Gå til innhold

FM-stillheten inntar Sør- og Vestlandet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Jeg gleder meg til å se hvordan overgang til DAB vil påvirke lyttertallene. Ikke alle er så avhengige av radio at vi bruker penger på en ny radio.

Lenke til kommentar

Jeg går heller for en større datakvote på telefonen til høsten enn å bruke tusenvis på ny dab radio eller adapter. Kvinnfolket er allergisk mot duppedingser med ledninger som stikker ut, spesielt i bilen. Heldigvis har den innebygd bluetooth i radioen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg går heller for en større datakvote på telefonen til høsten enn å bruke tusenvis på ny dab radio eller adapter. Kvinnfolket er allergisk mot duppedingser med ledninger som stikker ut, spesielt i bilen. Heldigvis har den innebygd bluetooth i radioen.

 

Kunne ikke vært mer enig! Har brukt internettradio en stund nå, å ser meg ikke tilbake...
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Etter FM ble stengt ned har jeg egentlig nesten ikke hørt på radio noe mer.

 

AtW

 

Idag er dagen jeg joiner klubben di dessverre.

FM radioen i bilen, som forøvrig verken har aux eller noen annen kabelsalatfri løsningen, blir aldri den samme igjen.

 

Å betale kringkastingsavgift for å kun ha tilgang til reklamefinansiert, meningsløst og ugjennomført innhold er igrunnen trist.

Blir vel å laste ned podkast og brenne ut på CD. Deretter finne slagborret og fjerne radioknappen i dashbordet.

 

 

/my rant for the day

Lenke til kommentar

Etter FM ble stengt ned har jeg egentlig nesten ikke hørt på radio noe mer.

 

AtW

 

Og jeg har forberedt meg, og latt være å lytte til radio i forkant.

 

Enten så kjøper jeg en gammel bilradio på billigsalg som har bluetooth til bilen, eller så er det enda billigere med en bluetooth-høytaler (kube) som en enten fester med dobbeltsidig tape, eller bare lar ligge løst i nabosete.

Lenke til kommentar

Dette er bare trist.. At ingen politikere hadde guts nok til å forsøke å stoppe dette DAB+ lokomotivet før galskapen plutselig var en realitet.
Mener det er ca 10 år siden det ble vedtatt at norge skulle gå over til DAB (ikke DAB+ !) og når vi har kommet så langt at internett radioer holder på å bli dagligdags, så mener jeg at de ansvarlige burde stoppet opp, sett rundt seg og ikke hatt fullstendig tunnelsyn.
Kostnadene for denne overgangen er helt ville!

23 milliarder!
(kilde: http://www.tv2.no/a/8846322/ )

Endret av Mr. Larsen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...