Gå til innhold

BVL : arts & science


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Skal man begynne å leke seg med effekter, så blir det fort vanskeligere. Det er lett og gå i den store effektfellen og overdrive. Noe jeg mener du har gjort.

 

Effekter, ja. My av det, på: Siden, min? Lol.

Du må gjerne gapskratte av det jeg sier, men det fører uansett ikke noen vei for din del. Du har allerede bestemt deg for at siden din er bra som den er (selv om du endrer den hele tiden). Da ser jeg ingen grunn til at du ber om råd og hjelp her inne.
Lenke til kommentar

 

 

 

Skal man begynne å leke seg med effekter, så blir det fort vanskeligere. Det er lett og gå i den store effektfellen og overdrive. Noe jeg mener du har gjort.

 

Effekter, ja. My av det, på: Siden, min? Lol.

Samtlige her prøver å forbedre siden din, ikke ta det som angrep men som konstruktiv kritikk. Hvis du allikevel ønsker å tilsidesette meningene her, se innlegget ovenfor.
Lenke til kommentar

Hei. Har WDS dødd ut? Det var så mye mer: Folk & røre, her før. :)

 

Slakt, dette:

bendiklaland.info

 

Jeg postet samme adresse, her for omlag: Ett år, siden. Stedet, har fått: En god del redesigns, siden sist. Og koden, skal være: Responsiv. Jeg, skal forsøke: SEO-validatoren, nå. Må si, at jeg: Gleder meg ikke, til og teste det. Trolig, så er det: Flere feil, hvis jeg skal tippe.

 

Respons, til: Småjusteringer, i designet? Kommentarer, til innholdet?

 

Jeg husker, da jeg selv tegnet: Layouts, for WHATWG & W3C - Web 3.0. Det var jeg, som først: Ønsket mer plass, i høyden. Scroll-me-to-the-next-idèen, altså. Men, skal det være slik nå, i 2017? Jeg, har ikke: Så enorm høyde-margin, akkurat nå. Greit nok, akkurat det?

 

Jeg, gikk for: Mørk bakgrunn, til slutt. Det er, ett: "Image-valg." Og, ikke til å: Unngå. Men, er: Skrift-størrelsene ok?

 

Jeg, ønsker og: Endre/fjerne "buttons/ikoner," på <summary> i bunnen. Hva, er koden for det?

 

Kommenter, også gjerne: Logoene, mine. Ja, de er: Mine, alle sammen. Jeg, har: Flere prosjekter. Og, det er: Enda fler, bak bendiklaland.info/detail.pdf.

 

Fargevalget, hadde jeg: Håpet, at kunne svelges. Er det: Torsk, eller kebab? Første-intrykket ditt, må jeg: Høre! Beskriv: Designet. Og gi meg, gjerne: Ett tips, for god reklame. Hva kan jeg, skrive her og der? De fleste, av mine besøkende: Forlater sidene, med ett. :( Jeg, har kun: 1% som har besøkt, i over en time. Men, på den annen side: Hurra, for 10.000 besøkende hittil, i år! Det, er da: Litt?

 

Salget mitt, er dessverre ikke til og: Hoppe, i taket, av. Jeg, trenger: God P.R. Noen, som vet om ett sted, hvor jeg kan poste: Reklame, og link? Adresser, både innenlands, og utenlands: Tas imot, med takk!

 

NRK, sa på nyhetene, at jeg var en kunstner, som: "Ønsket, og leve fattig." Siden det, så har det vært: Svært, så lite salg. :(

 

Kos deg, ellers: Videre!

 

MVH

BVL

Dette skriver du i første post. Det underbygger det de fleste av oss har ment. For mye info og rotete side gjør at besøkende forsvinner. Trenger du egentlig mer overbevisning rundt dette?

 

10.000 besøkende kommer ann på. Er det unike besøk?

 

På min lille private blogg har jeg ca. 30-50 unike besøk hver dag. Gjennomsnittsvarigheten på besøkene er ca. 2 min. Dette kun organiske besøk. Altså besøk rett fra google etter søk.

 

Når je poster nye innlegg og deler på facebook har jeg hatt opp mot 1000 besøkende på en dag.

 

Jeg annonserer ikke siden min noe sted hvor jeg betaler.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Skal man begynne å leke seg med effekter, så blir det fort vanskeligere. Det er lett og gå i den store effektfellen og overdrive. Noe jeg mener du har gjort.

 

Effekter, ja. My av det, på: Siden, min? Lol.

Samtlige her prøver å forbedre siden din, ikke ta det som angrep men som konstruktiv kritikk. Hvis du allikevel ønsker å tilsidesette meningene her, se innlegget ovenfor.

 

 

Men så, er det liksom: Ikke, en eneste effekt. På siden, min!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva du definerer som effekt, men i mitt hode er forstyrrende bakgrunner en effekt jeg ikke liker. Spesielt ikke hvis det også ser fælt ut i utgangspunktet.

 

Nå er det vel forskjell på 1000 besøkende i måneden som stikker av med en gang, og tusen i måneden som som faktisk kommer på besøk for å lese innholdet og involvere seg i siden.

 

Å få tusen besøkende eller ti tusen for den saks skyld er ikke vanskelig, men å få ti tusen som faktisk «trives» på siden er noe helt annet.

 

Nå er ikke tusen besøkende i måneden noe å skryte av heller. Jeg har en privat blogg uten inntekter på. Du derimot skal drivr komersielt, og da må man tenke litt annerledes.

 

Men som nevnt... tenk på det du skriver i første post, og tenk på hva de fleste her inne har sagt. Ta det til deg, gjør endringer og spør om en ny evaluering etter dette.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bakgrunnen er jo, helt rå! De ser meg, stå i: Solstormen mens jeg, maner frem innholdet.

 

-Men hvorfor, ranker den fortsatt: Dårlig, på Google? Jeg trodde, at jeg: Hadde fullført, det meste av SEO-triks. Svar: Nøyaktig. Nøkkelord hvor jeg, gjerne vil vises: "Innovative Art" & "Abstract Art."

Endret av N*
Lenke til kommentar

Bakgrunnen er jo, helt rå! De ser meg, stå i: Solstormen mens jeg, maner frem innholdet.

 

-Men hvorfor, ranker den fortsatt: Dårlig, på Google? Jeg trodde, at jeg: Hadde fullført, det meste av SEO-triks. Svar: Nøyaktig. Nøkkelord hvor jeg, gjerne vil vises: "Innovative Art" & "Abstract Art."

Hva DU synes er "rått" bør ikke legges til grunn, da du åpenbart ikke har veldig mye greie på dette. Jeg føler du har såpass lite snøring på det du driver med rundt hjemmeside at det ikke er noe poeng i å komme med råd her. Det virker heller ikke som du er veldig motagelig for kritikk og da blir det vanskelig.

 

Begynn med det åpenbare og skap bedre kontrast mellom tekst og bakgrunn slik at teksten kommer tydeligere frem. Er du fortsatt hardnakket på at bakgrunnen er den rette, så er dte helt greit, men da kan du heller ikke forvente noe mer hjelp fra min side vertfall.

 

Jeg er ingen ekspert selv, men såpass ser jeg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Maling og tegning på lerret er ikke ensbetydende at man er like flink til å lage nettsider. Jeg forstår at det er meningen at nettsiden skal ha en litt "uvanlig" og "matematisk" look, men det er uansett totalt skivebom nesten hele veien. 

 

Jeg har søkt opp navnet ditt på Google og ser du er flink når det kommer til det kunstneriske, uten at jeg skal påberope meg noe kunnskap der, men der er en del ting du har laget som ser bra ut.

 

Men nettsiden er rett og slett nærmest uleselig. Jeg tror du har kjørt deg fast i et spor her. Du er innerst inne overbevist om at du er på rett vei med nettsiden, men tar til deg svært lite eller ingenting fra andre som kanskje kan dette litt bedre enn deg. 

 

Hvis formålet med nettsiden din er å selge kunst etc. så har du litt av en jobb forran deg, for jeg tror ikke det er mange som gidder å bruke mer enn noen få sekunder på siden din. 

 

Mitt tips er å overlate dette til profesjonelle og be dem implementere noe av det du har laget på strategiske steder på nettsiden. Siden slik den ser ut nå minner meg mest om slik nettsidene så ut på 80-90 tallet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...