Gå til innhold

Need for Speed Payback er annonsert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-2spvYRBZtB

Når de serverer oss søppelspill etter søppelspill i et tiår også skal vi forvente at det plutselig skal bli fantastisk til tross for at traileren (som har som hovedmål å få folk begeistret for produktet sitt) allerede så ut som noe F&F-drit?  :tease:

Lenke til kommentar

Er mange år siden denne serien sluttet å engasjere for min del egentlig, men jeg kjøpte faktisk Shift i sin tid da det var ett veldig godt racing spill. Men tilhører den gamle skolen som spilte denne serien i sine tidligere dager jeg også. Det siste spillet jeg spilte skikkelig mye var vel Porsche på PC. Etter det har jeg ikke rørt serien med unntak av en svipptur innom Shift da.

Lenke til kommentar

Etter skuffelsen Need for Speed 2015 ble (som jeg av en eller annen grunn hadde store forhåpninger til) har jeg igjen litt trust issues til denne serien. Siste virkelig virkelig gode need for speed spillet jeg spilte var need for speed shift serien som virkelig var fantastiske spill som blir oversett alt for ofte, men den gjengen gikk jo videre til Project CARS. 

 

For all del, kul trailer men jeg har dessverre ikke stor troen på at det blir bra. 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Er skeptisk jeg også. Synes det bare er snodig å se folk slakte det før det engang er blitt vist noe gameplay og hvordan spillet vil være. Men skjønner jo at nivået må være skyhøyt når denne traileren er ifølge endel så fryktelig elendig :p

 

Det forrige spillet i Need of Speed serien ligger jo på 66 på Metacritics (PS4 versjonen) som ikke er en dårlig karakter. Men om en opererer med amerikanske tilstander hvor ting er enten helt topp eller helt elendig så skjønner jeg jo at det blir vanskelig... 

Lenke til kommentar

Så er nok dessverre bare å konstanter, ut i fra hva vi har sett, at dette også blir et særdeles dårlig kjørespill, som nok er mer underholdende for de som bryr seg mer om å hive feite spoilere på biler.

Mon tro om det ikke hadde vært bedre å laget et dedikert spill for disse, istedenfor å skuffe oss kjøreentusiaster gang etter gang.

 

Hvis du noen gang har kommet til NFS for et dedikert og realistisk bilspill har du ikke noen andre enn deg selv å takke for at du blir skuffet.  Det har aldri vært det, og kommer aldri til å bli det. Hvis dette skjer gang etter gang må du reflektere litt over hva det er du egentlig gjør. Uansett rikelig med spill som er mer rettet mot bilentusiaster.

Endret av CommanderKeen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du noen gang har kommet til NFS for et dedikert og realistisk bilspill har du ikke noen andre enn deg selv å takke for at du blir skuffet.  Det har aldri vært det, og kommer aldri til å bli det.

Need for Speed shift serien sklir jo igrunnen ganske fint inn i rekken med spill som blir sett på som realistiske bilspill. Ikke noen iRacing eller Assetto Corsa, men stiller nok helt greit oppimot forza motorsport og Gran Turismo. Så jeg er ikke heeelt enig i innlegget ditt der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er skeptisk jeg også. Synes det bare er snodig å se folk slakte det før det engang er blitt vist noe gameplay og hvordan spillet vil være. Men skjønner jo at nivået må være skyhøyt når denne traileren er ifølge endel så fryktelig elendig :p

 

Det forrige spillet i Need of Speed serien ligger jo på 66 på Metacritics (PS4 versjonen) som ikke er en dårlig karakter. Men om en opererer med amerikanske tilstander hvor ting er enten helt topp eller helt elendig så skjønner jeg jo at det blir vanskelig...

Problemet er at skalaen folk bruker er helt urealistisk. De største spillene får høyere karakter for å smøre de største spillselskapene.

 

For eksempel har For Honor en metascore på 78, noe som er vannvittig bra. Allikevel har de mistet 95% av spillerne sine. Jeg vil tro den faktiske karakteren til spillet er lavere, gitt den utrolig dårlige tilbakemeldingen.

 

Derfor Larzen, er 66 helt sjukt lavt. Når skalaen vanligvis er 6-10 på trippel a spill.

Lenke til kommentar

Ser jeg er alene om å være litt spent på hvordan dette blir...  :rofl:

 

Er det ikke litt tidlig å dømme det nedenom og under før vi har sett hvordan spillet blir a folkens? 

I grunn enig. Hvis man kan bygge biler fra grunnen av, tilpasse og kose seg i en levende verden så blir det jo kjempegøy.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Tror at vi kan sette penger på at det blir en "filmatisk opplevelse" ala 'the run', hvor alle biler stort sett oppfører seg identisk og gameplay er heavy arkade med fokus på å være tilgjengelig.

 

Som det for så vidt ikke er noe galt med så lenge man husker at det er laget for "dude-bros" og ikke bilfans.

Lenke til kommentar

 

Hvis du noen gang har kommet til NFS for et dedikert og realistisk bilspill har du ikke noen andre enn deg selv å takke for at du blir skuffet. Det har aldri vært det, og kommer aldri til å bli det.

Need for Speed shift serien sklir jo igrunnen ganske fint inn i rekken med spill som blir sett på som realistiske bilspill. Ikke noen iRacing eller Assetto Corsa, men stiller nok helt greit oppimot forza motorsport og Gran Turismo. Så jeg er ikke heeelt enig i innlegget ditt der.

Jaau, men Shift er vel nesten som en egen serie å regne. Uansett er det vel unntakene i serien, og ikke normen.

Lenke til kommentar

Etter diskusjonen å lese så er det ikke mange som har testet Shift serien, første spillet var vel noe av det mest realistiske en kunne spille utenom LFS såklårt. Men vist det er realistiske bilspill dere er ute etter så vet dere at det er ikke de siste NFS spillene dere skal spille. De siste spillene tror jeg er mere for kidsa, de som ennå ikke har cravings på realistisk/simulator feelingen.

Skal jeg ha meg NFS så venter jeg på Shift 3 :p.

Lenke til kommentar

Skal jeg ha meg NFS så venter jeg på Shift 3 :p.

 

Da venter du nok forgjeves da hele teamet bak shift startet sin egen IP, Project CARS . Det kan selvfølgelig potensielt komme ett nytt shift, men da fra en annen utvikler. Project CARS skal dog siest å være et fantastisk godt spill. 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Etter diskusjonen å lese så er det ikke mange som har testet Shift serien, første spillet var vel noe av det mest realistiske en kunne spille utenom LFS såklårt. Men vist det er realistiske bilspill dere er ute etter så vet dere at det er ikke de siste NFS spillene dere skal spille. De siste spillene tror jeg er mere for kidsa, de som ennå ikke har cravings på realistisk/simulator feelingen.

Skal jeg ha meg NFS så venter jeg på Shift 3 :p.

Shift er et arcadespill og blir ikke regnet som et realistisk bilspill. Fysikken var lagt opp slik at alle, selv barn kunne spille det uten noen form for kunnskap om racing eller banen de kjørte på.

 

Det har aldri vært et realistisk NFS, og det gjør ingenting, det har vi andre spill til.

 

Å kalle Shift en simulator, for så å si at de andre NFS spillene er for barn ga meg en ekstrem-cringe.

Lenke til kommentar

Jeg finner det minst like cringe med folk som på død å liv skal ha frem at alt annet enn hardcore, (tørr jeg si monotone?) simulatorer som iRacing og rFactor er Arcade spill for barn. 

 

Realismen i Shift spillene er helt på høyde med spill som project CARS, Gran Turismo og Forza som blant den normale massen blir sett på som spill som vipper på den realistiske siden av skalaen. Simulatorer er det ikke, men på ingen måte er det arcade racere heller, som blir en fullstendig annen sjanger. Om en på død og liv skal gi det et stempel hadde nok simcade vært ett bedre navn på det. Ikke at jeg er enig i alt Exlerator skriver heller, men akkurat denne elitiske holdningen rundt bilspill er noe av det verste jeg ser. 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Jeg finner det minst like cringe med folk som på død å liv skal ha frem at alt annet enn hardcore, (tørr jeg si monotone?) simulatorer som iRacing og rFactor er Arcade spill for barn.

 

Realismen i Shift spillene er helt på høyde med spill som project CARS, Gran Turismo og Forza som blant den normale massen blir sett på som spill som vipper på den realistiske siden av skalaen. Simulatorer er det ikke, men på ingen måte er det arcade racere heller, som blir en fullstendig annen sjanger. Om en på død og liv skal gi det et stempel hadde nok simcade vært ett bedre navn på det. Ikke at jeg er enig i alt Exlerator skriver heller, men akkurat denne elitiske holdningen rundt bilspill er noe av det verste jeg ser.

Jeg sa det var arcade, ikke ræva. De to tingene henger ikke sammen, jeg elsker mange Det å kalle det realistisk blir feil, da spillet gir deg uhorvelige mengder goodwill.

 

Et av mine favorittspill uansett sjanger er et arcadepreget need for speed spill, så spar meg for talen din. Du kjefter på feil fyr.

 

Jeg elsket formelen på NFS Porsche Unleashed, nydelige kart, klassikere og nye biler.

 

Da de lagde shift ble jeg oppgitt, for det var hverken en god sim eller et kult arkadespill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...