Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte å begynne å lage coil selv, ser det er skamlett, men trenger litt mer info.

Ke tykkelse trenger jeg av de forsjellige delene for å få greit resultat i en protank 3 coil?

Noen som vil liste de delene opp til meg ifra damping.no?

 

En plass må jeg jo begynne å lære meg dette. :)

Lenke til kommentar

Hei godtfolk.

 

Jeg er i det late hjørnet, og orker ikke å lese de 555 sidene denne tråden består av.

 

Hadde satt stor pris på hvis noen gidder å komme med noen forslag til startspakke til en som aldri har prøvd e-cig.

 

Vil gjerne ha noe som er mest mulig lik en vanlig sigarett i størrelse og farge, og som det er lett å skaffe forbruksmateriell til. Pris er også en faktor.

 

Håper noen tar seg bryet :)

 

edit: tanken er at e-ciggen skal erstatte vanlig sigarett, altså med nikotin

Endret av Lambern
Lenke til kommentar

Hawaiian Pineapple, og det er jo pyrex, så den tåler jo sterke juicer.

Nei, dette er nok fordi jeg har skrudd den for hardt igjen for at den ikke skal lekke.

 

Hadde problem med at den lakk da jeg prøvde den første gang, fordi jeg ikke skrudde godt nok igjen. Tok vel i for hardt på onsdag, for da merka jeg noen som jeg først trodde bare var juicerester som lå rart, men som jeg nå har skjønt var den første sprekken.

Lenke til kommentar

Ja, ståltank vil jeg ikke ha, men fett at damping selger glasstanker. Var redd jeg måtte kjøpe en overpriset en fra England eller USA.


Buffy, KayFun er for mye pes. Jeg trenger en tank som er lett å sette opp, gir fantastisk smak og damp, og som jeg kan ha hvilken som helst vei uten at de lekker eller lignende.

Lenke til kommentar

Ja, ståltank vil jeg ikke ha, men fett at damping selger glasstanker. Var redd jeg måtte kjøpe en overpriset en fra England eller USA.

Buffy, KayFun er for mye pes. Jeg trenger en tank som er lett å sette opp, gir fantastisk smak og damp, og som jeg kan ha hvilken som helst vei uten at de lekker eller lignende.

Ja, liker glasstank best selv. Det er greit å vite hvor mye man har igjen.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Det er det enkleste (og billigste) om du er like slepphendt som meg i alle fall. Usikker på hvor mange ganger jeg har gluppet VAMO-ene. At de fortsatt lever er litt overraskende. Samt at det er greiere å snike seg til litt damping på bussen og på utesteder som ikke tillater damping (om man ikke er interessert i å stå ute med røykerne that is).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...