Gå til innhold

Høyreekstreme nektes å demonstrere i Fredrikstad - pga. venstreekstrem terrorfare


Anbefalte innlegg

Dersom nasjonalsosialister får makt i Norge. Så vil vi melde Norge ut av NATO. Fordi vi mener NATO er en terror organisasjon som driver med å angripe islamske nasjoner. Nato har angripet og ødelagt Yemen, Syria, Libya, Irak, Afghanistan og Somalia. Hvis Syria kollapser så synes jeg veldig synd på muslimer som bor i Libanon. Libanon er et stabilt Islamsk nasjon, men hvis Syria kollapser. Så vil USA voldta Libanon veldig hardt. Libanon vil rammes av NATO terror hver eneste dag og dette vil igjen skape millioner av flyktninger til Europa. Vi nasjonalsosialister satser på at Russland og Syria knuser dritten ut av NATO og holder stabilitet i Syria. Hvis NATO vinner i Syria så vil Libanon bli voldtatt av NATO. Libanon er et super stabilt nasjon som NATO ønsker å ødelegge. Merk mine ord. NATO Vil voldta dritten ut av Libanon hvis Syria kollapser.

 

 

Vi nasjonalsosialister er også imot pedofili. Vi ønsker å henrette alle pedofile ved dom eller gi dem en fengselstraff på 50 - 60 år. Nasjonalsosialister ønsker også å betale en erstatsningsum på 200000 kroner til barn som har blitt voldtatt av etniske nordmenn. Etniske nordmenn voldtar barn i Vietnam, Filippinene, Indonesia, Malaysia, Kina, Thailand og Cambodia. Etniske nordmenn sprer aids mot småbarn og ødelegger framtiden til disse barna. Nasjonalsosialister vil slå hardt ned mot pedofili. Vi mener at ingen hvite mennesker har rett til å voldta fattige barn bare fordi hvitinger er rike. Nasjonalsosialister ønsker å forsvare barn mot etniske pedofili nordmenn. Alle barn som har blitt voldtatt av etniske nordmenn skal få en erstatningsum på 200000 kroner. 

 

https://www.frihetskamp.net/med-fokus-pa-barnas-trygghet/

Endret av Motstandpolitiker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom nasjonalsosialister får makt i Norge. Så vil vi melde Norge ut av NATO. Fordi vi mener NATO er en terror organisasjon som driver med å angripe islamske nasjoner.

Haha, hva blir det neste, innføre sharia? Skal si dere har alliert dere med islamister og deres offerrolle!

 

Fy faen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aldri skjønt hvorfor de blir kalt høyreekstreme, høyreekstreme er jo motstander av alt høyresiden står for. Høyreekstreme har mere til felles med de på venstresiden, men siden venstresiden ikke liker dem og høyresiden, så blir de høyreekstreme? 

Likhet, flokkens ansvar for individet, omfordeling av goder, likeverd, toleranse, manglende toleranse for intoleranse, kulturrelativisme, sekularisering av samfunnet, og statsstøttet vitenskap:

Venstreidealer

 

Dyrking av individet og individualitet, anser forskjeller basert på religion, etnisitet, nasjonalitet, kultur, betalingsevne, formue, arbeidsevne, klassetilhørighet eller utseende som viktige forskjeller:

Høyreidealer

 

Ved politikkens morgen var høyresiden de som ønsket at kongen skulle ha makten -- mens venstresiden ønsket å spre makten.

Lenke til kommentar

 

Dersom nasjonalsosialister får makt i Norge. Så vil vi melde Norge ut av NATO. Fordi vi mener NATO er en terror organisasjon som driver med å angripe islamske nasjoner.

Haha, hva blir det neste, innføre sharia? Skal si dere har alliert dere med islamister og deres offerrolle!

 

Fy faen...

 

 

Sharia er allerede innført i Sverige og på god vei i Norge. Vi er anti muslimer. Så vi støtter ikke Islam.

 

Endret av Motstandpolitiker
Lenke til kommentar

Så de skal voldta alle i Libanon analt? Får de gratis kondomer de stakkars soldatene som får ansvaret for det?

 

De kommer til å voldta Libanon oralt, analt og midt på skrittet. Jeg håper Assad og Russland vinner mot NATO i midtøsten. Kollapser Syria så vil Libanon også kollapse. Kollapser Libanon så har NATO terrorister fått en havn til å invadere Kypros. Fra Kypros kan de invadere Grekerne og skape masse kaos og helvete. Europa takler ikke flere millioner flyktninger.

Syria --> Libanon --> Kypros --> Hellas --> Europa.

 

Nasjonalister ønsker et stabilt og fredelig Europa. Europeiske politikere ønsker borgekrig i Europa. Jo flere flyktninger som kommer til Europa. Jo raskere kommer borgekrigen. Målet til nasjonalistene er å forhindre en borgekrig i Europa. Vi ønsker å få makt gjennom demokrati for å stenge grensene. Åpne grenser betyr borgekrig. Vi vil gjøre alt i vår makt for å forhindre et europeisk borgekrig. 

Erna Solberg ønsker borgekrig i Norge. Dette prøver vi nasjonalsosialister å forhindre. Krig er ikke bra for europeiske barn. Mange barn kommer til å lide og derfor er det viktig at nasjonalsosialister får makten gjennom demokratiet. Målet vårt er å forhindre et fullskala borgekrig skapt av inkompetente politikere.

Lenke til kommentar

-

 

 

Spar meg, noen ganger er det ikke ett poeng i seg selv å vise forståelse men heller utrykke veldig klart vedkommendes manglende evne for godta menneskene rundt seg for hva de er. Da snakker vi ikke om at man derfor også skal godta en jævlig nazi`s meninger, her snakker vi nemlig om å avskrive mennesker for ting de ikke kan endre eller gjøre noe med, slik som opphav og utseende. En jævla nazi har valgt helt selv sin skjebne og skal skjelles ut og spyttes på hvorhen de befinner seg, helt uavhengig av om du the justice warrior syntes det er ufint. Det er ikke sånn at Hitler egentlig var god på bunn....

 

Så om du syntes jeg er for streng mot TS her så ta det med noen andre så jeg slipper å lide meg igjennom en ny runde av dette unnskyldende pisset ditt. Takk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Dersom nasjonalsosialister får makt i Norge. Så vil vi melde Norge ut av NATO. Fordi vi mener NATO er en terror organisasjon som driver med å angripe islamske nasjoner.

Haha, hva blir det neste, innføre sharia? Skal si dere har alliert dere med islamister og deres offerrolle!

 

Fy faen...

 

Du er klar over at det han sier er riktig?

 

Kan du forklare meg hvordan NOE NATO har gjort i Midtøsten og Nord-Afrika er "selvforsvar" som NATO er laget for? NATO krenker andre lands landegrenser og går aktivt til krig mot land som aldri har angrepet et eneste NATO land. USA skjøt nettopp ned et russisk fly. Tyrkia har skutt ned russisk fly.

 

Og det han sier om Israel. FN gav jødene Israel. Hva var FN da, og hvem gav egentlig det området til jødene? USA og Europa. Så har Israel fått enorm støtte, og masse våpen. De utvider territoriene sine, og landene rundt går til krig, men taper. Så hva gjør FN? De sender soldater til Libanon for å returnere landet til eget styre igjen. Og nå igjen så kom USA inn (du kan lese på nettet om alle planene de hadde for å destabilisere Syria) og ødelegger Syria. Fordi det er alliert til Russland. Og hva skjer med Libanon? Millioner av flyktninger.

 

Libanon har lidd utrolig kraftig pga NATO som har kommet og ødelagt alt i området rundt dem. Jeg tror aldri NATO kommer til å angripe Libanon derimot. Her er nok motivene litt feil fra Motstandspolitiker. USA bryr seg om olje og maktbalanse. Iran er ikke på lag med USA så de blokkeres, og de har sponset Irak med kjemiske våpen for å drepe dem. Samt statskupp. Men Libanon trenger de ikke å gjøre noe med da de er under kontroll av Israel. Israel kan ta dem ut på et par dager. Og landet er så kaos nå at de kan gå inn og ut og gjøre hva de vil. De har heller ikke noe olje. NATOs mål er å destabilisere alle land som ikke følger samme linje som dem, og la deres allierte ha full kontroll i området. Slik har de kontroll over hele regionen, og har også tilgang til regionens oljeressurser. 

 

Den største trusselen per i dag er Iran som er et sterkt land. Problemet er at de ikke effektivt egentlig klarer å gjøre noe med dem.

 

Og det å bare ikke blande seg inn hos muslimene og si hvordan de skal styre landene sine er ikke å alliere seg. Vet ikke om du har merket det, men Kina bare ikke blander seg inn i politiske anliggender. Likevel henretter de islamske terrorister. Så de er hverken alliert eller fiende. Verden har mer enn to farger.

 

Midøtsten i dag er jo basically korstog V 2.0, bare olje er den nye Gud. Og paven er erstattet med USAs president. Pavens talsmann er Jens Stoltenberg. Han går rundt for å samler støtte til nye korstog.

 

 

Jeg bryr meg absolutt ikke hva enn politisk retning du tror på. Hvordan er det noengang ok å bare bombe og drepe folk i andre land? Uten noen god grunn?? Det er jo ikke hemmelig engang! Alle vet at USA invaderte Irak for olje. Og du sier "fy faen...." til en fyr som ikke synes det er ok å bare bombe og ødelegge et helt land i 100 år, fordi du vil ha oljen deres?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

-

 

 

Spar meg, noen ganger er det ikke ett poeng i seg selv å vise forståelse men heller utrykke veldig klart vedkommendes manglende evne for godta menneskene rundt seg for hva de er. Da snakker vi ikke om at man derfor også skal godta en jævlig nazi`s meninger, her snakker vi nemlig om å avskrive mennesker for ting de ikke kan endre eller gjøre noe med, slik som opphav og utseende. En jævla nazi har valgt helt selv sin skjebne og skal skjelles ut og spyttes på hvorhen de befinner seg, helt uavhengig av om du the justice warrior syntes det er ufint. Det er ikke sånn at Hitler egentlig var god på bunn....

 

Så om du syntes jeg er for streng mot TS her så ta det med noen andre så jeg slipper å lide meg igjennom en ny runde av dette unnskyldende pisset ditt. Takk.

 

Du stemmer på MDG. De liker innvandring. Masse innvandrere sier og mener og gjør ting som er "jævlig" som du ville sagt. Hvordan er det forskjellig fra om en nazi sier det? Er du da også for å sende ut alle innvandrere til Norge som ikke godtar nordmenn? Som ikke liker nordmenn, og som sier ting som ikke er ok?

 

Og jeg er ikke noen justice warrior. Dette er et diskusjonsforum. Vi har klare regler. Det å bare skjelle ut folk om hvor forferdelige de er er ikke noen diskusjon. Du må gjerne uttrykke deg fritt om hvor forferdelig du mener nazier er, jeg bryr meg ikke. Dette er derimot et diskusjonsforum. Hvis du ikke har tenkt å diskutere med noen, hvorfor skrive her? Så kan folk som vil diskutere få lov til det? Hvorfor skulle jeg ønske rettferdighet for nazistene uansett? De vil jo ha rettferdighet nå, og så bare ta den fra alle andre så snart de får makten. Jeg er fult klar over det.

 

Og hvis du ikke har lagt merke til det så har jeg påpekt flere logiske brist i tankegangen. Og jeg får aldri svar på det, men om jeg skriver om noe annet (nylig med NATO) så kommer det svar. Jeg synes det er interessant å se hva de kan svare på og ikke, hva begrunnelsen for hva de tenker er.

 

Til slutt, før du er raskt med å fordømme nazister og bare skjelle dem ut, husk at dette finnes:

 

Ting er ikke alltid svart hvitt, og det er derfor jeg er imot å rett opp fordømme og aldri ville snakke til en gruppe mennesker. Det er bare mitt syn, ikke forsøk på å være SJW. Om noe trodde jeg SJW fordømte og hatet nazister jeg da. De er jo ikke bare for LGBT, men apache helikopter som kjønn og slikt.

Lenke til kommentar

 

 

Til slutt, før du er raskt med å fordømme nazister og bare skjelle dem ut, husk at dette finnes: Norske Grønsaker satire.tube

 

Holocaust var en løgn! Holocaust var en løgn!

Tramp tramp tramp tramp.

Vi liker Hitler! Vi liker Hitler!

 

Utøya var en løgn! Utøya var en løgn!

Tramp tramp tramp tramp.

Vi liker ABB! Vi liker ABB! (eller Fjotolf er det vel nå)

 

Kalifat i Norge ned med den hvite mann! Kalifat i Norge ned med den hvite mann!

Tramp tramp tramp tramp.

Vi liker den islamske stat! Vi liker den islamske stat!

 

Barna nyter det! Barna nyter det!

Tramp tramp tramp tramp.

Vi liker pedofile handlinger! Vi liker pedofile handlinger!

 

Brenn en negermann! Brenn en negermann!

Tramp tramp tramp tramp.

KuKuxKlan den helbredende brann! KuKuxKlan den helbredende brann! 

 

Jeg fordømmer alle sammen jeg Lunaris, etter min mening så er folk som ser opp til Hitler og hans ideologi moralsk korrupte mennesker med en eller flere mentale feil som er i samme bås som de andre overnevnte.

 

Det kan jo hende at noen av dem i Fredrikstad kom rett fra psykologen eller terapeuten og bare ville møtes i fellesskap så de kunne roper noe helvete siden de ville holde hender og spille shuffleboard etterpå  :roll: ..så vi må ikke se helt sort-hvit på det og fordømme ALLE som går i toget.

 

Hvor går grensen din? Hadde du lekt SJW om det hadde vært pedofile forbrytere eller den islamske stat som marsjerte opp Karl Johan med overnevnte slogans siden noen av dem kanskje bare ville være inkludere seg i et fellesskap?

Endret av Noxhaven
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Er det ikke latterlig i utgangspunktet at folk må søke politiet for å få demonstrere?

Jo det er latterlig. Så lenge man oppfører seg fredelig og ikke truer eller skader andre, da bør man kunne få demonstrere for/mot akkurat hva man vil; være det seg kristendom, satanisme, nazisme, potetskurer, skrullinger eller hva det måtte være.

 

Det som jeg imidlertid synes er litt morsomt, det er at hver gang forskjellige venstre-organisasjoner skal ty til mot-demontstrasjoner; da tyr de ofte til vold.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Jeg støtter ikke galningene men alle bør ha like rettigheter.

Et passende sitat for anledningen:

 

"I Disapprove of What You Say, But I Will Defend to the Death Your Right to Say It"

 

~ Voltaire? François-Marie Arouet? S. G. Tallentyre? Evelyn Beatrice Hall? Ignazio Silone? Douglas Young? Norbert Guterman?

Endret av Slettet+2534
Lenke til kommentar

 

Er det ikke latterlig i utgangspunktet at folk må søke politiet for å få demonstrere?

Jo det er latterlig. Så lenge man oppfører seg fredelig og ikke truer eller skader andre, da bør man kunne få demonstrere for/mot akkurat hva man vil; være det seg kristendom, satanisme, nazisme, potetskurer, skrullinger eller hva det måtte være.

 

Det som jeg imidlertid synes er litt morsomt, det er at hver gang forskjellige venstre-organisasjoner skal ty til mot-demontstrasjoner; da tyr de ofte til vold.

 

 

Det sier seg selv at politiet må bli informert om demonstrasjoner og så lenge det ikke er noe nazitog på gang så handler dette om å informere mer enn det handler om noen statlig godkjennelse. Dette handler jo om sikkerhet noe som heldigvis er politiets og ikke noen demonstrantert oppgave og ivareta, og ettersom det er politiets ansvar så må de også nødvendigvis involveres.

 

Ble det lettere å skjønne seg på hvorfor politiet må involveres nå kanskje? Altså at det ikke bunner i noe totalitært statsmonster som knebler folket? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pedofili er etter loven helt klart kriminelle. Hvis pedofile går i tog forventer jeg politi på stedet umiddelbart som kaster dem alle i fengsel. 

 

Hvis IS supportere hadde demonstrert hadde jeg forventet lignende respons som hvis nasjonalsosialister demonstrerer. De burde havne på en liste hos PST for overvåkning, da terror liksom ikke er lovlig. Og en del politi for å passe på å arrestere IS folk om de angriper noen, og arrestere folk om de angriper nasjonalsosialister. Uansett er nasjonalsosialister og IS også forskjellige, og synes ikke det er rett å sammenligne. Si for eksempel kurdere demonstrerte. IS er bare en global ting som vil ødelegge alt og ta på seg ansvaret for all terror. Men hvis de absolutt vil gå opp Karl Johan ok, gjør bare jobben til PST lettere. Og hvis de gjør noe skade får vi hevet dem i fengsel. Så nei jeg ser ikke det store problemet. Hvis jeg er for frihet så er jeg for frihet, ikke selektiv frihet. Ikke det at jeg ikke forstår folk som vil fordømme og forby, men for meg er det enkelt og greit et prinsipp. Politiet har sagt at utifra loven har de rett til å få demonstrere så selv om jeg ikke nødvendigvis liker at de går i tog, så synes jeg at de skal få lov. Det finnes folk med like reaksjoner på homoparader f.eks. Så hvis vi begynner med forbud på ting vi ikke liker kan de brukes slik og. 

 

Og jeg hater SJWs like mye eller mer enn dere. Jeg hadde ikke felt mange tårer om de ble forbudt å demonstrere sånn for alltid noe sted. Jeg er prinsipielt for at alle skal få demonstrere, men pasienter hører hjemme på sykehus om dere skjønner hva jeg mener. Så ja, foretrekker om dere ikke kaller meg SJW. 

 

Anbefaler å lese denne definisjonen:

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=SJW

 

Forklar meg f.eks hvordan en får internetpoeng for å forsvare en nazi sin rett til å demonstrere? Du går i minus. Og jeg har klart påpekt svakheter og kritisert nazistene også så får ikke poeng fra dem heller. Jeg sier hva jeg mener, og jeg tror det finnes bedre svar på det enn å kalle meg ting dere ikke vet hva betyr engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvis IS supportere hadde demonstrert hadde jeg forventet lignende respons som hvis nasjonalsosialister demonstrerer. De burde havne på en liste hos PST for overvåkning, da terror liksom ikke er lovlig. Og en del politi for å passe på å arrestere IS folk om de angriper noen, og arrestere folk om de angriper nasjonalsosialister. Uansett er nasjonalsosialister og IS også forskjellige, og synes ikke det er rett å sammenligne.

 

0:32 - 0:41 Isis flagg i demonstrasjon.
2:02 - 2:17 Isis flagg i demonstrasjon.
2:35 - 2:55 Isis flagg i demonstrasjon.
3:33 - 3:37 Isis flagg i demonstrasjon.
4:10 - 4:44 Isis flagg i demonstrasjon.
5:16 - 5:19 ISIS flagg i demonstrasjon.
8:05 - 9:39 Ingen reagerer på ISIS flagg i demonstrasjon.
 
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvis IS supportere hadde demonstrert hadde jeg forventet lignende respons som hvis nasjonalsosialister demonstrerer. De burde havne på en liste hos PST for overvåkning, da terror liksom ikke er lovlig. Og en del politi for å passe på å arrestere IS folk om de angriper noen, og arrestere folk om de angriper nasjonalsosialister. Uansett er nasjonalsosialister og IS også forskjellige, og synes ikke det er rett å sammenligne.

 

0:32 - 0:41 Isis flagg i demonstrasjon.
2:02 - 2:17 Isis flagg i demonstrasjon.
2:35 - 2:55 Isis flagg i demonstrasjon.
3:33 - 3:37 Isis flagg i demonstrasjon.
4:10 - 4:44 Isis flagg i demonstrasjon.
5:16 - 5:19 ISIS flagg i demonstrasjon.
8:05 - 9:39 Ingen reagerer på ISIS flagg i demonstrasjon.
 
<vid>

 

 

Ja det er forkastelig og jeg kjenner det kribler inne i meg på akkurat samme vis som når jeg ser naziflagget. Altså nøyaktig samme vonde følelsen av totalitær ondskap. Bestefar fortalte hvordan det malplassert vaiet der i vinden og samtidig dreit ned både Storting og Norges slott. Aldri igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ja det er forkastelig og jeg kjenner det kribler inne i meg på akkurat samme vis som når jeg ser naziflagget. ...

... eller det norske flagget, eller etthvert annet nasjonalistisk flagg for den del. :)

 

 

Nei det norske flagget gir jo den gode følelsen av kribling som når man ser lettkledde jenter på våren ;) Du kjenner at angsten brått er borte ettersom grunnloven garanterer for oss, de samme garantier kjennetegner ikke disse andre flagg og ideologier som du vet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...