Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra Strömstad, ja.

 

Mange har bestilt fra Mist, inkludert meg selv, men det var i slutten av november i fjor, og jeg husker ikke hvor lang tid det tok. Med min flaks tok det vel en måned. :p

Takk for svar, fikk min første e-sigg fra damping.no nå i postkassen, og har ikke noe e-juice, også mååå jeg bare få prøvd, så da blir det en kjøretur til strømstad imorgen tidlig.

Lenke til kommentar

Nei, jeg får det ikke av / opp. Har sjekka YT-videoer av hvordan man skal gjøre det, men mine sitter dønn fast, uansett hvor mye jeg rikser.

 

De Protank eller EVOD hodene som sitter fast, løsner jeg med en nebbtang. Tar tak helt nederst på stanga og bender forsiktig frem og tilbake til den beveger litt på seg, så tar jeg resten for hånd.

Lenke til kommentar

De Protank eller EVOD hodene som sitter fast, løsner jeg med en nebbtang. Tar tak helt nederst på stanga og bender forsiktig frem og tilbake til den beveger litt på seg, så tar jeg resten for hånd.

Sorry, måtte bare...

 

On topic: Har lyst på ein mekanisk mod. Ser nokon her har prøvd K100 og Drawtube, det er meir min prisklasse for øyeblikket. Trur ikkje eg skal opp på "Blix-nivå" enda. Har det gode dampfolk nokon tips?

Lenke til kommentar

Sorry, måtte bare...

 

On topic: Har lyst på ein mekanisk mod. Ser nokon her har prøvd K100 og Drawtube, det er meir min prisklasse for øyeblikket. Trur ikkje eg skal opp på "Blix-nivå" enda. Har det gode dampfolk nokon tips?

Jeg elsker Drawtuben min. Fungerer glimrende med Kanger ProTank og 1.8 ohm hode. Du som mekker coiler selv vil nok få enda mer glede av den, men for meg så damper den meget bra.
Lenke til kommentar

Sorry, måtte bare...

 

On topic: Har lyst på ein mekanisk mod. Ser nokon her har prøvd K100 og Drawtube, det er meir min prisklasse for øyeblikket. Trur ikkje eg skal opp på "Blix-nivå" enda. Har det gode dampfolk nokon tips?

 

Bra observasjon, hehe

 

Tilbake on topic ;-) :

Har K100 selv og er strålende fornøyd. Lekker sak som får mange til å sperre øyene opp og/eller spørre om hva det er :-D Jeg bruker den hele dagen på jobb med 18350 og en Protank med 2,2 ohms hode.

Lenke til kommentar

Takk for svar, har bestilt ein K100 for 23USD fra fasttech. Drawtube er neste på lista, men handlelista på damping.no passerte 1000,- (mod, AGA-T, batterier etc..) så for holde meg litt før eg trykker kjøp.. :-)

 

God tur og lykke til i København balltuss!

Lenke til kommentar

balltuss, jeg vet du har handlet mye hos amtorp. Jeg har kikket innom for å kjøpe mer jordbær juice og prøve bringebær. Ingen av de har vært på lager på lang tid nå. Ser ut til at dette gjelder det meste av det jeg antar er de mest populære smakene i de vanligste styrkene. Vet du noe om hvorfor?

Lenke til kommentar

Takk for svar, har bestilt ein K100 for 23USD fra fasttech. Drawtube er neste på lista, men handlelista på damping.no passerte 1000,- (mod, AGA-T, batterier etc..) så for holde meg litt før eg trykker kjøp.. :-)

 

God tur og lykke til i København balltuss!

Takk for det Wackee :) K100 er lekker den og det samme er Drawtube. Mekaniske mods er lekre og kvalitet. Lykke til med utstyret :)
Lenke til kommentar

balltuss, jeg vet du har handlet mye hos amtorp. Jeg har kikket innom for å kjøpe mer jordbær juice og prøve bringebær. Ingen av de har vært på lager på lang tid nå. Ser ut til at dette gjelder det meste av det jeg antar er de mest populære smakene i de vanligste styrkene. Vet du noe om hvorfor?

Jeg antar at han har fått mange flere kunder i det siste, ikke minst fra Norge og Sverige. Vet at Mutter'n har bestilt fast eksotiske frukter bl.a, og nå har hun klaget til meg lenge på at det er utsolgt. Har ikke bestilt der på en stund siden jeg pleier å ta med 6 20 ml flasker på en bestilling. Det blir 196 kr og akkurat under tollgrensa :) 120 ml varer en stund. Må snart ha mere Burley og eksotiske frukter, det manker på karamellen og vaniljen min, og jeg har lyst til å smake flere bl.a jordbær, hindbær og noen til. Håper han snart får fyllt lageret igjen :)
Lenke til kommentar

Må nok sende en epost og "stramme" han opp litt :-) Jeg har blitt helt hekta på jordbærjuicen hans. Har eksotiske frukter også, men det blir for lite smak for meg. Har bestilt lakris, grape og menthol så lenge, de var på lager i 18 mg.

Bruker du rabattkupongen "eryger.com" får du 10% og 6 flasker blir da godt under 200 kr grensa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...