Gå til innhold

Ekstremhøyre samler inn penger for å drepe båtflyktninger


Anbefalte innlegg

 

Woops, du glemte å lese statistikken min fra FN i førstepost der det faktisk står at FOLK DØR, og det helt uten at høyreekstreme gærninger ødelegger for hjelpebåter.

Det er takket være det europeiske stater har gjort det forbudt å bruke trygge reisemidler for svært mange som er på tur til Europa.

 

 

Det har ingenting med om farvannet er farlig eller ufarlig å gjøre. Ideelt sett burde jo selvfølgelig ingen ta seg inn i europa via båt, når det finnes langt tryggere måter. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Woops, du glemte å lese statistikken min fra FN i førstepost der det faktisk står at FOLK DØR, og det helt uten at høyreekstreme gærninger ødelegger for hjelpebåter.

Det er takket være det europeiske stater har gjort det forbudt å bruke trygge reisemidler for svært mange som er på tur til Europa.

 

 

Det har ingenting med om farvannet er farlig eller ufarlig å gjøre. Ideelt sett burde jo selvfølgelig ingen ta seg inn i europa via båt, når det finnes langt tryggere måter. 

 

 

Gir det spesielle rettigheter å bli reddet på havet?

Lenke til kommentar

 

Folk dør. I praksis dreper man mennesker

 

 

 

 

 

 

Du vet hva som skjer hvis folk setter seg ut fra kysten i en livsfarlig flåte som er fylt til randen av folk?

 

 

 

Folk dør. I praksis er dette selvmord

 

 

 

Så hva er best? Folk som redder flyktninger og bidrar til at flere folk prøver lykken og flere folk drukner, eller folk som prøver å gjøre det vanskelig for NGOene sånn at flyktninger kanskje tenker seg om to ganger før de legger ut på "svøm"?

 

Indirekte så bidrar de begge til noen andres død.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så hva er best? Folk som redder flyktninger og bidrar til at flere folk prøver lykken og flere folk drukner, eller folk som prøver å gjøre det vanskelig for NGOene sånn at flyktninger kanskje tenker seg om to ganger før de legger ut på "svøm"?

 

Indirekte så bidrar de begge til noen andres død.

 

 

Du tror ikke de tenker seg om to ganger allerede, når de setter utfor kysten i en båt overfylt av mennesker og det er en reell sjanse for at alle disse dør i kveld? I tillegg må de betale i svært svært dyre dommer. Det er ikke en avgjørelse som taes på mandag og settes i verk på tirsdag liksom. 

 

Men du spør meg hva som er best. Det er at NGO's får operere i fred uten høyreekstreme hakk i hæl. 

Lenke til kommentar

Her er jo formålet å obstruere arbeidet med å redde folk som drukner. Det er virkelig å ha som mål at flyktninger skal dø. Å rettferdiggjøre å drepe mennesker som instrumentelt for å oppnå et overordnet mål er også fullstendig forkastelig. Alle oppgående mennesker skjønner dette. Uansett, tusenvis av flyktninger har druknet i Middelhavet, så hvorfor dette skal ha noen innvirkning på flyktningestrømmen er vanskelig for meg å skjønne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Breivik

:roll: :roll: :roll:

Kjedelig svar fra deg. Jeg hadde håpet på noe ala "hvor kan jeg donere?" eller at du allerede har donert. Håper ikke du begynner å miste edgen

 

Neida, men må jo bare le litt når selveste Breivik skal bli dratt fram igjen og igjen, denne gangen når det kommer til "båtflyktninger" av alle ting.

Endret av geita_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå gadd jeg bare se 2min av den TRUTH EXPOSED BLA BLA BLA videoen din, men hvorfor dør folk i tusendefold hvis de bare "bader på stranda" og bli plukket opp? 

 

 

Fordi de legger ut på havet uten å kunne svømme og tråkker ihjel og drukner hverandre når de ser smugglerskipene i kaoset som oppstår etter å bli plukket opp og tatt med til Europa.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Så hva er best? Folk som redder flyktninger og bidrar til at flere folk prøver lykken og flere folk drukner, eller folk som prøver å gjøre det vanskelig for NGOene sånn at flyktninger kanskje tenker seg om to ganger før de legger ut på "svøm"?

 

Indirekte så bidrar de begge til noen andres død.

 

 

Du tror ikke de tenker seg om to ganger allerede, når de setter utfor kysten i en båt overfylt av mennesker og det er en reell sjanse for at alle disse dør i kveld? I tillegg må de betale i svært svært dyre dommer. Det er ikke en avgjørelse som taes på mandag og settes i verk på tirsdag liksom. 

 

Men du spør meg hva som er best. Det er at NGO's får operere i fred uten høyreekstreme hakk i hæl. 

 

 

 

I hvilken verden ville det vært normalt at åpenbar menneskesmugling fikk lov til å pågå i fred? 

Lenke til kommentar

Bør egne høyreekstreme grupper eller politi / myndigheter ta seg av ulovlig menneskesmugling? 

 

 

I hvilken verden ville det vært normalt at høyreekstreme gjør sitt ytterste for å senke farten til redningsskip når mennesker drukner? 

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...