Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei alle her inne ;) Ikke skrevet på en stund, men igår rundet jeg fem måneder røykfri :D

Skulle feire med å bestille sydentur for pengene jeg har spart, fant røykfritt hotell og jublet over det.

Og så leser jeg mer nøye etterpå.... og ser det inkluderer e-sigaretter! Det er ikke engang lov på sin egen balkong. Må utenfor hotellet på røyke-soner. Men jeg vil da ikke stå med røykere, det lukter jo grusomt ;) Noen som har tips til hva jeg skal gjøre? Alternativer er å snakke med de, men tviler det går gjennom, dra på turen og smugdampe, eller prøve å få byttet hotell. Finner få som er like fine, og ikke minst like billige. Frustrerende, jeg skjønner ikke hvorfor de forbyr dampen! Da kunne de hatt forbud mot kaffe og varm mat også, kommer da damp derfra og.

Lenke til kommentar

Takk! Nei, jeg bekymrer meg ikke over leiligheten, der gjør jeg som jeg vil ;) De finner det jo ikke ut på noen måte. Men balkongen, etc. Har vært i syden en gang før som røyker, og da gikk jeg alltid i utkanten av området jeg var i for å røyke, det burde i det minste gå med e-sigaretter. Greit at de har røykfritt, men skal de tvinge meg til passiv røyking da? ;)

 

Morgendamp på balkongen til soloppgang er noe jeg hadde gledet meg veldig til! :)

Lenke til kommentar

Takk! Nei, jeg bekymrer meg ikke over leiligheten, der gjør jeg som jeg vil ;) De finner det jo ikke ut på noen måte. Men balkongen, etc. Har vært i syden en gang før som røyker, og da gikk jeg alltid i utkanten av området jeg var i for å røyke, det burde i det minste gå med e-sigaretter. Greit at de har røykfritt, men skal de tvinge meg til passiv røyking da? ;)

 

Morgendamp på balkongen til soloppgang er noe jeg hadde gledet meg veldig til! :)

Avhengig av etasjen og hvor store dampskyer du blåser ut, tror jeg nok det skal gå bra åkke som. :)

Lenke til kommentar

Du får ta kontakt med Ving og spørre dem. Jeg sendte dem nettopp en mail om akkurat det, på generell basis. :p

 

Flott! :)

 

Jeg skal spørre de ja, men litt usikker på hvilken linje jeg skal legge meg på. Jeg kommer vel lengst med å være hyggelig og spørre pent om hvor jeg kan dampe uten å utsettes for passiv røyking, men samtidig så har jeg ikke mye krutt å gå på da om de skulle avvise hele forespørselen med "utenfor hotellet".

 

Rop gjerne ut når du har fått svar!

Lenke til kommentar

Vurderer for tiden å utvide litt med antall dampere :)

Har fot tiden en vamo v5 med kanger aerotank på.

 

Er på jakt etter mod med disse kravene:

 

- Ser utrolig bra ut med kanger aerotank

- justerbar v/w

- størrelse har ingen betydning

- pris har heller ingen begrensning.

- god kvalitet på mod´en.

 

 

Er det noen som har noen anbefalinger med disse kravene? :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen gode nettsider i UK / Europa som selger gode mods? Jeg bestilte nettopp en Vamo V5 fra Amerika, men om det er mulig å skaffe dem i noen "nærmere" nettsider, så hadde det vært ypperlig. Er så utrolig mange av disse sidene. Er vel for sent da de pakker Vamo'en nå, men sånn til fremtidig bruk.

 

Anyway, ser frem til å gå litt higher level vaping, har brukt eGo Style XL i en god stund nå, kjempefornøyd, men craver litt mer.

 

Kjøpte meg også en Aspire Nautilus som jeg har hørt mye godt om. Denne kostet mere enn Vamo'en :/. Meget pen er den også, rommer 5ml med juice samt har justerbar airflow. Good times ahead.

 

DiscountVapers_Aspire_Nautilus_parts__76

 

Edit: Dæven sjekket ut Damping.no, mye gode varer, men prisene var ikke akkurat noe å skryte av. Vamo V5 for.eks koster 449,- på vaping.no, imens den siden jeg kjøpte den ifra, så koster den 170,-. Oh well.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

Semovar er en VV/VW mod som har fått bra reviews, Iminzil.

http://www.cloud9vaping.co.uk/epages/yxve46fvrnud.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/yxve46fvrnud/Categories/SvoeMesto/SM_V3_Mod

Og ja, selvfølgelig Provari, som Buffy sier, men den har ikke VW.

 

BadSmile, hei. :)

Fasttech er ikke USA, men Kina. Ja, de har kjempegode priser, men man må ha en god porsjon tålmodighet. Kan ta fra 10 dager til 3-4 uker før den dukker opp. Men min erfaring er nærmere 10 dager.

Hvor kjøpte du Nautilusen da?

Lenke til kommentar

Vurderer for tiden å utvide litt med antall dampere :)

Har fot tiden en vamo v5 med kanger aerotank på.

 

Er på jakt etter mod med disse kravene:

 

- Ser utrolig bra ut med kanger aerotank

- justerbar v/w

- størrelse har ingen betydning

- pris har heller ingen begrensning.

- god kvalitet på mod´en.

 

 

Er det noen som har noen anbefalinger med disse kravene? :)

 

Nexgen Futura

 

Svært fapbar, jeg skal ha en bare jeg klarer å samle opp nok penger.

Lenke til kommentar

BadSmile, hei. :)

Fasttech er ikke USA, men Kina. Ja, de har kjempegode priser, men man må ha en god porsjon tålmodighet. Kan ta fra 10 dager til 3-4 uker før den dukker opp. Men min erfaring er nærmere 10 dager.

Hvor kjøpte du Nautilusen da?

 

Alright ser nå at blir sendt fra Asia ja, 10+ dager skal jeg nok klare å vente. Nautilusen kjøpte jeg her. Kostet rundt 27£ inkl frakt, selv om det står 29£. Trakk ifra noen bonus poeng, samt noe annet stuff.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

Aspire Nautilus koster vel det samme hos damping som det gjør i utlandet? ihvertfall ikke mye forskjell der, mens andre varer kan en spare mye på å kjøpe andre steder.

 

Vamo V5 som ble linket til lengre oppe her var bare rå og jeg må nok bestille meg en slik om damping er noe for meg.

 

Selger de lader og batteri ett sted som er billigere enn damping.no også?

Lenke til kommentar

Aspire Nautilus koster vel det samme hos damping som det gjør i utlandet? ihvertfall ikke mye forskjell der, mens andre varer kan en spare mye på å kjøpe andre steder.

 

Vamo V5 som ble linket til lengre oppe her var bare rå og jeg må nok bestille meg en slik om damping er noe for meg.

 

Selger de lader og batteri ett sted som er billigere enn damping.no også?

 

Lader og batteri. Helt samme type som på damping.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...