Gå til innhold

Norske nynazister brenner regnbueflagg.


Anbefalte innlegg

 

Jeg mener Muslimer selv bør brenne Koranen sin og kovertere til Kristendommen. Det er den enkle og raske løsningen på mange av dagens problemer.

 

Og jeg mener at kristne bør "brenne bibelen", spesielt de kristne som brenner homofile.

 

Å være Kristen og drepe er en oxymoron.

Jeg har aldri hørt om noen Kristne som "brenner homofile".

 

Det er dog lov å fordømme homofile og være sterk motstander av homofile aktiviteter tross i at noen tyranner forsøker å få alle til å akseptere homofili som normalt, gjennom propaganda og lover. Det finnes også moderasjon i toleranse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å være Kristen og drepe er en oxymoron.

Jeg har aldri hørt om noen Kristne som "brenner homofile".

 

Det er dog lov å fordømme homofile og være sterk motstander av homofile aktiviteter tross i at noen tyranner forsøker å få alle til å akseptere homofili som normalt, gjennom propaganda og lover. Det finnes også moderasjon i toleranse.

 

 

Sist jeg sjekket så var det nok av drap i bibelen. Men ikke for å ta bort fokuset fra din dobbeltmoral her, der kristendom er en konstant bevegelig målstrek.

 

Jeg har sett nok av folk som kaller seg kristne begå grusomheter, så du får skylde på de at de sliter på din integritet som kristen. Samme med muslimer, buddhister, nynazister og nasjonalister.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flaggbrenningen er bare tåpelig og barnslig  - den vil ikke påvirke de homofiles situasjon eller kamp på noen negativ måte, og godt er det.  Det som er trist og egentlig veldig deprimerende er at det finnes mennesker som assosierer seg og kjemper for og med en politisk bevegelse som så ettertrykkelig er plassert på historiens skraphaug.  De må ha små liv. 

Lenke til kommentar

Flaggbrenningen er bare tåpelig og barnslig  - den vil ikke påvirke de homofiles situasjon eller kamp på noen negativ måte, og godt er det.

 

Det vil påvirke på en negativ måte. Jeg var passe glad for homokampgreiene tidligere, men når de nå har nådd et punkt der de vil redusere ytringsfrihet og promoterer intoleranse så har jeg mistet all respekt.

 

Jeg er ikke imot homofile på noen som helst måte bare så det er sagt, jeg misliker bare ekstremister med en forferdelig dobbeltmoral. "Vi skal få si hva vi vil, alle som er imot oss skal holde kjeft."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hele Pride som sådann er vel ganske barnslig. Det sies at man feirer mangfold og menneskerettigheter, men det handler mest om å feire seksuelle avvik, mentale sykdomstilstander samt alle de heterofile som ønsker å verdisignallisere til omverdenen at de er tolerante. Spør du folk på Pride hva de mener om f.eks ytringsfrihet tror jeg du kan være sikker på at de er ganske så autoritære og trangsynte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hele Pride som sådann er vel ganske barnslig. Det sies at man feirer mangfold og menneskerettigheter, men det handler mest om å feire seksuelle avvik, mentale sykdomstilstander samt alle de heterofile som ønsker å verdisignallisere til omverdenen at de er tolerante. Spør du folk på Pride hva de mener om f.eks ytringsfrihet tror jeg du kan være sikker på at de er ganske så autoritære og trangsynte.

 

Det kan også være for å hindre at flere får en oppfatning som deg, der man tror homofili er en mental sykdom. Å spre oppmerksomhet normaliserer noe som tidligere har vært tabubelagt, og det er klart at det er et stort behov for å normalisere folk sine seksuelle legninger, slik at de kan leve vanlige liv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det kan også være for å hindre at flere får en oppfatning som deg, der man tror homofili er en mental sykdom. Å spre oppmerksomhet normaliserer noe som tidligere har vært tabubelagt, og det er klart at det er et stort behov for å normalisere folk sine seksuelle legninger, slik at de kan leve vanlige liv.

 

 

 

I så fall har det motsatt effekt, for det er mange psykiatriske tilfeller ute og går i Pride paradene hvert år.

 

Og ja - enten samfunnet vil innrømme det eller ikke så er homofili medfødt - det er en ugunstig sykdomstilstand forårsaket enten av genetikk eller forhold under svangerskapet.

 

At det er "feil" å si at homofili er et medfødt lyte sier noe om samfunnet og tabuer, ikke om selve tilstanden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hele Pride som sådann er vel ganske barnslig. Det sies at man feirer mangfold og menneskerettigheter, men det handler mest om å feire seksuelle avvik, mentale sykdomstilstander samt alle de heterofile som ønsker å verdisignallisere til omverdenen at de er tolerante. Spør du folk på Pride hva de mener om f.eks ytringsfrihet tror jeg du kan være sikker på at de er ganske så autoritære og trangsynte.

For meg er det sånn: "Se på oss, vi er spesielle, og har vår egen dag som bare er vår der vi får masse oppmerksomhet"

Hvorfor skal de ha så mye oppmerksomhet for dette, de er jo bare vanlige folk som oss andre?

De selv er mer grunnen til at mange folk ser rart på de enn noe annet. Hvem bryr seg egentlig om noen er annerledes, færre enn mange tror.

Slike markeringer bidrar bare til å holde på fordommer og fremkalle slike protestaksjoner som denne flaggbrenningen. Det er jo bare noe tull alt sammen som er for å få oppmerksomhet mot sin person, først skeve, så nazister. De fleste bryr seg svært lite om begge disse gruppene, så forskjellige fra andre i samfunnet er de på langt nær.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I så fall har det motsatt effekt, for det er mange psykiatriske tilfeller ute og går i Pride paradene hvert år.

 

Og ja - enten samfunnet vil innrømme det eller ikke så er homofili medfødt - det er en ugunstig sykdomstilstand forårsaket enten av genetikk eller forhold under svangerskapet.

 

At det er "feil" å si at homofili er et medfødt lyte sier noe om samfunnet og tabuer, ikke om selve tilstanden.

 

Jeg skjønner ikke bruken din av ordet "medfødt" her. Ja homofili må ha oppstått en eller annen gang, så om det ligger i genene eller i miljø spiller liten rolle, og spiller ingen rolle i psykose-definisjonen. Om jeg faktisk var interessert i vitenskap rundt seksuelle legninger så hadde jeg funnet frem bidrag fra forskere innenfor psykologi, ikke hva forumbrukere synes hva homofili er.

Endret av Gavekort
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Norske nynazister brenner regnbueflagg

Brenn heller hakekorset! - om ikke i bokstavelig forstand, så i overført betydning. Nasjonalsosialismen er den mest ufyselige ideologien som har satt sine fotspor på jordklodens overflate (ja, faktisk et lite hakk verre enn kommunismen i betydningen marxismen-leninismen). Det er sørgelig å se at det nasjonalsosialistiske trollet stikker sine stygge hoder opp av overflaten igjen - dessverre også på dette forum. All frivillig seksuell aktivitet mellom mennesker må være tillatt og respekteres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke bruken din av ordet "medfødt" her. Ja homofili må ha oppstått en eller annen gang, så om det ligger i genene eller i miljø spiller liten rolle, og spiller ingen rolle i psykose-definisjonen. Om jeg faktisk var interessert i vitenskap rundt seksuelle legninger så hadde jeg funnet frem bidrag fra forskere innenfor psykologi, ikke hva forumbrukere synes hva homofili er.

 

 

Åpenbart skjønner du hva jeg mener. Og jeg brukte aldri ordet psykose.

 

Grunnen til at homofili ikke lenger er en diagnose er politisk - ikke vitenskapelig.

Lenke til kommentar

Det er paranoide, emosjonelt avstumpede tenåringer, ofte med foreldre som ikke har ressursene som kreves til å oppdra barna på riktig måte, som havner i sånne miljøer. Søker til miljøer med "sterke" rollemodeller, for å ha noe å føle seg hjemme i. Kjenner til noen. Det er bare trist.

 

Gjentár meg selv ofte, men det er fordi det er en fundamental løsning på svært mange sånne problemer: Få psykologi og økonomi inn som fag i barne- og ungdomsskoler. Gi ungdom verktøyene de må ha for å lykkes i samfunnet vårt, og gjør livet mer interessant og spennende.

Lenke til kommentar

Psykose er implisitt i "psykiatriske tilfeller", men mindre du sier at homofili er en "psykisk tilstand", isåfall så er du velkommen til Captain Obvious klubben.

 

Nynazister skal få lov til å være nynazister, og de skal få brenne så mange flagg de vil. Er mye bedre å brenne flagg enn f.eks. bøker, som ble metaforisk nevnt over her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tar sterk avstand og vil tale mot slike ytringer, men jeg kommer også til å stå på for folk sine rettigheter til å uttrykke sine politiske meninger gjennom (ødeleggelse av) symboler, uansett hvor krenkende det måtte være.

Sticks and stones may break my bones, but words will never hurt me.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er det OK å brenne koranen i protest har de all rett til å brenne pride flagget på samme grunnlag.

Jeg mener Muslimer selv bør brenne Koranen sin og kovertere til Kristendommen. Det er den enkle og raske løsningen på mange av dagens problemer.

 

En problem er at folk velger å bli "massemordere, overgripere og tyranner" (Satanister) med bakgrunn i Koranen.

 

 

Ja, hadde de bare trodd på den ene sanne guden vår så hadde freden kunne senke seg....

 

Synd begge leire av hjernevaskede sier akkurat det samme noe som fører til at vi sitter stuck i idiotskapet deres alle mann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva syns dere om dette? Jeg personlig syns at det er forferdelig at slike mennesker faktisk fortsatt finne. Dem burde få straff får det de har gjort.

 

Her brenn norske nynazistar regnbueflagg

 

De må selvfølgelig ta ansvar for at de har stjålet andres eiendom, men å brenne flagg mener jeg er innenfor ytringsfriheten.

 

Jeg er ikke enig med disse overhodet, men folk må jo få ha de meningene de vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...