Hei,
lenge siden jeg har vært på sjekkern.... altså er en stabil kar. Med egen leilighet og betalte regninger... Men livet med det motsatte kjønn er fortsatt spennende...
Når du sjekker noen opp. Trenger du replikker? Kan f.eks. håndlesing... ikke at jeg pleier å bruke det. Men det kan gi en liten intim greie...
Så, ja til øvde replikker, eller gå 100% naturlig hele veien inn?