Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt enda en 1300mah Spinner samt iclear30 og sokkel fra Damping.no til dama :) .

 

Nå må jeg bare finne noen smaker jeg kan like... Cola fra Liberty Flights var ok, men veldig svak smak på egentlig (på 4.3v). Den får funke som daily driver frem til jeg finner noe annet jeg kan like.

 

Har testet Flue Cured og D'Doff, ingen av de var noe spesielt. D'Doff funker ok, Flue Cured var besk.

 

Vurderer noe som kan smake greit selv med svak smak (som det ser ut til at jeg får uansett hva jeg tar meg til), så tenker kanskje noe a la vannmelon eller noe.

 

Noen som har gode tips til 100% VG smaker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg bestilt enda en 1300mah Spinner samt iclear30 og sokkel fra Damping.no til dama :) .

 

Nå må jeg bare finne noen smaker jeg kan like... Cola fra Liberty Flights var ok, men veldig svak smak på egentlig (på 4.3v). Den får funke som daily driver frem til jeg finner noe annet jeg kan like.o

 

Har testet Flue Cured og D'Doff, ingen av de var noe spesielt. D'Doff funker ok, Flue Cured var besk.

 

Vurderer noe som kan smake greit selv med svak smak (som det ser ut til at jeg får uansett hva jeg tar meg til), så tenker kanskje noe a la vannmelon eller noe.

 

Noen som har gode tips til 100% VG smaker?

 

Www.ejuiceuk.com har god colajuice. Såpass at jeg blir lei av den fort, som jeg også blir med vanlig cola.. er ikke så glad i brus lenger. Du kan faktisk smake kullsyren i den!

 

Ellers vil jeg anbefale deg å spørre om double the flavour neste gang, vet at noen steder, som feks vaporgod gjør dette på bestilling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Www.ejuiceuk.com har god colajuice. Såpass at jeg blir lei av den fort, som jeg også blir med vanlig cola.. er ikke så glad i brus lenger. Du kan faktisk smake kullsyren i den!

 

Ellers vil jeg anbefale deg å spørre om double the flavour neste gang, vet at noen steder, som feks vaporgod gjør dette på bestilling.

 

Takk =)

Lenke til kommentar

Da har jeg vært innom 2 dampesjapper her i Køben. Bor på Grand Hotel, og har gått til og fra Zoo i dag. På vegen så jeg 2 sjapper og var innom begge :) den første het Smokey Joe's og der smakte jeg en haug med smaksprøver :) etter å ha smakt meg gjennom hele hylla, endte jeg med 20 ml Cola og 20 ml Heaven Juice. Det var de to beste. Kult å kunne stå inne i sjappa og bare bytte clearomizere for å smake juicene :) det var en rad med ferdigfyllte clearo's med merke av hvilken smak de hadde. Prisen var god og, 100 danske for 4 10 ml flasker :) Jeg som hadde nok av juice og ikke skulle ha mer he he, men da kom jeg til en sjappe til. Husker ikke hva den heter, men etter å smakt rundt 10 Juicer der inne følte jeg meg forpliktet til å kjøpe en flaske. Den var Goooooood - kirsebær mmm :) Alle juicene har nikotin, så den myten med lovforbudet i Danmark stemmer ikke. Har ikke funnet den sjappa hvor jeg skal hente 30 ml med honningmelon. Må innom der i morra, den juicen er jo alt betalt. Stortrives i Køben, kunne gjerne bodd her :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Køben er ein flott by og at dei har dampesjapper så sentralt gjer den enda bedre. Blir ein tur på meg i haust, og eg må innom nevnte sjapper da. Hadde dei mykje modder og e-sigaretter eller kun juice?

De hadde noen modder også, Vamo, E-Vic og C-Max eller Z-Max så jeg, og alt av Ego batterier og sett. Sikla litt på E-Vic'en, mens synes at 600 danske hadde gjort for stort innhugg i reisekassa :)
Lenke til kommentar

Fikk Vamoen min til å virke, coil-greia var ikke skrudd fast, hehe. Synes at batteriene ikke varer så lenge som vision eGo, men den er vel litt mindre "hardcore".

 

Men etter 2 forskjellige e-sigger og 3 smaker synes jeg at det er litt "harskt" å trekke dampen ned i lungene, i forhold til vanlige sigaretter. Lurer på om det er pga alle 3 smakene jeg har er med høyst mulig nikotin. Tror jeg går får 15 eller 20 mg nikotin neste gang, istedet for 25mg.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Fikk Vamoen min til å virke, coil-greia var ikke skrudd fast, hehe. Synes at batteriene ikke varer så lenge som vision eGo, men den er vel litt mindre "hardcore".

 

Men etter 2 forskjellige e-sigger og 3 smaker synes jeg at det er litt "harskt" å trekke dampen ned i lungene, i forhold til vanlige sigaretter. Lurer på om det er pga alle 3 smakene jeg har er med høyst mulig nikotin. Tror jeg går får 15 eller 20 mg nikotin neste gang, istedet for 25mg.

 

Starta med 24mg selv, å det klarte jeg ikke lenge før jeg gikk ned til 18mg, og nå 12mg. Nikotin styrke har mye å si når det kommer til "hals røsk" når du trekker ned.

 

Uten å å vite hva slags batterier du bruker + volt eller watt innstilling du har Vamoen på, så er det litt vanskelig for oss å si om det er normalt eller ikke.

Lenke til kommentar

Hva vil reguleringen innebære? Bliir det umulig å bestille på nett?

 

Vil bety høyere priser å. Hvis de blir regulert som medisin så må nettbutikkene skaffe seg salgs lisens + teste regelmessig innholdet i juicen. Syns det er greit at det blir testa for urenheter i Juicen et par ganger i året, men å kreve lisens på å selge nikotin....nei takk.

Endret av mesteryoda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...