Gå til innhold

Venner og ignorerte brukere - Hvordan få en oversikt?


Anbefalte innlegg

Når man går inn på profilen så kan man velge hvem man vil ignorerer og hvem man vil ha som venner

Men man har jo ingen oversikt onver hvem man blir ignorert av , elle hvem som har valgt en som venn

 

Hvordan kan jeg vite hvem som har ignorert meg , eller hvem som over tid er blitt venner med meg ?

Kan dere svare på det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man går inn på profilen så kan man velge hvem man vil ignorerer og hvem man vil ha som venner

Men man har jo ingen oversikt onver hvem man blir ignorert av , elle hvem som har valgt en som venn

 

Hvordan kan jeg vite hvem som har ignorert meg , eller hvem som over tid er blitt venner med meg ?

Kan dere svare på det ?

 

Du kan ikke det, fordi det er en privat ting. Vi moderatorer har heller ikke tilgang til å se hvem som er ignorert, og hvem brukere ignorerer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De vennene er vel strengt tat de jeg har valgt som venner , ikke de som har spurt meg og som jeg har godkjent

 

Hvis akla har valgt meg som venn så er det ikke sikkert at jeg husker om jeg har godkjent det

hvis jeg da ikke har valgt han som venn så har jeg jo ikke oversikten

Det er lit dumt

Så det jeg prøver å få oversikt ove er : Hvam har valgt meg som venn ?

 

Når det gjelder inorerte bruker så har jeg lit problemer med å forstå hensikten.

At noen ignorer meg eller andre brukere og dermed ikke får innlegene  frem forstår jeg

Det jeg ikke helt forstår er hvorfor jeg ikke får vite om den personen jeg prøver å kommunisiere med faktisk ignorerer meg

 

Skriver man innegg så er det jo ønskelig med en god dialog .

om brukeren ignorer meg så blir det jo ikke noen dialog i det hele tatt , man kan til og med la seg iritere over at man ikke får svar fra brukeren når man faktisk forventer svar .

Dere kaller det for et privat anlignde , det synes jeg er lit merkelig argument

Lenke til kommentar

Venner på forum er trolig ikke langt fra venner i det virkelige livet, de er som regel på din side og støtter deg men kan også være med på å argumentere mot deg på en fornuftig måte.

 

Og man blir som regel klar over hvem som er vennene dine over tid, føles det derimot som man ikke har noen venner bør man kanskje ta en titt på seg selv og hvordan man oppfører seg og spørre om det er noe man kan endre på, om målet er å få venner som man kan dele gode og dårlige dager med.

Endret av 097100106111101
Lenke til kommentar

Når det gjelder inorerte bruker så har jeg lit problemer med å forstå hensikten.

At noen ignorer meg eller andre brukere og dermed ikke får innlegene  frem forstår jeg

Det jeg ikke helt forstår er hvorfor jeg ikke får vite om den personen jeg prøver å kommunisiere med faktisk ignorerer meg

 

Skriver man innegg så er det jo ønskelig med en god dialog .

om brukeren ignorer meg så blir det jo ikke noen dialog i det hele tatt , man kan til og med la seg iritere over at man ikke får svar fra brukeren når man faktisk forventer svar .

Dere kaller det for et privat anlignde , det synes jeg er lit merkelig argument

Har du tenkt på at det er mulig å ignorere en bruker uten å sette han på en liste? Det har hendt mange ganger at jeg ikke gidder å svare noen uten at jeg sette dem på en liste. I tillegg, hva gjør man når noen trakasserer deg? Hvis dem vet at meldingene de sender ikke blir lest av deg fordi dem er ignorert så kan de jo bare lage en ny bruker også fortsette.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg noen venenr på forumet men det er noe jeg har  spurt ( i de fleste tilfellen var det fordi jeg ble spurt først )

om andre er venner med meg har jeg ikke noen oversikt over

jeg ønsker derimot å vite hvem som er mine venenr på forumet uteen at de må vær så venskelig

 

jeg ønsker også å vite hvem  som er mine uvenner ( de som ignorerer meg )  , me det er tydelig venskelig for dere å forstå

Å argumneter med at jeg må bare godta det uten å forstå hensikten er avær arogant

 

Hva er hensikten med en "regel" når man ikke forstår grunnen ?

Det er jo nettop det at man forsøker å komunisierre med de som ignorer en som er en måte å skape konflikt

 

Hva om jeg velger å ignorer noen av moderatorene , da kan der påstå at dere har gitt meg beskjed om et eller anent uten at jeg har fått det ?

 

Ignoreende brukere vil være et problem om man ikke vet om dem

om jeg blir ignorert av en bruker så er det griet , jeg trenger ikke å hvite hvorfor

Når dere legger opp til at man skal vite hvorfor man blir ignoret , men ikke av hve som blir det helt feil for min del

For da vet man jo helelr ikke årsaken

Og det man jo være årsaken til det som betyr mest

 

Er det ikke på tide med en avstemning om det ?

Lenke til kommentar

 

Når det gjelder inorerte bruker så har jeg lit problemer med å forstå hensikten.

At noen ignorer meg eller andre brukere og dermed ikke får innlegene  frem forstår jeg

Det jeg ikke helt forstår er hvorfor jeg ikke får vite om den personen jeg prøver å kommunisiere med faktisk ignorerer meg

 

Skriver man innegg så er det jo ønskelig med en god dialog .

om brukeren ignorer meg så blir det jo ikke noen dialog i det hele tatt , man kan til og med la seg iritere over at man ikke får svar fra brukeren når man faktisk forventer svar .

Dere kaller det for et privat anlignde , det synes jeg er lit merkelig argument

Har du tenkt på at det er mulig å ignorere en bruker uten å sette han på en liste? Det har hendt mange ganger at jeg ikke gidder å svare noen uten at jeg sette dem på en liste. I tillegg, hva gjør man når noen trakasserer deg? Hvis dem vet at meldingene de sender ikke blir lest av deg fordi dem er ignorert så kan de jo bare lage en ny bruker også fortsette.

 

Det er bare lov å være registret som en bruker . du kan ikke ha flere registreringer

Her det årsåaken til ignoreringen jeg har fokus på , ikke en masse personer jeg ikke vet om

vet man ikke om dem så vil man jo forsat forsøke å få kontakt

 

Får man beskjed at brukeren føler seg trakasert så kan man i det minste ta hensyn til det

Det er jo ofte når det opstår ueningheter at enkelte bruker er harde mot andre brukere og da er jo den beste måten at man vet at man er for hard mot brukerne.

Blir man ignoret så vet man jo ingen ting om det , heller ikke hvem eller hva som ligger bak

 

Jeg er tross alt ute etter en god dialog

Lenke til kommentar

Nå har jeg noen venenr på forumet men det er noe jeg har  spurt ( i de fleste tilfellen var det fordi jeg ble spurt først )

om andre er venner med meg har jeg ikke noen oversikt over

jeg ønsker derimot å vite hvem som er mine venenr på forumet uteen at de må vær så venskelig

 Det er jo ikke noe vanskelig. Du har fått lenken her tilogmed.

 

jeg ønsker også å vite hvem  som er mine uvenner ( de som ignorerer meg )  , me det er tydelig venskelig for dere å forstå

Å argumneter med at jeg må bare godta det uten å forstå hensikten er avær arogant

Togh luck. Vi kan ikke tilpasse forumet dine sære ønsker hele tida.

 

Hva er hensikten med en "regel" når man ikke forstår grunnen ?

Det er jo nettop det at man forsøker å komunisierre med de som ignorer en som er en måte å skape konflikt

 Hvordan kan det bli en konflikt av det om de ikke ser hva du skriver?

 

Hva om jeg velger å ignorer noen av moderatorene , da kan der påstå at dere har gitt meg beskjed om et eller anent uten at jeg har fått det ?

Såvidt jeg veit så er det ikke mulig å ignorere moderatorer. Var hvertfall ikke slik før.

 

Ignoreende brukere vil være et problem om man ikke vet om dem

Skjønner at du ikke liker å bli ignorert, men hva skal vi gjøre da? Tvinge alle brukere til å svare alle som skriver til en?

 

om jeg blir ignorert av en bruker så er det griet , jeg trenger ikke å hvite hvorfor

Dette er ikke noe du har krav på i virkeligheten eller noe sted. Har ikke jeg lyst til å snakke med deg på forumet så er det akkurat det samme som om jeg lar være å snakke til deg om jeg ser deg på en kafé. Kjedelig for deg, men ikke noe du har krav på en forklaring på.

 

Når dere legger opp til at man skal vite hvorfor man blir ignoret , men ikke av hve som blir det helt feil for min del

Nei, vi legger ikke opp til det.

 

 

For da vet man jo helelr ikke årsaken

Og det man jo være årsaken til det som betyr mest

 Årsaken er i 99% av tilfellene at folk ikke liker deg eller bare synes innleggene dine er irriterende. (Når jeg skriver "deg" og "dine" mener jeg generelt. Ikke spesifikt ditt tilfelle.)

 

Er det ikke på tide med en avstemning om det ?

Nei. Usikker på om det lar seg implimentere også, men det er en annen ting.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er bare lov å være registret som en bruker . du kan ikke ha flere registreringer

Tro meg, det er det mange som ikke bryr seg om. Men da kaster vi som regel ut ekstrabrukerne deres om vi blir klar over det. I tillegg til å eventuelt gi andre reaksjoner som f.eks. advarsel.

 

 

Her det årsåaken til ignoreringen jeg har fokus på , ikke en masse personer jeg ikke vet om

vet man ikke om dem så vil man jo forsat forsøke å få kontakt

Igjen, du kan ikke kreve at folk skal forklare årsaken. Du må bare leve med det. 

 

 

Får man beskjed at brukeren føler seg trakasert så kan man i det minste ta hensyn til det

Den skal jeg gi deg. Men man kan ikke gjøre alle til lags.

 

 

Det er jo ofte når det opstår ueningheter at enkelte bruker er harde mot andre brukere og da er jo den beste måten at man vet at man er for hard mot brukerne.

Sunn fornuft og høflighet kommer man langt med. Pluss at om du går for langt over streken skjer det nok fort at du får tilsnakk av en moderator, administrator eller veileder. Eventuelt strengere reaksjoner også. I noen tilfeller har vi faktisk vært nødt til å sette folk på godkjenningsliste slik at moderator må godkjenne innleggene deres før de blir publisert. Heldigvis er det utrolig sjeldent at vi må bruke så tung skyts.

 

 

Blir man ignoret så vet man jo ingen ting om det , heller ikke hvem eller hva som ligger bak

Nei. Og sånn er livet. Både på Internett og i virkeligheten. 

 

 

Jeg er tross alt ute etter en god dialog

Akkurat det er jeg ikke bestandig overbevist om. No offense meant.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nå har jeg noen venenr på forumet men det er noe jeg har  spurt ( i de fleste tilfellen var det fordi jeg ble spurt først )

om andre er venner med meg har jeg ikke noen oversikt over

jeg ønsker derimot å vite hvem som er mine venenr på forumet uteen at de må vær så venskelig

 Det er jo ikke noe vanskelig. Du har fått lenken her tilogmed.

 

jeg ønsker også å vite hvem  som er mine uvenner ( de som ignorerer meg )  , me det er tydelig venskelig for dere å forstå

Å argumneter med at jeg må bare godta det uten å forstå hensikten er avær arogant

Togh luck. Vi kan ikke tilpasse forumet dine sære ønsker hele tida.

 

Hva er hensikten med en "regel" når man ikke forstår grunnen ?

Det er jo nettop det at man forsøker å komunisierre med de som ignorer en som er en måte å skape konflikt

 Hvordan kan det bli en konflikt av det om de ikke ser hva du skriver?

 

Hva om jeg velger å ignorer noen av moderatorene , da kan der påstå at dere har gitt meg beskjed om et eller anent uten at jeg har fått det ?

Såvidt jeg veit så er det ikke mulig å ignorere moderatorer. Var hvertfall ikke slik før.

 

Ignoreende brukere vil være et problem om man ikke vet om dem

Skjønner at du ikke liker å bli ignorert, men hva skal vi gjøre da? Tvinge alle brukere til å svare alle som skriver til en?

 

om jeg blir ignorert av en bruker så er det griet , jeg trenger ikke å hvite hvorfor

Dette er ikke noe du har krav på i virkeligheten eller noe sted. Har ikke jeg lyst til å snakke med deg på forumet så er det akkurat det samme som om jeg lar være å snakke til deg om jeg ser deg på en kafé. Kjedelig for deg, men ikke noe du har krav på en forklaring på.

 

Når dere legger opp til at man skal vite hvorfor man blir ignoret , men ikke av hve som blir det helt feil for min del

Nei, vi legger ikke opp til det.

 

 

For da vet man jo helelr ikke årsaken

Og det man jo være årsaken til det som betyr mest

 Årsaken er i 99% av tilfellene at folk ikke liker deg eller bare synes innleggene dine er irriterende. (Når jeg skriver "deg" og "dine" mener jeg generelt. Ikke spesifikt ditt tilfelle.)

 

Er det ikke på tide med en avstemning om det ?

Nei. Usikker på om det lar seg implimentere også, men det er en annen ting.

 

Nei for dere har sikret dere

 

1 : Lenken viser kun hvem jeg har valgt som venner , ikke andre som er venner med meg

     om jeg sletter alle mine venner , så vet jeg forsatt ikke hvem som er venner med meg

     skal jeg virkelig be dem om å sende forspørseln på nytt , og så skal jeg søke venenr med dem bare for at jeg skal få en gjensidig oversikt ?

2 : det argumetet bruker dere bar som unskyldning fordi dere tror at det er fler som vil det

3: Det er netopp  derfor det blir konflikt , de vet ikke at jeg maser på et svar

4: Modertoren har sikret slik at det ikke er mulig , kunn fordi de mner at de er så mye viktigere en andre brukerer

    At noen av og til kunne tenke seg å ignorer dem fordi de føler seg trakaser bryr de seg lite om

    Da blir trakserings argument merkelig i denne samenhengen

5: Nei , jeg vil kun vite at den brukeren ikke kan svare på mine innlegg 

6: Helt det samm kan det ikke bli

    forveter man et svar så bør man vite at man ikke får noe svar

    vanligvis får man et svar også

   om en bruker man har diskuter med , plutselig ikke er der så vil vel de flete hvit hva soim har skjedd

7: Dere legger opp til det uten være klar over det selv om det ikk er med hensikt

    Det er jo  bare å se lit tilbake på svaren i denne tråden   der et av komentaren går i at man bør gå inn i seg selv

    Da er det jo greit å hvite hva som er galt , ikke bare få beskejd om at man har gjort feil uten helt å forstå hva som er galt

8: Hva om man ikke vet at man er iritrende . mit intrykk er at noen liker hverandre mens andre lar seg iritere av andre . selv i de samme samtalene

9: Hva er galt med en avstemning ? ønsker der ikke å vite om det er fler som ønsker slike muligheter

Lenke til kommentar

I forhold til personvern så syns jeg det er helt greit at det får bli opp til den enkelte brukeren om man ønsker å informere andre om de ignorerer noen eller ikke. Behovet for god dialog er ikke like viktig som min rett til å holde ting privat.

å vite at man er ignort har ingen ting med persomvernet å gjøre

årsaken derimot er en annen sak

Lenke til kommentar

Hva med å bare godta at det er slik det er?

Du kommer uansett ikke til å få gjennom noen endring. Så å diskutere og argumentere/kverulere videre er meningsløst

Da må jeg jo vite hva jeg har å forholde meg til

altså forstå årsaken til den ordningen

 

Hva er hensikten med en regel man ikke forstår ?

Er det bare for at der skal ha et ekstre argument for å hive ut brukere dere ikke liker ?

 

Å skylde på regelbrudd . når man ikke forsrtår regelen blir i beste fall en traksering

 

Det blir som sette folk i fangsel ute at de vet hvorfor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...