Gå til innhold

Ekstremhøyre samler inn penger for å drepe båtflyktninger


Anbefalte innlegg

Nei, jeg har snakket om temaet, men jeg synes det er litt piss å kunne rettferdiggjøre handlinger fra X uten å kunne rettferdiggjøre handlinger fra Y. At man kan diskutere hva som er verst av pest og kolera er en annen ting. Jeg mener bare at jeg forstår disse ekstremistene selv om handlingene er forkastelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke offisielle militære operasjoner fra demokratisk valgt regjering og innsamlingsaksjonen for drap av privatpersoner er helt sammenlignbart

 

Det blir feil å kalle krigen og drepingen stater driver med for demokratisk uten å ha en folkeavstemming når det kommer til hva som bør gjøres. Det er heller ikke demokratiet som bestemmer krigingen, det er de militære lederne. Du kan sikkert skylde på de folkevalgte politikerne så "vi" får ansvaret, men virkeligheten er ikke alltid slik den presenteres. Glansbilder er en ting.

Lenke til kommentar

Om de har tenkt å bryte sjøvettreglene vil de garantert plukkes opp av kystvakten og få smake europeisk rettsbyråkrati relativt kjapt. Om de ikke benytter bitcoin kunne det dessuten være interessant å teste noen donorer mot terrorfinansiering ?

 

Nå burde dette selvfølgelig også gjelde dem som representerer andre siden av samme mynt. NGO'er som ligger rett utenfor Libya og plukker opp migranter som smugles inn til Europa. Disse er nemlig direkte ansvarlig for å lokke mennesker ut i Middelhavet i baderinger, hvorpå noen tusen drukner hvert år.

Lenke til kommentar

Står ingenting om at dette er verken ekstrehøyre eller at de har tenkt å drepe folk.

 

Det som står er at dette er en folkefinansiert aksjon for å forsøke å stanse ulovlig menneskesmuggling.

 

Det står at det er en far right group, altså en høyreradikal gruppe. Det står: overalt i hele artikkelen 

 

Og deres mål er å ødelegge for hjelpebåter i middelhavet. Jeg vil NØDIG putte dette i en spoiler, men vet du hva som skjer når man ødelegger for hjelpebåter i allerede livsfarlig farvann? 

 

 

Folk dør. I praksis dreper man mennesker

 

 

Man er tydeligvis høyreekstrem hvis man er imot globalistenes nye verdensorden hvor vestlige samfunn og kulturer og middelklassen skal knuses til fordel for en nyliberal og nykonservativ verdensorden :hmm:

 

Ja, man er høyreekstrem hvis man betaler penger for at hjelpearbeid til folk i livsfare ikke skal nå frem. Det ser ut til at du har forstått det korrekt. 

Endret av Mchansern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

https://www.theguardian.com/world/2017/jun/03/far-right-raises-50000-target-refugee-rescue-boats-med

 

 

Ekstremhøyre i Europa samler inn penger til sine egne båter, som skal brukes til å trakassere og ødelegge for redningsbåter i middelhavet. 

 

I praksis vil dette si at de betaler for å se båtflyktninger dø, siden deres mål er å obstruere arbeidet til redningsmannskaper: 

 

 

 

Figures from the UN’s migration agency, the IOM, reveal that 1,650 refugees have died crossing the Mediterranean so far this year with a further 6,453 migrants rescued off Libya and 228 bodies pulled from the waters. Humanitarian charities operating in the Mediterranean have helped save the lives of thousands of refugees, with women and children making up almost half of those making the crossing.

 

 

Hva synes dere om at mennesker betaler for at andre mennesker skal dø? 

Jeg synes du bruker for store ord. Sikter du på å bli statsminister eller?

Lenke til kommentar

Det er ikke ulovlig å forhindre menneskesmuggling.

 

Vel, det er faktisk ulovlig forhindre fri ferdsel på havet av båter som er over 22km fra land selv for stater (ikke at de bryr seg), samt er det endel lover og regulering innenfor de 22km som også forbyr det å forhindre fri ferdsel. ;) Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...