Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg reiser på ferie til Københamn i morgen. Noen som vet om noen dampesjapper der? Tenkte å stikke innom Amtorp.net men den ligger i Bornholm. Er vel et stykke unna tenker jeg. Må vel være noen dampesjapper i Køben?

Stikk innom CPH Vapours, og rapporter tilbake her :) Du kan få med deg nic derfra, men du må nok bestille på nett på en kundeterminal eller på telefonen først, for så å "hente bestilligen din i butikken".

 

http://www.cph-vapours.com/da/stores

Lenke til kommentar

Dei sitter veldig hardt, men det skal gå.

 

Eller så er du veldig svak... :)

Jeg er ikke veldig svak, men ikke langt i fra. :p Jeg har ikke hatt noe behov for å trene armmusklene de siste åra, da jeg ikke lenger har et tungt kabinett å bære rundt på alle slags steder hele tiden (kompisLAN her, kompisLAN der, mekke PC ute når som helst). Kabinettet mitt er nå ganske lett og kan bæres med en hand, så da røyk interessen for å trene biceps, triceps og hva enn de heter også, men jeg har ganske fleksible og hypermobile ledd da, så det er da noe. Samt en generell frykt for å klemme for hardt. Som da jeg klemte for hardt da jeg skulle få løs en 510-eGo-adapter og den ble oval. Eller da jeg klemte en kompis for hardt og hørte at det knaste i ribbein. :p

Lenke til kommentar

 

 

God ferie balltuss. :)

Kjenner ikke lovverket i Danmark, men dersom e-sig-butikker (med nikotin) er lov, så burde det finnes mange. :)

Takk Amaline :) Jeg handler jo fast hos amtorp.net og den ligger i Danmark. Nikotin bør jo da være greit. Håper det finnes mange ja. Får speide litt i kongens by :)
Lenke til kommentar

Stikk innom CPH Vapours, og rapporter tilbake her :) Du kan få med deg nic derfra, men du må nok bestille på nett på en kundeterminal eller på telefonen først, for så å "hente bestilligen din i butikken".

 

http://www.cph-vapours.com/da/stores

Ok takk :) Jeg sjekka siden deres nå, og der står det at juice med nikotin blir behandlet av butikken deres i England, mens uten blir behandlet i butikken i Danmark. Da er det utelukket, men jeg kan stikke innom etter utstyr. Så de har ProVari mini der, dyr, 1100 kroner. Men de har jo mye interessant. Om jeg er innom der eller finner andre dampebutikker skal jeg selvsagt rapportere her :)
Lenke til kommentar

Glemte bestille sånn ego sokkel når jeg bestilte spinner og iclear30 på damping, fordi jeg ante ikke at jeg trengte en eller hva det var =p .

 

Så fikk jeg mail om at han hadde lagt en med i forsendelsen likevel. Deretter sa han at det var en annen kunde som fikk den lagt ved siden jeg hadde bestilt iclear16 som har sokkel innebygd.

Men det har jeg ikke, og han sa raskt at han hadde sett på feil bestilling og at det var iclear30 jeg hadde bestilt.

 

Er spent på hva jeg får i posten =p . Hvor viktig er det å ha en sånn sokkel?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Glemte bestille sånn ego sokkel når jeg bestilte spinner og iclear30 på damping, fordi jeg ante ikke at jeg trengte en eller hva det var =p .

 

Så fikk jeg mail om at han hadde lagt en med i forsendelsen likevel. Deretter sa han at det var en annen kunde som fikk den lagt ved siden jeg hadde bestilt iclear16 som har sokkel innebygd.

Men det har jeg ikke, og han sa raskt at han hadde sett på feil bestilling og at det var iclear30 jeg hadde bestilt.

 

Er spent på hva jeg får i posten =p . Hvor viktig er det å ha en sånn sokkel?

Det er kun for utseendet sin skyld. Ikke viktig i det hele tatt :) Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Ok takk :) Jeg sjekka siden deres nå, og der står det at juice med nikotin blir behandlet av butikken deres i England, mens uten blir behandlet i butikken i Danmark. Da er det utelukket, men jeg kan stikke innom etter utstyr. Så de har ProVari mini der, dyr, 1100 kroner. Men de har jo mye interessant. Om jeg er innom der eller finner andre dampebutikker skal jeg selvsagt rapportere her :)

Prøv å legge inn en dummy-ordre med nikotin(gjorde det nettopp) du får to leveringsalternativer: Post eller "Afhent i butikk". Ser også slik ut på facebooksiden dems at man kan hente over disk så lenge salget foregår på nett :)

Lenke til kommentar

 

Prøv å legge inn en dummy-ordre med nikotin(gjorde det nettopp) du får to leveringsalternativer: Post eller "Afhent i butikk". Ser også slik ut på facebooksiden dems at man kan hente over disk så lenge salget foregår på nett :)

Juice er ikke så viktig, jeg har mer enn nok. Tenkte mer på at det hadde vært fett å komme innom en fysisk butikk med e-cigaretter for å kikke og handle utstyr. Hadde vært fett med smaksprøver på juice, men det ser dessverre ut til at Danmark også har denne dumme regelen med nikotinsalg. Har funnet adresse på noen butikker i Køben, får jeg tid tar jeg turen innom :) Mye å rekke, skal i Tivoli, ZOO og Løveparken for ungenes skyld, men kanskje det er en stand i Tivoli som selger utstyr? Får kikke litt rundt :)
Lenke til kommentar

Det er kun for utseendet sin skyld. Ikke viktig i det hele tatt :)

 

Godt, da venter jeg i spenning. Pleier de sende ut bekreftelse på at varen har blitt sendt eller bare bekreftelse på at de er klare til sending ved første anledning?

Gleder meg sånn =(

 

 

Bekymret for at jeg ikke har nok ejuice. Tanken rommer vel ca 2.5ml, og går raskt gjennom væsken. Jeg har 20ml cola, 20ml d'doff, 20ml av en annen tobakksmak, samt en del mixed vg/pg jeg ikke tror halsen min liker.

 

Mye bruker dere per dag, som har iclear30 eller tilsvarende og et batteri likt vision spinner?

 

Lenke til kommentar

 

 

Godt, da venter jeg i spenning. Pleier de sende ut bekreftelse på at varen har blitt sendt eller bare bekreftelse på at de er klare til sending ved første anledning?

Gleder meg sånn =(

 

 

Bekymret for at jeg ikke har nok ejuice. Tanken rommer vel ca 2.5ml, og går raskt gjennom væsken. Jeg har 20ml cola, 20ml d'doff, 20ml av en annen tobakksmak, samt en del mixed vg/pg jeg ikke tror halsen min liker.

 

Mye bruker dere per dag, som har iclear30 eller tilsvarende og et batteri likt vision spinner?

Det burde holde lenge he he :) Jeg damper mellom 5 og 6 ml om dagen, men jeg damper mye og hele tiden :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg aner ikke hvor mye jeg damper, men stort sett en ProTank, to CE8, en SmokTech DCT Mega og en Vivi Nova om dagen, så det går da unna en del væske. :p

Burde sikkert prøve å erstatte alt dette med nikotinfri-juice i stedet. Se om jeg merker noe forskjell fra å kronisk dampe på 12 mg juice til 0 mg …

 

Jeg tømmer aldri en iClear-30 på en dag da, den varer stort sett i 2. Merkelig nok.

Lenke til kommentar

Jeg tipper kansje 2-3 ml pr dag på meg. Hver tank holder 0,8 ml :p

 

Tenker jeg skal slutte med røyk og da er vaping en god erstatter. Eneste "problemet" er at man kan røyke inne så da endre jeg opp med å sitte på kontoret og vape i ny og ne :)

Endret av Dukes
Lenke til kommentar

En såkalt 510-tank. Drev på med dem i starten selv, ble veldig lei av å måtte fylle på hele tiden :p

 

Så jeg ikke missforstår : Kan jeg bruke 510 tanker på eroll ?

 

Ser at det finnes de som passer til begge men jeg vil gjerne ha noe størrel enn 0.4 ml :p

Endret av Dukes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...