Gå til innhold

BVL : arts & science


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men, jo: Hodepine...

 

-Du er, enten: Yngre.

 

-Eller, du: Jah...

 

Interesserer deg, ikke?

 

-Jo, da har du: Lov til, og lukke fanen.

 

Og jeg, kan nok: Kanskje ikke, tilfredstille alle. Og dere, er: Ærlig talt, de første. Som ikke, likte det. Og dette, dukker altså opp i: En alder av 30 år. Og jeg, begynte i 1995. Men hadde altså, hatt: Lange økter, allerede tidligere.

Endret av N*
Lenke til kommentar

Men jo, det er: Forskjellig kvalitet, på innholdet. Musikken, den er kun: Masseprodusert & pedagogisk. Dette, derimot: Er rimelig, kjekt faktisk. Men kanskje, ikke: Helt party. Kunsten, bildene altså. De, er... Hittil, "var iallfall:" Helt suverene. Formlene... Altså, her er det: Snakk om, ett tørt og så ytterst uttørket forsknings-fagfelt. Kommer du, med nyheter på: Nivå, som mitt her. Så har du, virkelig: Eh... Ja, jeg vet ikke. Tørt felt, altså. Og de, ja... Jo: De hørtes, ikke umulige ut. Kunst-teorien, den høres såpass: Lovende, ut. At dette virker, for godt: Til, og være sant. Men jeg har, sett: At dette, virker. Det, er: Opplevd.

Lenke til kommentar

Serveren, sier at: Jeg har hatt, 250: Besøkende denne, uke. I fjor, var det ca: 13.000. Analytics, sier at: Det er, feil tracking code. Det, er: Bug. Og alt, er jo: Solgt. Til forskjellige: Priser. Alt, fra: 15.000 kr.

 

Jeg, er ikke: Søkkrik. Men jeg, har: Tjent, laaaangt bedre. Enn de, fleste: Her inne. Kanskje: 15 / 20 millioner, på 10 / 12 år. Det var, hva: Jeg, tjente da. Jeg har, altså trent: En eneste muskel, siden barn. Jeg har, også: Dokumentert, masse rein høyde.

Endret av N*
Lenke til kommentar

Hvem har du fått skryt av, og kan skryten verifiseren i form av navn?

 

Hva er besøkstallet på siden (Fra google Analytics)?

 

Hvis skryten er fra venner og kjente samt familie så ville jeg ikke vektlagt den tungt. Skryt er en ting, men det som virkelig teller er converteringene. Altså hvor mange som faktisk frvillig går inn på siden din og foretar seg noe som feks. en bestilling eller et kjøp. 

 

 

Tjah... Jo. For og følge trenden, så er det slik at: Assistenten, til pushwagner. Han vet, at jeg: Har kvalitet. Hans Bøvre, det altså. Norges rikeste kjeramiker: Kjell Johannessen, han ba meg om og bli kunstner. Når at, han så: Mine, yngre verker. Raymond Slåttlie. Han kan, finne på og: Lage, kjempe-installasjoner. Han ba, meg: Fortsette. Får du skryt, her: Da er, det bra! :) Nei... Dem alle, sier at: Det er, bra altså. Meeeeeeen... Så kommer, plutselig: Finn Graff, og sier at det blir for kommersielt. Eller... Han sa, vel kun: At han, ikke likte det.  Dette er jo, hva: Vi liksom, kjeftet på Kjell for. Men jeg, får vel: Lene meg, på at NRK sier at jeg ønsker og leve fattig. Og at, alle pengene blir: Gitt bort. Han gir, nok: Ikke akkurat dette, samme kommentaren. Dersom, han hadde: Visst om, akkurat det. Her snakker, vi jo: Tross alt, om handlig. I form, av: Disverdi. Ikke bare, ren: Disverdi. Men, jo: Graff, har fantastisk disverdi. Men når, hjelper: Den disverdien, din da Graff? Jeg tror nå, at: Graff, har hjulpet i ren disverdi jeg altså...

 

Tjæh... Skal du, ha en ung kunstner? Navn: XXXXXXX. Men han: Kaller, jeg for "fan." Jeg tror ikke, at han: Egentlig, kan måle seg. Joda... Det er, vanskelig og: Lage møbler, XXXX... Meeeen kunst? Egentlig så, er ikke: Møbler, direkte kunst. Ja du, vet hva: Som at, det faller innenfor. Men... Eh... Jeg, skjems av ordet. Brukskunst. Vanskelig, og helt: Klart enklere, også... Du hadde, jo: Ideer du, XXXX... Det, har du: Fortsatt...

 

Jeg, har jo: En jeg, så på som. Tjah... Muligens, en: Rival. Men så, lager han: Alt, så smått liksom... Blir aldri, noe: Størrelse, på det. Nesten, så det: Kunne bikke, mot brukskunst bare derfor. Men han, har altså: Titlene, det er egentlig ikke slik. Men... Uh... Smått... Jeg husker, ikke navnet. Akkurat det, var: En Amerikansk skjeldenhet, innenfor ærlig psychedelia. -Jeg kaller, dette for: "Dypt," jeg altså. Kan faktisk, bøye meg: Mot han, også.

Endret av N*
Lenke til kommentar

Og... Eh, dere... Kjell Johannessen: Han har, ikke priser på nettsiden. Og Raymond, han: Finner du ikke, på nett. Jeg vet ikke, med: Finn, og internett. Men Pushwagner, er jo: En god del, plasser der. Ja, også: Manfred Evertz... Han ga, meg: Sekser, på sekser. Også, en: Kunstner, forsåvidt. Hans publiserer, noe for push: På nett. Men det, er nok: Ikke mye...

 

Og: Dere, snakker altså om... Eh... Kjøpe-knapper, og min nettside? Hva, tar dere: Meg, for da?

 

Ærlig talt, altså: Design. Jeg, har ikke: Solgt meg, helt ut. Du skal sitte, der med: "Gleden, av og få." Kjøper du i tillegg, nei: Da sprekker, visse høyder altså.

 

-Her var, det: Altså, design som provoserte meg. Og det, gjorde dem: Først. Men så, var det: Fordi at, jeg ikke kan design... Så, ok... Siste løsning:

 

Skal jeg, gjøre den: Helmerksnodig? Siden altså? Heeeeeelt spaca? Og, ikke: "Ett forsøk, på design fra en kunstner."

 

-Du skjønner det, ikke hva?

 

Hint hint! Bare gi det, litt tid. Til slutt, så: Går det lettere. Det, kan være: Omfattende.

 

Søk, på: "Galleri Oslo." Så ser, du: Klassisk nettdesign, for kunst. Søk, på: "Norsk Arkitektur." Så, ser du: Slik som jeg gjerne, kunne tenke meg dette. Finn kun: Arkitekturbyråer. Og, helst: Litt "fjerne gallerier." Ja, jeg vil ha: Orden. Men nei, kunsten min kan: Ikke "fjerne relevant innhold."

Endret av N*
Lenke til kommentar

Da, er det: Gjerne slik, som. Arkitekturen, herunder:

 

http://vgrfk.com/de/

https://snohetta.com

https://nordicarch.com

https://www.dezeen.com/tag/norway/

http://www.atelieroslo.no/index2.html

http://3xn.com

http://www.don-lawrence.com

 

Eller, noe alla: "Galleri 020 / Galleri Format / Galleri Strøm / Galleri H50." (Kom ikke på, noe særlig: Relevant navn. Men jeg, kom: Med hint.)

 

Slik jeg, forstår det: Så er, dette overlegent hva?

 

Og min, er hva i forhold? Jeg har, altså: Ikke klart, det samme? Isåfall, så er det: Fordi, at dere... Ikke har latt, meg gå helmerksnodig ut i starten. Så skal, jeg: Forenkle det, ned. Skal dere, ha redesign? Det blir, i en behagelig fargetone. Sort gjør, at hvitt flasher når det kommer. Hvitt... Det, flasher. Men jeg, kan vel finne på: En merkverdighet. Men da, må: Jeg, ha litt tid igjen...

 

Når jeg gikk, på skole så var det: "6666 / 6665." Jeg kom, fra videregående: Til høyskolen, direkte. Og der, sa: De i klassene, over meg. At jeg, var: Best, blant mine...

Endret av N*
Lenke til kommentar

: Glemte, du: Ikke, ett kolon? Altså, neeeeeei... Jeg bruker, ikke de: To ganger, før ett punktum. Men likevel, se: Og, lær...

 

Dere, er ikke: Mye, dyre hva? Jeg, derimot: Jeg er jo dyr, da vet dere...

 

Og... Jo, dere leser: "Slakt siden, min." Og, tenker: Jippi du! Prøv nå da, og se på: Siden... Og tenk, derreter: Slakt. Se, på: Mulighetene som det heter, i design altså. (Og se, litt: På "slakt.")

 

Og... Dere, vil: Høre, om salget. Jo, jeg kommer: Og lover, med en lenke til siden. Har, jeg: Napp, så leser dem.

 

Jeg, lover altså: Reinvensjonalisme, i kjedegenerasjon. Greit... Nå, leser: Du. Ikke si, at: Det, er kjedelig... Du skal, finne inspirasjon i: Rein høyde, innenfor ønsket tema.

Endret av N*
Lenke til kommentar

:rofl:  :rofl:

 

 

Ja?

 

-Mer, angående: Hvordan, du kunne ha skrevet. Fremfor, noe: Så vagt, som det der. Bak, her altså: Link. Måten jeg, skriver her på: Er forresten inspirert, av dere nazi-kids. I, kveld.

 

Ja, så: Skal jeg, lage en merksnodighet? Animert, også: Kanskje? Isåfall: Hvorfor? Nøyaktig, hvorfor?

 

Skal du, da altså: Lære meg, noe? (Kanskje vanskelig.) Eller, skal du: Være sprellemann? Sprelle, da altså: Med noe himling, eller med noen figurer som "ler." Også når, det: Likevel oser, av dere. Som at, dere er: Kun, taktisk imot... Nei, altså :(

Endret av N*
Lenke til kommentar

At fyren finnes tviler jeg ikke på, men det han mener rundt nettsiden sin klarer jeg ikke helt å forstå. Hvis de5 er meningen at nettsiden skal se rotete ut i kunstnerisk øyemen, så kan jeg til en viss grad forstå det, men skal man selge eller tilby tjenester og eleve av dette så tror jeg nok ikke dette er veien å gå.

 

Han er sikkert flink til mye rart når det kommer til kunst for det vet jeg svært lite om, men nettsider og digital markedsføring ser det ikke ut til at han forstår så mye av.

 

Det er også veldig vag respons fra fyren her inne med tanke på forklaringer og argumenter rundt denne siden. At mange liker siden hans er greit nok. Mora mi og de fleste vennene mine liker det jeg skriver på facebook også, men det er nok mer en hyggelig gest enn fakta, for alt jeg sier kan umulig være verst liker-klikk :)

 

 

Rot? Kunst? Her, er jeg: Altså ute, og kjøre med en gang. Jeg har, vært i: Berlin. Og sett, store verker: Som forøvrig, bestod av en kjempe-klatt. Med maling, full av: Støv, bøss, søppel, rester osv. Reint rot: Altså. Hvorfor skal, det ikke: Være rot, på siden? Altså det, kunne fint: Vært en god del, med rot. På: Siden, min.

 

-Da får du, ikke like mange lesere...

 

Men ville, jeg fått mer: Kunder? Fordi at, jeg ville: Hatt side, som en kunstner? Du vet, jeg sikter jo: Ikke til, arbeiderklassen. Når jeg, selger for: 91.000 kr.

 

-Og, forresten: Neida. Jeg skal, ikke: Forlange, design-justis. Ikke, fra: Dere...

 

Akkurat det, går: Likevel. I, at: Jeg har, en info-side.

 

-Er det, fakta: Alt som, står der?

 

Info-sider, er: Fakta, ja. Jeg har, jo: Valgt domenet.

 

Edit:

 

Dette syntes, jeg at var: En fantastisk side!

Endret av N*
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det virker som om TS er flink til det han driver med rundt kunst, ut fra det jeg har lest om fyren, men når det kommer til nettsider og formidling av budskap er det skivebom i mine øyne.

 

Han mente også at den den andre siden han hadde var bra og at det var vi som ikke forsto budskapet, men allikevel endrer han siden. Med hovedteksten i mørkegrå på lysegrå bakgrunn blir kontrasten for dårlig. De signalgrønne linkene blir alt for fremtredende og trekker oppmerksomheten bort fra innholdet.

 

Her har han mye og lære tror jeg.

Endret av Bjerknez
Lenke til kommentar

Innspill til kontaktinformasjon: du bør ikke oversette stedsnavnet Skien med "The Ski" på engelsk. 

 

Eller ville du omtalt Stavanger som "rod remorse"? ;)

 

 

Jeg fant, ut at: Jeg ville, være. Sånn, halvveis: Anonym, serru. De finner, nok frem: Dem, som skal. Dessuten så, kan det: Få, de engelske brukerene. Til og føle seg, mer: "Hjemme."

 

________________________________________________

 

Jah... Nå, har den: Altså, blitt fargerik...

Bakgrunnsbildet, skal være en: Solstorm. I midten, av: Stormen, befinner innholdet seg. Stormen, "maner frem: Innholdet."

 

Men! Skal jeg, fjerne all musikken min?

Endret av N*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...