Gå til innhold

Er det grunn til å frykte global oppvarming?


  

102 stemmer

  1. 1. Frykter du konsekvensene av global oppvarming?

    • Ja
      50
    • Nei
      49
    • Ingen formening
      3


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

>Bor i Oslo og er født i 2003

>klorutslipp i akerselva dreper mesteparten av det som lever i elva "OMFG ITZ THA CLIMATE CHANGE GUISE!!"

>asfalt er mørk "OMFG ITZ THA EXHAUST GUISE!!"

>Nyhetene sier hele tiden at luftkvaliteten er dårlig "OMFG ITZ THA CARS GUISE!!"

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener klima-alarmister er enten naive eller uærlige.

 

Verden er alltid på randen til undergang, er den ikke?

 

Jeg innser at den dagen klima-alarmister debunkes for godt vil det bare dukke opp et nytt fiktivt problem - f.eks. at drikkevann eller oksygen på planeten tar slutt og at dette må skattlegges og reguleres.

 

Det gjør dette til unyttig bruk av tid, dommedagsprofeter vil alltid skremme folk som lar seg skremme.

 

Så jeg melder meg ut av diskusjonen, dere får skremme hverandre videre og bli oppgitt over hvor håpløs hele situasjonen er, dere kan ikke gjøre noen ting for å bedre situasjonen for bare deres eksistens er med på å bidra til problemet.

Det eneste dere kan gjøre er egentlig å bekymre dere og se på fremtiden med mørke briller.

 

Det virker egentlig litt trist, som å bo i drømmehuset men aldri glede seg men bare grue seg fordi det kan brenne ned.

Lenke til kommentar

På tvers av 3-4 tråder ang. klimaet, så har du altså ikke bidratt med som helst håndfast, som støtter oppunder det du mener. De eneste svarene du kommer med er som regel noe ala dette:

- Himmelen faller ikke ned
- Jorden slutter ikke å eksistere

- Dette er bare tull og klimahysteria

- Klimaet har endret seg før

- En annen måte å få inn skattepenger for, da klimaeliten veit de driver en hoax
... og slike diverse utsagn
 

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Alle ser at klimaet er i endring og at våre utslipp bidrar til det, men jeg trur vårt faktiske bidrag er litt overvurdert.

Dette går i sykluser , det har vært globale oppvarminger før vi fant opp forbrenningsmotoren også.

 

Blir bare så oppgitt av at folk er så hysteriske rundt dette , at det må være sånn dommedagsprofeti bismak hele veien

Lenke til kommentar

Alle ser at klimaet er i endring og at våre utslipp bidrar til det, men jeg trur vårt faktiske bidrag er litt overvurdert.

Dette går i sykluser , det har vært globale oppvarminger før vi fant opp forbrenningsmotoren også.

 

Blir bare så oppgitt av at folk er så hysteriske rundt dette , at det må være sånn dommedagsprofeti bismak hele veien

 

Dette er en hest som er slått til døde til de grader, å finne ut dette ikke bare er "hysteri" tar deg mindre enn 5min å google. Kom heller med noe konkret du lurer på, så er det lettere å svare deg eksakt? 

Lenke til kommentar

Alle ser at klimaet er i endring og at våre utslipp bidrar til det, men jeg trur vårt faktiske bidrag er litt overvurdert.

Dette går i sykluser , det har vært globale oppvarminger før vi fant opp forbrenningsmotoren også.

 

Blir bare så oppgitt av at folk er så hysteriske rundt dette , at det må være sånn dommedagsprofeti bismak hele veien

Har du lagt merke til at "syklusen" denne gong starta på 1920-talet og er dramatisk ulik alle andre syklusar som er registrert før det 20 århundre?
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

 

Så hvis 90 prosent av folk sier vi må hoppe utfor en klippe for å redde klimaet så er det intelligent?

 

 

Det som hadde vært intelligent var om du i denne tråden forholdt deg til realiteten, ikke masse hypotetiske ting som du fabrikerer opp.

 

AtW

Gi meg et sammendrag da, og ikke bare "du må lese hele koranen selv" :p

Lenke til kommentar

 

 

Så hvis 90 prosent av folk sier vi må hoppe utfor en klippe for å redde klimaet så er det intelligent?

 

Det som hadde vært intelligent var om du i denne tråden forholdt deg til realiteten, ikke masse hypotetiske ting som du fabrikerer opp.

 

AtW

Gi meg et sammendrag da, og ikke bare "du må lese hele koranen selv" :p

 

 

Det er tonnevis av sammendrag å finne, om du aldri har lest et sammendrag av forskningen, så foreslår jeg at du slutter å uttale deg sikkert om saken til du har kommet opp på et minimumsnivå.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

 

 

 

Så hvis 90 prosent av folk sier vi må hoppe utfor en klippe for å redde klimaet så er det intelligent?

 

 

Det som hadde vært intelligent var om du i denne tråden forholdt deg til realiteten, ikke masse hypotetiske ting som du fabrikerer opp.

 

AtW

Gi meg et sammendrag da, og ikke bare "du må lese hele koranen selv" :p

 

Det er tonnevis av sammendrag å finne, om du aldri har lest et sammendrag av forskningen, så foreslår jeg at du slutter å uttale deg sikkert om saken til du har kommet opp på et minimumsnivå.

 

AtW

Hvor mange har du lest? Eller regner du nyheter som forskning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...