ble jo litt usikker nå med skaden. Sane virker å være i storslag, men er han bankers til å starte alt?

 

attachicon.gifScreenshot_20170927-165534.jpg

Ja, ville gjort noen endringer, men det er hvilke toppspillere vi har sansen for. Otamendi skjønner jeg dog ikke mange som kommer til å få flere poeng enn han til en bedre pris.

Lenke til kommentar

 

Vurderer Lacazette fremfor Jesus. Tanker? Førstnevnte mer garantert starter mtp spissmangel på City?

Ingen av de.

 

Aguero/Lukaku, Kane og Firmino/Morata som gjelder nå. Arsenal vinner ikke med mange mål som City, spurs og Chelsea gjør!

Har ett bytte igjen og Morata, Lukaku og Jesus på topp da. 0,5m i banken.

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/sport/fotball/manchester-city/ag-ero-kan-vaere-ute-i-to-maaneder-etter-bilulykke/a/24152253/

 


 
Manchester City-spiss Sergio Agüero kan være ute i flere uker etter å ha vært involvert i en bilulykke i går kveld.
 
Denne saken handler om: Manchester City

29-åringen var passasjer i en taxi som var på vei til flyplassen i Amsterdam da sjåføren mistet kontrollen over bilen og kjørte inn i en stolpe.

 

 

Håper de som har han har brukt opp byttene sine og verdien hans har falt i fantasy! :p

|edit|ooops, stod vist lenger oppe :o

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Etter Chelsea så har Jesus et fint program, verre med Lukaku. Lurer på om jeg skal kjøre Lukaku nå også bytte ut han med Jesus etter CP kampen. Lukaku blir vel ikke hvilt nå? Spilt alle kamper 90min. Må si Lacazette frister også.

 

velger jeg Lacazette, så har jeg Morata, Lacazette og kan få råd til Jesus også.

 

Velger jeg Lukaku, så blir det Lukaku, Morata Firmino. Hva hadde dere valgt?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Etter Chelsea så har Jesus et fint program, verre med Lukaku. Lurer på om jeg skal kjøre Lukaku nå også bytte ut han med Jesus etter CP kampen. Lukaku blir vel ikke hvilt nå? Spilt alle kamper 90min. Må si Lacazette frister også.

 

velger jeg Lacazette, så har jeg Morata, Lacazette og kan få råd til Jesus også.

 

Velger jeg Lukaku, så blir det Lukaku, Morata Firmino. Hva hadde dere valgt?

Har Morata - Lukaku - Jesus. Tenker også å bytte ut Lukaku mot evt Kane etter Palace.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...