Gå til innhold

Need for Speed Payback er annonsert


Anbefalte innlegg

 

 

Hvis du noen gang har kommet til NFS for et dedikert og realistisk bilspill har du ikke noen andre enn deg selv å takke for at du blir skuffet. Det har aldri vært det, og kommer aldri til å bli det.

Need for Speed shift serien sklir jo igrunnen ganske fint inn i rekken med spill som blir sett på som realistiske bilspill. Ikke noen iRacing eller Assetto Corsa, men stiller nok helt greit oppimot forza motorsport og Gran Turismo. Så jeg er ikke heeelt enig i innlegget ditt der.

Jaau, men Shift er vel nesten som en egen serie å regne. Uansett er det vel unntakene i serien, og ikke normen.

 

Jeg var nok litt uklar, jeg menter ikke at NFS er et realistisk spill, men at det er realistisk "nok" til å være underholdende. Se på f.eks Flatout serien, var ikke akkurat simulator eller kjemperealistisk, men det er underholdende å kjøre bilene, og det er det jeg mener. 

Når det blir såpass lite fokus på å gjøre det gøy å kjøre, men mest fokus på å slenge på fete spoilere på bilene frykter jeg at det bare blir et av de mange dårlige NFS spillene de siste årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...